|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Ik heb nog geen kaarten kunnen halen, want het was erg druk bij postkantoor en heb geen zin om 30 minuten te wachten ;) :p Ik probeer ze dinsdag of woensdag nu te halen. |
|
|
| SilentEagle |
| Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen. :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik ga dan toch ni mee kunnen, er is iets waar ik echt wel naartoe moet :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ga dan toch ni mee kunnen, er is iets waar ik echt wel naartoe moet :( |
Spijtig...ge gaat toch nog mee naar Asta?
En ik ga dus waarschijnlijk wel mee naar de Cityparade, maar dan wel met de auto, aangezien dat toch goedkoper is dan trein... |
|
|
| Kaidreas |
en ik zal geen een van de 2doen waarschijnlijk. tenzij ik me nog serieus moest bedenken
sorry maar geen miftricks at asta deze keer, er zullen er nog wel komen. anyways have fun |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hola, waarom ni Dries? |
|
|
| Kaidreas |
wel, het zit zo ik heb pokke veel goesting om te gaan.
maar ik moet de zondag erachter eigenlijk naar een open deur gaan in leuven.( tis voor avondschool) en ja, het wordt gewoon trop.
ik bedoel ff wa rondwandelen op cityparade laat ons zeggen 10uut 's morgens vertrekken. en dan naar asta erna, en terug komen das dus terug 8-9 uur 's morgen, de volgende dag, dan nog naar leuven cruisen met den trein, en die opendeur begint pas om 14 uur. en nog altijd zonder slaap. dan nog terug naar huis. laat ons zeggen 18 uur thuis... direct in men bed, en de volgende morgend om 6 uur 's morgens er weer uit. dat kan ik niet volhouden. en verlof kan ik niet nemen,(te dicht bij het bouwverlof) and stuff. dus happens. maar langs de andere kant... ik mis echt wel een vet feesje. en tis gewoon leutig met deze bende uitgaan vind ik. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Skip de cityparade, slaap lekker lang uit en ga gewoon 's avonds mee naar Asta alleen? Er zijn nog mensen die met de trein over Antwerpen naar Den Haag moeten, dus alleen zal je normaal niet zijn... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen. :) |
euhm.. de meesten toch dacht ik?
da's het gemakkelijkst..
voor mij wel eerst Cityparade, dus ik kom van Gent.. maar er moet toch overgestapt worden in Antwerpen Berchem, dus we kunnen opnieuw daar afspreken zoals de vorige keer... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen.
|
euhm.. de meesten toch dacht ik?
|
Had hij niet over de Cityparade?
Als hij het over Asta heeft geen probleem denk ik, wie gaat er nu allemaal met de trein naar Den haag?
Ik ni meer, wel spijtig voor de sfeer, maar ik kan mee met Xilver met de auto, en das goedkoper dan de trein, en aangezien mijn budget niet echt groot is... |
|
|
| Kaidreas |
grrrrrr, awel jasper ge hebt me weer kunnen overtuigen.(maar ôp 1 belofte. het moet echt een phat feesje worden)
hehehe. owkee i'll skip the parade.
ja echt ik ga wel mee. sorry freezel, maar eu, kunt ge voor mij dan toch een kaartje halen ;)
woooops :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
Een phat feestje it will be! :toothless
Ow das waar, kaartjes...
Freezel, als je dit leest, kan je er voor mij ook nog eentje gaan halen als het niet teveel moeite is? :) |
|
|
|
|