|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
Hee luitjes,
Na lang onderhandelen en hopen hebben we vandaag 't verlossende antwoord gekregen op de vraag of Arise editie 2 mag plaatsvinden in concertgebouw de Vereeniging te Nijmegen. Het pand is meer dan 100 jaar oud en staat op de monumentenlijst. Dit is ook de reden waarom ze eigenlijk in eerste instantie het risico niet wilden aangaan. Ik moet zeggen dat ik weinig vettere locaties weet in Nederland die gebruikt kunnen worden voor een feest. Ik zou zeggen kijk maar eens op de site van de schouwburg in Nijmegen http://www.keizerkarelpodia.nl/page...concertzaal.php
Meer info volgt snel over line up en andere zaken!!Een ding weet ik wel we kunnen door tot 06.30!!!:) |
|
|
| Tim81 |
Dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk spelen de weergoden tegen die tijd een beetje mee, zodat het voetbal wordt afgelast... Dan kom ik zeker met Emre die kant op! Heb hoge verwachtingen ;)!
Locatie ziet er idd heel VET uit :eyes: ! Hou ons op de hoogte... |
|
|
| Djeebie |
| Wow! Die zaal is echt :eyes: |
|
|
| total woot |
KIJK :)
das nog es nieuws ben zeker van de party :cool: :) |
|
|
| SnuggLe |
| Ik kom niet....:p |
|
|
| Three 'O Three |
Gefeliciteerd!! :cool:
Jammer dat het nog zo lang wachten is :nervous: :D |
|
|
| moogwai |
| Cool news! 6.30 is ook een mooie tijd, kan zeker een top feestje worden. Ben benieuwd naar de verdere line-up :) |
|
|
| dj_spare |
| zoo dat ziet er vet uit... ben benieuwd naar de lineup :) |
|
|
| BaRTeZ |
heel relaxed, lekker lang uit in die stoelen luisteren naar Jan Vayne op die piano icm de Armada dudes? :toothless
top locatie, nu hopen op een toffe lineup! |
|
|
| M_Peror |
| Cool! Benieuwd naar de line-up (net als de rest hier). Van mij mag Misja wel weer komen :D (En Teagle en Noah etc ook btw!) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Hee luitjes,
Na lang onderhandelen en hopen hebben we vandaag 't verlossende antwoord gekregen op de vraag of Arise editie 2 mag plaatsvinden in concertgebouw de Vereeniging te Nijmegen.
.......Een ding weet ik wel we kunnen door tot 06.30!!!:) |
Super dit zeg!!! Weet hoeveel tijd en moeite je erin hebt gestopt, dus sjappo!
Je bent al een volwaardig VTM-er man! ;) :D
1e Edtie was natuurlijk al helemaal geslaagd, maar het kan altijd beter!! En dat gaat nu dus bewezen worden! :thepirate
de Line-up word ook :eyespop: , neem dat maar aan mensen! :cool: |
|
|
|
|