|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Hopelijk wel, mijn 'partner' is er al 21, ik niet..
Plus het feit dat ik er (naar het schijnt) jonger uitzie :tongue2
Gaat er nog iemand om tickets? *angelface* |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Gaat er nog iemand om tickets? *angelface* |
Misschien geen slecht plan, als je met een ticket in de hand aankomt zullen ze hopelijk al minder geneigd zijn om je niet toe te laten... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Op een week tijd, dat gaat nog stressen worden dan! :p |
rush rush rush :p:p:p |
|
|
| Freezel |
Zoals ik vorige week al zei m.b.t. kaarten halen ;)
| quote: | Originally posted by Freezel
Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk.
|
|
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Nyah
hehehe, ik zal voor de -21 jarigen duimen. En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo? :p |
Op feesten zoals Trens Energy en Sucksation lopen ook 16 jarige jongetjes en meisjes rond. Aan controle doet men vrij weinig in NL. Was voor Armada Night in de XL ook zo. Je moest 21 zijn, terwijl sommige beta's dat nog niet waren ;) |
|
|
| SnuggLe |
Oh, ik als Armin criticaster ben d'r ook bij ;)
En alleen voor
1) Sfeer
2) Bier
3) Sfeer
4) Sfeer
5) Foto's maken samen met Franzelare voor partyflock :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hopelijk wel, mijn 'partner' is er al 21, ik niet..
Plus het feit dat ik er (naar het schijnt) jonger uitzie :tongue2
Gaat er nog iemand om tickets? *angelface* |
laat die haren dus maar groeien.
misschien mag je wel binnen als ge zegt dat ge borsthaar hebt.:D |
|
|
| FUSyke |
| Of ik ga weet ik nog niet, dat zal ik pas volgende week beslissen. Maar als ik ga dan hoop ik dat ze die avond nog kaarten verkopen aan de kassa. En het is goed dat ze niet streng controleren op de leeftijd want mijn vriendin zou dan ook meegaan:) |
|
|
| Zehra |
| btw daar straks vrij genomen voor zaterdag! party baby all night long! :D |
|
|
| Pumaz |
Geen baby's, je moet 21 zijn...
How low can one fall? :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Geen baby's, je moet 21 zijn...
How low can one fall? :toothless |
ik ben 21! and the baby's too... hopelijk! :nervous: |
|
|
| Pumaz |
| Ik moet plots aan de baby-snatcher sketch van Monty Python denken, kent iemand die? |
|
|
|
|