|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
ja, werd wakker en mn broer vertelde het....
gaat wel een beetje errrrug ver allemaal vind ik... nou ja, R.I.P. |
|
|
| Asperge |
| Ik vraag me ook echt hard af waar het heen moet met Nederland, dit slaat weer helemaal nergens op, die berbers moeten maar eens begrijpen dat dit hier niet hoort, en wil je dat niet horen dan rot je maar op:whip: |
|
|
| Remy D |
| Ik heb er geen woorden voor. :mad: Helemaal als je kijkt naar de wijze waarop hij is vermoord. In en in TRIEST!!! |
|
|
| Remy D |
Echt heel triest!!! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Remy D
Echt heel triest!!! |
Jammer om te zeggen maar deze was te verwachten, als er al zo'n gek is om hem neer te knallen zullen er heus nog wel een paar zijn die die hem nog eens de held vinden.
Dit is trouwens echt het toppunt van zieligheid en zwakheid. Iemand neerknallen om zijn mening. Hoe zwakzinnige oelewapper(gebruik maar ff een net woord) ben je dan!
Leuk, nederland mag je dus niet meer zeggen wat je denkt....vind trouwens enorm opvallend dat mensen met rechtse gedachten altijd doodsbedreigingen krijgen???...maar ja...
Deze hele moord gaat nog een bijzondere slechte nasmaak geven de komende maanden...het gevoel van eenheid tussen de nederlanders en marokkanen (de groep afkomstig uit het barber gebied, dit is wel belangrijk te vermelden) was al niet echt groot...en hierdoor zal er alleen maar meer haat komen!
Als dit zo door zal gaan, zal op een gegeven moment de bom echt barsten! en daar zal geen partij blij mee zijn |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Muppet
Als dit zo door zal gaan, zal op een gegeven moment de bom echt barsten! en daar zal geen partij blij mee zijn |
Nou dat is nu aan het gebeuren in Amsterdam heeft de politie al een aantal keer moeten ingrijpen! Tja, niet zo gek.....
Dit kan nog een aardig staartje gaan krijgen! |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
duurt niet lang en dan is Geert Wilders ook het "hoekje" om
|
Inderdaad, en als dit de norm van vandaag de dag is geef ik Hirsi Ali ook niet al te lang meer... |
|
|
| jp |
Ik was in de buurt aan het werk en het heeft me diep geraakt. De hele stad is in shock, je merkt het overal.


Hierboven (bij het Hotel Arena) de motor van de gewonde agent. Foto's van het stoffelijk overschot heb ik niet genomen, de redenen lijken me duidelijk. |
|
|
| robin |
| GODVERDOMME :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
JP Ramptoerist :p
Maar d'r zijn nu 3 verliezers: en de Marokkaanse gemeenschap, en alle Nederlanders, en vrijheid van meningsuiting. |
|
|
|
|