|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| John |
| quote: | Originally posted by DjRV
dit zijn ook geen oplossingen .. gaat nooit werken.. vanuit de moslim gemeenschap moet het opgelost worden en dat zie ik ook niet gebeuren |
vraag me af of de gemeenschap echt zoveel invloed heeft op deze mensen. ze komen op mij vrij ontspoord over.. als tbs met dwangverpleging nou niets koste... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by John
vraag me af of de gemeenschap echt zoveel invloed heeft op deze mensen. ze komen op mij vrij ontspoord over.. als tbs met dwangverpleging nou niets koste... |
alsof tbs helpt voor dit en dat zeg ik, ik zie geen oplossing komen. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by DjRV
alsof tbs helpt voor dit en dat zeg ik, ik zie geen oplossing komen. |
zijn ze iig van de straat af (als ze geen verlof krijgen)
eerlijk gezegd zie ik ook geen oplossing komen. misschien dat de 4e/5e generatie wel goed integreerd.. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by John
zijn ze iig van de straat af (als ze geen verlof krijgen)
eerlijk gezegd zie ik ook geen oplossing komen. misschien dat de 4e/5e generatie wel goed integreerd.. |
misschien zijn wij diegene die moeten intregeren op het moment van de 4e/5e generatie :nervous: |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by DjRV
misschien zijn wij diegene die moeten intregeren op het moment van de 4e/5e generatie :nervous: |
laten we hopen van niet :/
edit: weet nie of t al gepost is, maar de verdacht was een bekende van de AIVD. |
|
|
| Donna |
Ik denk idd dat de moslim beweging,gebruik makend van de extremistische volgelingen een aardig plan hebben om de wereld gewoon over te nemen.
Dat ze nergens voor terugdeinzen hebben ze al vele malen laten zien,met als voorbeeld echt nergens voor terug te deinzen het Amerika incident.
Hoe ik me voorstel wat er allemaal gaande is,al vele jaren lang is dat ze langzaam maar zeker,vanuit verschillende kanten bezig zijn de wereld over te nemen.
Zoals ik al eerder zei,Nederland is een perfect land om als eerste over te nemen aangezien het klein is en toch aardig sterk en rijk.
Daarmee kunnen ze zich stap voor stap verplaatsen,en een dreigende wereldoorlog zitten zij niet mee,wat moet dat moet,want Allah vind dat de islam moet heersen en dat er respect moet worden afgedwongen.
Zo is het standaard gedrag ook van de moslims waar wij moeite mee hebben,arrogant,respectloos en het niet meer dan normaal vinden wat Nederland toestaat en geeft om een goede "samenleving" te creeeren.
Als er onder deze gemeenschap maar een enkele rotte appel zit,waarom doet de rest van deze gemeenschap dan geen moeite de rotte appels eruit te pikken.
Waarom neemt de moslim gemeenschap niet de verantwoordelijkheid voor zn eigen volk en laat ons als gastland hiermee modderen.
Waarom kijken zij toe hoe er verdeeldheid onder de nederlandse bevolking ontstaat omdat er zeer veel nederlanders zich inzetten voor HUN rechten in dit land.
Waarom tolereren zij dit lage gedrag van HUN volk ookal zeggen ze steeds weer geschokt te zijn(voor de camera's en tijdens intervieuws dan,want wat er in huiselijke kringen word besproken lijkt me ook wel interessant)
Deze lui nemen het recht in eigen hand,vertonen gedrag wat zij zijn gewent en wij niet,beter gaan zij hun volk aanpakken en zich leren te gedragen zoals onze regering ons ook oplegt ons aan te passen.
Het zal me niks verbazen als er op het briefje staat geschreven dat v.Gogh slechts een voorloper is van de velen die nog zullen volgen als hun regels niet worden opgevolgt.
Of iig iets in die richting.
We zijn gewoon F.U.C.K.E.D :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Donna
...
We zijn gewoon F.U.C.K.E.D :) |
volgens mij zit je er niet ver naast, misschien is dit wel de derde wereld oorlog waar nostradamus t over had, die anders zou zijn dan alle andere en dat de yellow man uiteindelijk zouden winnen.
hmmm dit impliceert eigenlijk dat de chinezen (of andere aziaten)winnen. daar kan ik wel mee leven denk ik :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by John
volgens mij zit je er niet ver naast, misschien is dit wel de derde wereld oorlog waar nostradamus t over had, die anders zou zijn dan alle andere en dat de yellow man uiteindelijk zouden winnen.
hmmm dit impliceert eigenlijk dat de chinezen (of andere aziaten)winnen. daar kan ik wel mee leven denk ik :) |
of spongebob |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by DjRV
of spongebob |
:haha: |
|
|
| SnuggLe |
Jongens, zo komen we er wel!!
