|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ROFL |
Nee, ik vind het niet een kwestie van gemakkelijk scoren. Het valt toevallig samen en haakt er goed op in. Goed gedaan dus.
Ik kwam trouwens nog een mooi passend citaat tegen:
'Als niemand luistert naar niemand, vallen er doden in plaats van woorden.'
(Jana Beranová, Amnesty International) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Zeker goed bedoeld (duimpje up) Dit nummer heeft voor mij overtuiging en met dit couplet kan altijd naar dit incident verwezen worden en zo vergeet met het niet snel.
Heb al eerder een vet stukkie van Lange frans gevonden wat ik zeker waardeer: right, click save as... |
frans is wel oke :)
ik heb het ook staan volgen op stage.. (van werk is niet veel terecht gekomen) had toch wel enigsinds kippenvel tijdens het nummer, want inderdaad, hoeveel moeten er nog komen..? |
|
|
| Donna |
Inderdaad zal "de kneet" meer gemist worden dan waarschijnlijk een Theo v Gogh,alleen al omdat Gerrie zich hoogstwaarschijnlijk beter aanpaste aan de maatschappij dan Theo deed.
Whatever v. Gogh ook uitgekraamt mag hebben over welk onderwerp dan ook,het is totaal bekent dat niemand in deze samenleving het recht in eigen hand mag nemen.
Wij lachen ook om belgen,ontelbaar veel belgenmoppen en oh wat zijn ze dom etc etc.
Die belgen zouden ondertussen al hele legers ons hele volk toe moeten laten takelen zolang al worden zij beledigd,ook gebruikt de nederlander meer dan eens het scheldwoord "mongool",dit nav een ziekte,ronduit beledigend,menigmaal wordt er godverdomme luidkeels geroepen,al dan niet gloeiend.Dit tot vreselijke ergenis van degenen die onze lieve heer liefhebben to tha bone.
Het is bespottelijk dat wanneer je je mening ergens over wilt uiten op WELKE manier dan ook,je eerst van te voren goed moet gaan bedenken of je dat wel kunt doen zonder daarmee je doodvonnis te tekenen.
Beledigen kun je in dit land alleen een ambtenaar in functie,het ordinaire volk mag je noemen wat je wilt,offie nou onder werktijd is of niet.
Wie zich geroepen voelt een groep mensen in dit land te verdedigen die ten eerste al schapen stelen uit weilanden van boeren om ze koelbloedig af te slachten op het balkon van hun gehuurde flat op 13 hoog in Nederland,mensen afmaken om wat zij denken/zeggen,en dit alles alleen omdat Allah ze dat opdraagt,moet eens een keertje gaan nadenken,en t allemaal wat simpeler maken dan de Nederlandse regering in je kop gedouwt heeft.
Van god los ofzo? :P |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Wat vinden jullie hiervan? Snel scoren of goed bedoeld? |
Dit is een oeroude gewoonte van de mensheid zolang die bestaat,namelijk,"de 1 zn dood is de ander zn brood"
Moet mogen want het brood moet toch gedeeld worden?,kan nooit fout zijn :D |
|
|
| nwopper |
:eek:
Ik hoorde het tijdens de les, toen een klasgenoot opeens zei: 'Ik krijg net een sms dat Theo van Gogh is neergeschoten'. We begonnen allemaal een beetje te lachen zo van 'wel toevallig net voor zijn film'..... Uiteindelijk hebben we het direct gechecked op internet en we schrokken ons dood!
Alweer iemand die zijn mening uitte die wordt vermoord.... Het gaat ook echt helemaal nergens over in dit land.... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Donna
Dit is een oeroude gewoonte van de mensheid zolang die bestaat,namelijk,"de 1 zn dood is de ander zn brood"
Moet mogen want het brood moet toch gedeeld worden?,kan nooit fout zijn :D |
Daar ben ik het niet mee eens, dit is gewoon ene manier van verwerken. |
|
|
| total woot |
Ik heb vandaag met verbazing zitten luisteren naar de radio, maar ik moet zeggen dat ik met nog meer verbazing dit forum lees..
Volgens mij heeft een aantal mensen bepaalde rechten die we in dit land hebben niet helemaal begrepen..
JA we hebben vrij recht op meningsuiting! Maar dat recht is wel gebaseerd op het vertrouwen dat mensen zich REDELIJK en NORMAAL gedragen.
Door te praten in de zin van 'al die kankermarokkanen zijn hetzelfde' verlaag je jezelf alleen maar tot het niveau dat iedereen iedereen hier zo scherp veroordeeld, en je lost er helemaal NIETS mee op. is er hier echt iemand die denkt dat het uberhaupt haalbaar is ruim een miljoen marokkanen het land uit te zetten? NOT we zitten nou eenmaal met zn allen in dit land, en we zullen het samen moeten rooien, door haatdragende en discriminerende uitlatingen maak je het alleen maar moeilijker. |
|
|
| Muppet |
| Vond cohen wel een passende qoute gebruikenvan voltoire: Ik ben het totaal oneens met alles wat je zegt, maar zal vechten zodat je kan zeggen wat je zegt! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by total woot
is er hier echt iemand die denkt dat het uberhaupt haalbaar is ruim een miljoen marokkanen het land uit te zetten? NOT we zitten nou eenmaal met zn allen in dit land, en we zullen het samen moeten rooien, door haatdragende en discriminerende uitlatingen maak je het alleen maar moeilijker. |
lees beter knul, ik zei, alle KUT marokanen het land uit. ik zeg niet dat alle marokanen kut zijn.
ik snap heus ook wel dat je al die marokaantjes het land niet uit kunt sjesen |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
lees beter knul, ik zei, alle KUT marokanen het land uit. ik zeg niet dat alle marokanen kut zijn.
|
A) Ik ben je knul niet
b) wie zegt dat ik het over jou had? :conf:[/quote]
| quote: |
ik snap heus ook wel dat je al die marokaantjes het land niet uit kunt sjesen |
Fijn :D |
|
|
| jp |
De verdachte van de moord op Theo van Gogh is een vriend van Samir A, de 18-jarige Rotterdammer die in juni werd aangehouden voor het voorbereiden van een terroristische aanslag
Het Parool meldt dat de keel van Van Gogh met een slagersmes is doorgesneden. Afgeslacht als een beest dus. Op verschillende Islamitische fora wordt Van Gogh al jaren steevast omschreven als een 'varken'. |
|
|
|
|