|
Armadanight @ The Asta The Hague (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
| Als Armin naar de City Parade komt, noodzakelijk om naar Den Haag niet the gaan |
|
|
| Pumaz |
Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan :p
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nee? Armin is juist een reden om NIET naar den Asta te gaan :p
Ik ga voor 2 dingen:
1: Perry
2: O'Neil |
ikke voor 3!!! \o/
1. perry
2. markus
3. SFEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!! :toothless
dat gaat een vet feestje worden! :D |
|
|
| Freezel |
| Moeten er nog kaarten gehaald worden? Ik ben van plan om morgen de eerste trits te gaan halen, dus pm me of knal een berichtje over de msn als ik online ben ;) |
|
|
| Meltoz |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz |
|
|
| MaGiK54 |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
Thuiswedstijd voor MaGiK54 :) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle
|
|
|
|
| eieregooie |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
MaGiK54
SilentEagle
ei |
|
|
| djcresto |
tblijft open tot 8 uur.
min age 21 :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
min age 21 :p |
Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van België gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen...:sadgreen:
:toothless |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van België gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen...:sadgreen:
:toothless |
hehehe, ik zal voor de -21 jarigen duimen. En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo? :p |
Op een week tijd, dat gaat nog stressen worden dan! :p |
|
|
|
|