|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| emma |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn :)
Entree=bier / andere alcohol / wiet! :) |
woon je ver van de Asta ?!?
want wil wel nr voetbal komen kijken :)
maar wil al om 23u naar Asta gaan ... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by TOR
^ mss eerst ff kijken wie met de trein gaat
Kaidreas
TOR |
hehe, wordt een gezellige bende op de trein :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emma
woon je ver van de Asta ?!?
want wil wel nr voetbal komen kijken :)
maar wil al om 23u naar Asta gaan ... |
Met de tram 10 minuutjes, dus niet ver.
Ik wil er ook rond 23uur zijn want ik moet met Franzelare naar binnen ivm guestlist. |
|
|
| djcresto |
kheb echt spijt da ik er nie bij kan zijn, een beta feestje zonder mij, snif snif
kheb zo'n zin om te feesten |
|
|
| Jasperovitsj |
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]" |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
hehe, wordt een gezellige bende op de trein :p |
hahaha inderdeed. misschien kunnen we schaken.
seg enig idee wanneer je in antwerpen aankomt???
en houden we een meeting. tis maar ik heb eigenlijk wel goesting om wat eerder naar den haag te gaan. alle hangt van u af natuurlijk, dan heb ik het ook eens in het daglicht gezien :D |
|
|
| TOR |
wat bedoel je met "eerder"?
moet nog ff het schema van de treinen bekijken, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Antwerpen-Berchem zal zijn. maar ik kom van de Cityparade, dus verwacht me daar niet tegen zessen ;) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]" |
ik heb toestemming!
dus zal pix nemen van de beta's ...
ben fotografe van dienst voor markus' site ;)
dus poseer allemaal maar mooi en doe jullie mooiste kleedjes aan lol |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
wat bedoel je met "eerder"?
moet nog ff het schema van de treinen bekijken, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Antwerpen-Berchem zal zijn. maar ik kom van de Cityparade, dus verwacht me daar niet tegen zessen ;) |
hehe. owkee, meer moest ik niet weten, neen mar das goed, maar wete ik zal u mijn gsm door pm'en en dan stuur je maar een berichtje ofzow als je in antwerpen bent ofzo. bon? |
|
|
| TOR |
acknowledged.
check pm voor mijn nr., mocht het nodig zijn... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]" |
Ow... ff Coen over z'n bol aaien morgen dus :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]" |
ff e aanvraag ingediend se... Zou zonde zijn om zo ver te reizen en geen foto's te hebben... :o
En hebben we er al e beetje zin :D :D :D :D |
|
|
|
|