return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 19)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Was een leuk feestje, leuk jullie weer even kort gezien/gesproken te hebben Emma & Zehra :)
Verder weinig BETA's gesproken, een of twee maar. Alleen de dames dansten leek het wel ;)

quote:
Originally posted by Freezel
Minpunten
- Betaalde gastenlijstplekken voor sommige (typisch NL)


Ja dat hadden Franzelare en ik dus eerst ook :S
Maar na wat geregel zijn we er alleen maar beter afgekomen: we kregen ons geld terug, moesten ineens foto's maken voor de Asta zelf omdat hun fotograaf op vakantie was, en we kregen nog munten toe! :D
TOR
man, wat een sfeer!! het feit dat Nederland de halve finales heeft bereikt zat er waarschijnlijk voor iets tussen, maar één ding is zeker, zoiets zie je nooit in België!

een paar hoogtepunten:

Perry: die nieuwe Blue Haze (J, wat is de titel? die moet ik absoluut hebben), Arise, Crossroads

Markus: Forwards, die Magnetic North bootleg

Armin: de hele set was eigenlijk subliem (zoals Emma zei, stukken beter dan op de CP), maar DE plaat was toch wel Signum - The Timelord. dit is samen met Second Wave de beste Signum ooit IMO.

Markus part 2: Vadim Zhukov - Exit


kortom, heerlijk avondje en voor herhaling vatbaar. :)

maar dan moet de taxichauffeur ons wel afzetten aan Den Haag HS en niet CS :whip:



*edit* @ Jack: ik wil je niet met een trauma opzadelen of zo voor je afwezigheid, maar Markus draaide nog zijn remix van Beautiful Things.. zo rond half zeven deze morgen.. was wel heerlijk ;)
Zehra
quote:
Originally posted by TOR
*edit* @ Jack: ik wil je niet met een trauma opzadelen of zo voor je afwezigheid, maar Markus draaide nog zijn remix van Beautiful Things.. zo rond half zeven deze morgen.. was wel heerlijk ;)


mss bezorg je jack hier niks mee mah mij wel hoor... WHAT?????????? :eek: :(
TOR
uit het tracklist forum is gebleken dat ik Free Fall van Nu-NRG gemist heb.. erg jammer, was een van de platen waar ik naar uit keek om op een groot soundsystem te horen. waarom moet ik net dan naar het toilet?! :whip:
Pumaz
Een trauma heb ik niet nee, hij staat tenslotte op zijn coldharbour cd :happy2:
Maar toch, op een goeie soundsystem zou die nog klinken neem ik aan :clown:
Kaidreas
quote:
Originally posted by SnuggLe

Verder weinig BETA's gesproken, een of twee maar. Alleen de dames dansten leek het wel ;)


moet je beter kijken hoor! :D
zeker bij de perry en markus set, toen er nog niet veel volk was.
Xilver
quote:
Originally posted by SnuggLe
Verder weinig BETA's gesproken, een of twee maar. Alleen de dames dansten leek het wel ;)


Slecht gezien dan... ik stond maar heel af en toe stil :)
Tom Lont
Altijd leuk om BETA's tegen te komen, hele gezellige mensen :) Ik zei tegen Perry dat hij er een hele fanatieke fan bij had, Zehra, dat vond ie heel leuk om te horen :D
emma
mijn pix staan online :)

http://globaldjbroadcast.com/galler...album=69&page=1
Zehra
quote:
Originally posted by Tom Lont
Altijd leuk om BETA's tegen te komen, hele gezellige mensen :) Ik zei tegen Perry dat hij er een hele fanatieke fan bij had, Zehra, dat vond ie heel leuk om te horen :D


*bloos*

leuk je nog gesproken te hebben, Tom! :)

SilentEagle
quote:
Originally posted by Kaidreas
moet je beter kijken hoor! :D
zeker bij de perry en markus set, toen er nog niet veel volk was.


Toen stonden er eigenlijk exact twee mensen te dansen, bij Perry. Jij, en ik. :D
TOR
ik dacht dat de beweging die bij progressive hoort de head nod was?

jullie hebben het verkeerd aangepakt jongens!! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 
Privacy Statement