|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat
vul lijstje aan:
Kaidreas
TOR |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn... |
:toothless yep kwil al om 23u binne zijn... whiiiiiiiiiiiiii FEESTJEUHHHHHHH |
|
|
| Jasperovitsj |
| Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Aangezien Perry (voor hem kom ik tenslotte) begint wil ik ook om 23u al naar binnen eigenlijk :toothless |
lol... kdacht, laat ik da nu maar nie schrijven :p mah kwil ook voor perry daar zijn! :toothless |
|
|
| Freezel |
| Voor de thuisblijvers: ETS Global zendt vanaf 00:00 tot 05:00 Armada Night uit :) Ik ontvang sinds kort Fresh FM en verzorg dus de stream vanaf hier naar ETS toe :) |
|
|
| eieregooie |
Whehehe... Perry kan me rug op!
Eerst Zweden - Nederland kijken :D Denk dat ik er tegen 1en ben... |
|
|
| Freezel |
Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:
Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1
:)
Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Kaarten voor de volgende personen zijn binnen:
Meltoz: 3
Kaidreas: 1
Jasperovitsj: 1
SilentEagle: 1
:)
Kaarten waren 12,10 p/stuk (inclusief servicekosten bij postkantoor), graag handjecontantje zaterdag overhandigen ;) |
Hoi hoi :) VIELEN DANK ;) Cash zit al in't koffertje :p |
|
|
| MaGiK54 |
Al vast een teasertje voor zaterdagavond:
 |
|
|
| SnuggLe |
Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn :)
Entree=bier / andere alcohol / wiet! :) |
|
|
|
|