|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Woohooo, toch Perry :) Nieuws van de dag voor mij :) |
|
|
| Meltoz |
| Wooohhohoho :D :D Girl you made my day!!!!!!!! :happy2: :happy2: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Kaidreas |
paar vragen: kunt ge ginder aan den inkom betalen of enkel voorverkoop???
en moet ge geen 21 zijn om op zaterdag in asta te kunnen. ik had toch zoiets op hun site gelezen. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
paar vragen: kunt ge ginder aan den inkom betalen of enkel voorverkoop???
en moet ge geen 21 zijn om op zaterdag in asta te kunnen. ik had toch zoiets op hun site gelezen. |
Als er voorverkoop is, biedt ik me aan om kaarten te halen voor de belgen die overkomen ;)
Volgens mij is het wel 21+ voor de Asta, maar doen ze niet moeilijk over. Bij de vorige Asta waren er ook een aantal d8 ik die nog onder de 21 waren. In NL controleren ze bijna nooit op leeftijd :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Freezel
Als er voorverkoop is, biedt ik me aan om kaarten te halen voor de belgen die overkomen
Volgens mij is het wel 21+ voor de Asta, maar doen ze niet moeilijk over. Bij de vorige Asta waren er ook een aantal d8 ik die nog onder de 21 waren. In NL controleren ze bijna nooit op leeftijd |
Ja asta is peanuts, daar ben je zo binnen ... :rolleyes: |
|
|
| Kaidreas |
ja ik ben een keertje in asta geweest en toen stond ik op de gastenlijst, en het was vrijdag en dan mag je van 20 binnen dacht ik.
anyways als het geen prob is, dan is het bon voor mij. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zou wel leuk zijn Freezel als je die tickets al op voorhand kon gaan kopen, kwestie van niet naar ginder te sporen om dan niet binnen te mogen! :)
En ja Emma, ik ben weer happy! :D
En ik ken iemand die nog happier gaat zijn :p |
|
|
| FUSyke |
Ik heb een mailke naar Asta gezonden ivm de minimumleeftijd omdat mijn vriendin nog geen 21 is. Maar ik heb nog altijd geen antwoord gekregen. Maar als ze niet op de leeftijd controleren dan zal het wel geen probleem zijn :)
En voor die kaarten te gaan halen is idd een zeer goed idee. |
|
|
| emma |
het is geen probleem volgens mij om binnen te geraken onder de 21 ...
zeker niet op een armadanight!
zie gewoon dat je er beetje deftig binnenkomt en als we samen binnen gaan met heel de groep op een deftig uur moet da wel lukken (ook vr u eagle ;) ) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ja Emma, ik ben weer happy! :D
En ik ken iemand die nog happier gaat zijn :p |
lol, die zal weer het kot afbreken daar :p
nee serieus, goed dat Perry er toch bij is!! |
|
|
| djcresto |
seb geraakte vorige keer toch ook binnen :p :p
sorry seb hij was te gemakkelijk :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben ook nog geen 21 hoor, en zo zie ik er ook nog niet uit...
En als we niet binnenmogen mogen de dames hun charmes is bovenhalen en zorgen dat de Dj's ons binnenkrijgen ;) :p |
|
|
|
|