|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Net van Z de timetable gekregen :)
23:00 - 01:00 Perry O'Neil
01:00 - 03:00 Markus Schulz
03:00 - 08:00 Armin van Buuren |
|
|
| TOR |
5 uur AvB :eek:
lichtjes teleurstellend.. ik had liever Markus wat langer aan het werk gezien. |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by TOR
5 uur AvB :eek:
lichtjes teleurstellend.. ik had liever Markus wat langer aan het werk gezien. |
Vind'k ok wel spijtig... :( Ma ja we gaan der e hééérlijk feestje van maken!!!! :D :D :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
5 uur AvB :eek:
lichtjes teleurstellend.. ik had liever Markus wat langer aan het werk gezien. |
Je weet maar nooit, in de XL draaide Schulz ook 4 uur ipv 2 uur ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Je weet maar nooit, in de XL draaide Schulz ook 4 uur ipv 2 uur ;) |
Yep yep... :crazy: :crazy: :D |
|
|
| TOR |
ah goed nieuws dan...
en Armin zal toch moe zijn, dus volgens mij zal ie het wel geen 5 uur volhouden :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
ah goed nieuws dan...
en Armin zal toch moe zijn, dus volgens mij zal ie het wel geen 5 uur volhouden :) |
Schulz zit in hetzelfde ritme als Armin: 24e Ibiza, 25e Birmingham ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dus wie komt er met de trein???:
Kaidreas |
kewl. ik ga ook wel met de trein :rolleyes: :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
Schulz zit in hetzelfde ritme als Armin: 24e Ibiza, 25e Birmingham ;) |
oh my :nervous:
@ Kaidreas: ik ook met de trein! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Freezel
Op feesten zoals Trens Energy en Sucksation lopen ook 16 jarige jongetjes en meisjes rond. |
Echt waar? :wtf: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
25e Birmingham ;) |
The centre of the universe :p :D |
|
|
| Meltoz |
| Rond welk uur gaan de meesten arriveren aan de Asta..? Met z'n alleen afspreken aan de ingang of..? |
|
|
|
|