|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
5 juni, iemand? |
bruiloft... :whip:
mah nog erger... examens! :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
bruiloft... :whip:
|
gevolg van een grote familie? |
|
|
| emma |
armadanight gaan ze dus in twee splitsen :(
is wel langer markus en armin
maar geen perry :( :(
maarrrrrrrrrrrrr asta is wel open tot 8u :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by djcresto
gevolg van een grote familie? |
zie je wel neukah is nerges goed voor :toothless :clown: ;) |
|
|
| Freezel |
| Wordt heel erg moeilijk voor me ivm tentamens en het concept Afstudeerverslag dat op 7 juni ingeleverd MOET worden...... |
|
|
| emma |
btw ook het feit dat het feest pas om 23u gaat beginnen speelt in ons (de city parade gangers) voordeel ...
echt lief dat ze rekening met osn houden ;) :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by emma
maar geen perry :( :(
|
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| TOR |
geen Perry? enkel Markus en Armin dan, dat kan toch niet?!
wel goed dat de club tot 8u openblijft, ik had ergens gelezen 5u :nervous: |
|
|
| FUSyke |
| Gaat er op 26juni iemand met de auto, ipv met de trein, naar Asta? |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen Perry, héél spijtig...:(
Hopelijk krijgt markus extra draaitijd dan, want voor een avondje Armin only ben ik niet meer echt te vinden... |
|
|
| TOR |
ik denk echt wel dat Perry er bij is hoor. twee DJ's is erg weinig voor negen uur clubbing. en Armin zal volgens mij geen gigantisch lange set draaien, want het is enorm druk voor hem de dagen ervoor.
volgens mij hebben ze gewoon de twee belangrijkste namen genoteerd |
|
|
| emma |
nee, is gewoon opgesplitst denk ik ...
aangezien perry de maand ervoor al gaat draaien met M.I.K.E.
denk dus dat het nu 4.5uur markus is en 4.5uur armin ... |
|
|
|
|