return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 16)
View this Thread in Original format
TOR
^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat

vul lijstje aan:

Kaidreas
TOR
Jasperovitsj
Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn...
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn...


:toothless yep kwil al om 23u binne zijn... whiiiiiiiiiiiiii FEESTJEUHHHHHHH
Jasperovitsj
Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk :toothless
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk :toothless


lol... kdacht, laat ik da nu maar nie schrijven :p mah kwil ook voor perry daar zijn! :toothless
Freezel
Voor de thuisblijvers: ETS Global zendt vanaf 00:00 tot 05:00 Armada Night uit :) Ik ontvang sinds kort Fresh FM en verzorg dus de stream vanaf hier naar ETS toe :)
eieregooie
Whehehe... Perry kan me rug op!

Eerst Zweden - Nederland kijken :D Denk dat ik er tegen 1en ben...
Freezel
Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:

Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1

:)

Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:

Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1

:)

Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen ;)


Hoi hoi :) VIELEN DANK ;) Cash zit al in't koffertje :p
MaGiK54
Al vast een teasertje voor zaterdagavond:




Zehra
FEESTJE! :D
SnuggLe
Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn :)

Entree=bier / andere alcohol / wiet! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement