|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Kmist dees dus ook weer
GERT KOM AL HIER !
*ween* |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
een beta feestje zonder mij :confused: :( :( :confused:
ik ga nog wenen denk ik:o |
Vo wa kunde ni mee, om da ge naar de Cityparade gaat ofwa..? Een heel deel van de BeTa's doet toch beide, ni dan?
| quote: | Originally posted by pooley
Kmist dees dus ook weer
GERT KOM AL HIER !
*ween* |
En waarom kunde gij ni mee jongske, examens of ook diene cityparade..?
Mee gaan he jongens, vorige Armada feestje (XL Orange - Kingdom, Amsterdam) me jullie was te gek... dus!!!!! Otherwise, me sad...:( :( :( |
|
|
| pooley |
| Tis trouw van een goede vriend van mij. Daarom dus. Geen city, geen armada :/ |
|
|
| Kaidreas |
wette joskes ge hebt me overhaald.
this dude gaat mee een feesje bouwen in asta.
ff afspreken met men neef die woont er maar 100 meter vandaan.. kewl! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Aha, preparty bij Dries zijn neef? ;) :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Vo wa kunde ni mee, om da ge naar de Cityparade gaat ofwa..? Een heel deel van de BeTa's doet toch beide, ni dan?
|
kmoen werken op zondag, en al vanaf uur of 9 smorgens, we organiseren een evenement:
http://www.badmintonliga.be/nieuws/...nfestival.phtml
naar city parade zal ik veel kans wel gaan, dat is toch de bedoeling :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Aha, preparty bij Dries zijn neef? ;) :p |
dunno, vorige keer zei hij dat ik iets moet laten als ik nog eens in asta kwam. maar tkan zijn dat hij in afrika ofzow zit. dunno kzal er is naar informeren. ma denk wel nie dat em zo trance-minded is :D |
|
|
| emma |
nog exact 1 maand te gaan
WOEI
(sorry, is het lichtpuntje na mijn examens) |
|
|
| MaGiK54 |
Op de Asta-site staat inmiddels iets meer info:
Armin van Buuren, Markus Schulz op de 26e
Prijs : 10,- euro
Open : 23.00 - 08.00 uur
Perry wordt op deze dag niet genoemd, kan best dattie toch komt hoor.
Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op de Asta-site staat inmiddels iets meer info:
Armin van Buuren, Markus Schulz op de 26e
Prijs : 10,- euro
Open : 23.00 - 08.00 uur
Perry wordt op deze dag niet genoemd, kan best dattie toch komt hoor.
Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic. |
is het gedaan met astatic?
5 juni, iemand? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op de Asta-site staat inmiddels iets meer info:
Armin van Buuren, Markus Schulz op de 26e
Prijs : 10,- euro
Open : 23.00 - 08.00 uur
Perry wordt op deze dag niet genoemd, kan best dattie toch komt hoor.
Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic. |
Merciekes :D €10 is geen geld he, JIPPIIIIEEEE :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by djcresto
is het gedaan met astatic?
|
Ja dat vraag ik me ook af, uit de agenda blijkt dat de zaterdag-avonden de naam "VIER" krijgt. Hoe of wat en waarom is nog niet bekend. |
|
|
|
|