Weg met de mensen in Den Haag, RV en Donna aan de macht en 'gewoon' al die lui eruitflikkeren of afmaken! Ja dat is goed voor het land!
Heel makkelijk, geen gezeik en oprotten met die handel!
:o :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik denk idd dat de moslim beweging,gebruik makend van de extremistische volgelingen een aardig plan hebben om de wereld gewoon over te nemen.
Dat ze nergens voor terugdeinzen hebben ze al vele malen laten zien,met als voorbeeld echt nergens voor terug te deinzen het Amerika incident.
Hoe ik me voorstel wat er allemaal gaande is,al vele jaren lang is dat ze langzaam maar zeker,vanuit verschillende kanten bezig zijn de wereld over te nemen.
Zoals ik al eerder zei,Nederland is een perfect land om als eerste over te nemen aangezien het klein is en toch aardig sterk en rijk.
Daarmee kunnen ze zich stap voor stap verplaatsen,en een dreigende wereldoorlog zitten zij niet mee,wat moet dat moet,want Allah vind dat de islam moet heersen en dat er respect moet worden afgedwongen.
Zo is het standaard gedrag ook van de moslims waar wij moeite mee hebben,arrogant,respectloos en het niet meer dan normaal vinden wat Nederland toestaat en geeft om een goede "samenleving" te creeeren.
Als er onder deze gemeenschap maar een enkele rotte appel zit,waarom doet de rest van deze gemeenschap dan geen moeite de rotte appels eruit te pikken.
Waarom neemt de moslim gemeenschap niet de verantwoordelijkheid voor zn eigen volk en laat ons als gastland hiermee modderen.
Waarom kijken zij toe hoe er verdeeldheid onder de nederlandse bevolking ontstaat omdat er zeer veel nederlanders zich inzetten voor HUN rechten in dit land.
Waarom tolereren zij dit lage gedrag van HUN volk ookal zeggen ze steeds weer geschokt te zijn(voor de camera's en tijdens intervieuws dan,want wat er in huiselijke kringen word besproken lijkt me ook wel interessant)
Deze lui nemen het recht in eigen hand,vertonen gedrag wat zij zijn gewent en wij niet,beter gaan zij hun volk aanpakken en zich leren te gedragen zoals onze regering ons ook oplegt ons aan te passen.
Het zal me niks verbazen als er op het briefje staat geschreven dat v.Gogh slechts een voorloper is van de velen die nog zullen volgen als hun regels niet worden opgevolgt.
Of iig iets in die richting.
We zijn gewoon F.U.C.K.E.D :) |
Dit is hopelijk een post met een knipoog, want dit kun je echt niet menen...
Als er onder deze gemeenschap maar een enkele rotte appel zit,waarom doet de rest van deze gemeenschap dan geen moeite de rotte appels eruit te pikken.
Waarom neemt de moslim gemeenschap niet de verantwoordelijkheid voor zn eigen volk en laat ons als gastland hiermee modderen.
Waarom kijken zij toe hoe er verdeeldheid onder de nederlandse bevolking ontstaat omdat er zeer veel nederlanders zich inzetten voor HUN rechten in dit land.
Waarom tolereren zij dit lage gedrag van HUN volk ookal zeggen ze steeds weer geschokt te zijn(voor de camera's en tijdens intervieuws dan,want wat er in huiselijke kringen word besproken lijkt me ook wel interessant)
Deze lui nemen het recht in eigen hand,vertonen gedrag wat zij zijn gewent en wij niet,beter gaan zij hun volk aanpakken en zich leren te gedragen zoals onze regering ons ook oplegt ons aan te passen.
van hier naar een alles overspannend moslim plan om de wereld over te nemen is nogal een stap die ik niet onderbouwd zie. Want dat was toch zo belangrijk? |
|
|
| Donna |
Jij ziet dat niet onderbouwd?
Dan begrijp je weinig van wat er allemaal aan de hand is,net als de nederlandse regering die slaafs handelen en als t moet nog een moskee neerzet op de plaats waar van Gogh is afgeslacht.
Blijf vooral lekker kortzichtig,en denken dat Nederland nog van onszelf is,want in opstand komen tegen dit gedrag is al geen mogelijkheid meer,dus wat wil men nog komen vertellen ;)
Ga jij je vooral net als nog een aantal hier je bezighouden met hoe mensen iets neerzetten,en daar lekker over discussieren,het volk in nederland raakt verdeeld terwijl de moslimbeweging 1 grote sterke groepering zijn die als het eropaan komt 1 front vormen,no matter hoe verwesterd dan ook.
Zolang in Allah geloofd word,staan ze allemaal aan dezelfde kant,in wat voor verpakking dan ook.
Sweet dreams |
|
|
|
|