|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Jezus Christus Bram, dit is echt de SNEUSTE opmerking die je ooit gemaakt hebt :rolleyes:
Ongelofelijk trouwens dit :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Asperge |
| Ja ik hoorde het net op de radio, zonde kon zijn collums altijd wel met plezier lezen. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Inderdaad....democratie is weer ver te zoeken. Ik kan me hier ECHT ontzettend pissig over maken. |
Wat heeft dit nou weer met democratie te maken... het is gewoon een moord.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zonder dat ik presedenten wil scheppen en meteen een dader aan wil wijzen, maar het zal wel een moslim zijn. |
Stigmatisering van mensen met een bepaalde religie: het kan net zo goed een junk/zwerver of wat dan ook zijn. |
|
|
| SnuggLe |
Dit lees ik ergens anders, niet bevestigd:
| quote: | Hoor nu dat ie drie schoten losten nadat van Gogh al op de grond lag en toen nog twee messen in z'n borst stak met eentje een briefje eraan!
|
Een briefje...toemaar! Ik ben benieuwd wat hier over naar buiten wordt gebracht.
Ja sorry Ding, ik zei ook al, moet dit eigenlijk niet doen, maar ik denk dat... |
|
|
| dj_spare |
| ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Wat heeft dit nou weer met democratie te maken... het is gewoon een moord.
|
Omdat hij 99% zeker is vermoord vanwege zijn MENING, en aangezien het je goed recht is (1e artikel grondwet) om je mening te geven (vrijheid van meningsuiting) en dat een grondrecht in de democratie is, heeft dit met democratie te maken / vrijheid van meningsuiting!
Moord in het kader van .... Moord omdat mensen de mening van Theo van Gogh niet deelden, dunkt mij. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
ZOu verklaren waren het zo slordig is gedaan:toothless |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
Wat is een islamitisch uiterlijk?:haha: Hebben jullie dan een christelijk uiterlijk?:stongue: EN heb ik een boedhistisch uiterlijk?:haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Jezus Christus Bram, dit is echt de SNEUSTE opmerking die je ooit gemaakt hebt :rolleyes:
|
Weet niet welke je bedoeld,maar oke.
Maar ga toch weg, het is een verwachting, een a-b-c tje.
A) Theo van Gogh had zeer extrema denkbeelden over de Islam/moslims
B) Theo van Gogh is meerdere malen met de dood bedreigd door Moslims
C) Theo van Gogh is vermoord
Dus dan is het toch voor de hand liggend dat ....?
Vul zelf maar in. Ik zeg helemaal niet dat het zo is, maar dat denk ik. Mag ik hier ook al geen mening meer hebben? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik hoor het al... ISLAMITISCH uiterlijk... 't is nog een gerucht... maar ALS... |
bizar verhaal, ook met dat briefje enzo. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Wat is een islamitisch uiterlijk?:haha: Hebben jullie dan een christelijk uiterlijk?:stongue: EN heb ik een boedhistisch uiterlijk?:haha: |
Sjonge jonge, voel je niet zo op je pikkie getrapt!
Dat is de berichtgeving!! Verwijt het de media, niet hem. Dat wordt naar buiten gebracht!
Maar het is inderdaad ontzettend stom om dat te zeggen, een 'islamitisch uiterlijk'. Ik kan ook islamiet/moslim zijn.
Chinees: je hebt een drugsgebruikersuiterlijk! :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Omdat hij 99% zeker is vermoord vanwege zijn MENING, en aangezien het je goed recht is (1e artikel grondwet) om je mening te geven (vrijheid van meningsuiting) en dat een grondrecht in de democratie is, heeft dit met democratie te maken / vrijheid van meningsuiting!
Moord in het kader van .... Moord omdat mensen de mening van Theo van Gogh niet deelden, dunkt mij. |
Vrijheid van meningsuiting en democratie zijn twee verschillende dingen. De moord op Van Gogh is geen bedreiging voor Nederland als staat zijnde, noch heeft het invloed op de staatsvorm, dus heeft het weinig te maken met democratie. Vrijheid van meningsuiting is een ander verhaal. |
|
|
|
|