|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Als er mensen zijn die eerst city gaan paraden en dan doorsporen naar Den Haag, moogt ge mij ZEKER tot die mensen rekenen... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat was het plan toch dacht ik? Allι, gisteren met Jack (en zijn wederhelft An), Kevin en Zehra toch overeen gekomen dat we in Antwerpen zouden afspreken en dan de trein naar Den Haag pakken, correct me if I'm wrong...
Als iedereen van Gent naar ginder gaat moet het voor mij niet meer, kheb geen zin om op mijn eentje naar Den Haag te sporen en terug... |
er is geen rechtstreekse trein van Gent naar Den Haag, je moet overstappen in Antwerpen.
so don't worry ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
er is geen rechtstreekse trein van Gent naar Den Haag, je moet overstappen in Antwerpen.
so don't worry ;) |
Sweet, dan ben ik er zeker bij! :)
Ben nu echt wel eens benieuwd om Perry en markus live bezig te zien om te zien of ze de hype wel waard zijn :p |
|
|
| TOR |
ok, dan hebben we voorlopig:
Zehra
Emma
Pumaz + An
Jasper
Meltoz
Eagle`
Freezel
Magik54
Kaidreas
SilentEagle
TOR
shaping up nicely :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wast kost een ticketje in Asta zo ongeveer? Want ik kan wel geen 100 ophoesten, en de trein zal ook al niet goedkoop zijn... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als iedereen van Gent naar ginder gaat moet het voor mij niet meer, kheb geen zin om op mijn eentje naar Den Haag te sporen en terug... |
neh J. ik kom zeker naar antwerpen! :) |
|
|
| pooley |
Asta 10-15
treinticket (weekend speciaal pass, check de vorige Asta trip thread) 40 ofzo |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
Asta 10-15
treinticket (weekend speciaal pass, check de vorige Asta trip thread) 40 ofzo |
kheb toen 36 euro betaald :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Auw, dat gaat pijn doen dan...:(
Maar kom, het einde van de examens moet gevierd worden! En als ik mijn rapport krijg zal er waarschijnlijk niet veel te vieren zijn, dus beter nu nog even profiteren... |
|
|
| SilentEagle |
| Vorige keer Asta (28/2) was 10 euro in vvk. |
|
|
| TOR |
vorige keer was ik in totaal een kleine 80 kwijt. dat was vervoer, ingang, eten en drank. valt goed mee vind ik.
vanuit Antwerpen naar Den Haag zou zo'n weekendbiljet iets van een 30 moeten kosten = 40% korting op de normale prijs! |
|
|
| djcresto |
een beta feestje zonder mij :confused: :( :( :confused:
ik ga nog wenen denk ik:o |
|
|
|
|