|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
nee, is gewoon opgesplitst denk ik ...
aangezien perry de maand ervoor al gaat draaien met M.I.K.E.
denk dus dat het nu 4.5uur markus is en 4.5uur armin ... |
Zou wel het meest logisch zijn ..... en het vetst :p
10 pleuro is idd een mooie prijs :) |
|
|
| Zehra |
| neh. perry gaat erbij zijn. hij gaat openen! |
|
|
| Pumaz |
| ^ zij zal da wel best weten :D |
|
|
| Zehra |
guys. bad news. no perry de 26ste... :(
echt kut eh! nu maar hopen dat markus wat langer draait dan 3u! :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
guys. bad news. no perry de 26ste... :(
echt kut eh! nu maar hopen dat markus wat langer draait dan 3u! :) |
is inderdaad BAD news, vind't echt ne super kerel me hééééééél zalige setjes, echt :eyes: BOM :eyes:
Hoop inderdaad da Markus langer gaat draaien ja, zou fijn zijn en nu blijk ik verdomme wel tot het einde... :) |
|
|
| TOR |
ik keek ook echt uit naar Perry, een van mijn favo DJ's atm..
maar goed, niet getreurd.. vijf uur Markus = :eyes: :eyes: |
|
|
| Tim81 |
| Het Belgisch forum heeft meer nieuws te bieden over dit feestje dat die van Nederland:rolleyes: ! Gelukkig is voor ons de reistijd weer wat korter;) Tot de 26e... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
vijf uur Markus = :eyes: :eyes: |
Daar kan ik nog net met leven! :D
Maar geen Perry, das echt jammer...:confused: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Zehra
guys. bad news. no perry de 26ste... :(
echt kut eh! nu maar hopen dat markus wat langer draait dan 3u! :) |
perry draait wel !!!!!
foutje van asta-site
woeiiiiii :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue3 :crazy: :D |
|
|
| SilentEagle |
| wat is het nu? :p |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
wat is het nu? :p |
neem gewoon van mij aan dat perry erbij zal zien
(over zo'n dinges maka ik geen grapkes ;) )
dus iedereen weer happy nu ? ;) :D |
|
|
| SilentEagle |
| The girls with the inside information... Toch goed om te hebben. ;) |
|
|
|
|