|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Genoteerd ;)
Tot nu toe:
Meltoz: 3 kaarten
Seb: 1 kaart
Kaidreas: 1 kaart
Jasperovitsj: 1 kaart |
|
|
| Jasperovitsj |
| Thanks, je bent een schat! ;) :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Spijtig...ge gaat toch nog mee naar Asta? |
Dit is de Asta thread J, ik ga niet naar de asta maar de cityparade lukt nog wel denk (of hoop) ik.
Lange uitleg, msn? |
|
|
| Kaidreas |
dus wie komt er met de trein???:
Kaidreas |
|
|
| MaGiK54 |
| Gaat er nog een pre-meeting komen ergens in Den Haag voordat jullie de Asta onveilig gaan maken ? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gaat er nog een pre-meeting komen ergens in Den Haag voordat jullie de Asta onveilig gaan maken ? |
Als Nederland de 1/4 finale haalt ben ik sowieso al van plan om eerder te gaan :p Anders wordt het echt te laat voor mij om te gaan en moeten een aantal mensen weer wachten op kaartjes enzo ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| PLanning voor mij is ook nog niet bekend hoor. Wellicht heb ik eerst elder verplichtingen (tot nu toe niet). |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gaat er nog een pre-meeting komen ergens in Den Haag voordat jullie de Asta onveilig gaan maken ? |
Ik ga met JP en Apri_Peel (Canadese TA-ster) Den Haag ook al onveilig maken ;) |
|
|
|
|