return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Theo van Gogh vermoord! (pg. 22)
View this Thread in Original format
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jongens, zo komen we er wel!!
Weg met de mensen in Den Haag, RV en Donna aan de macht en 'gewoon' al die lui eruitflikkeren of afmaken! Ja dat is goed voor het land!
Heel makkelijk, geen gezeik en oprotten met die handel!

:o :rolleyes:

Slaat als een lul op je voorhoofd wat je hier nu weer zegt.Nergens zie je iemand van ons zeggen dat "al" die lui afgemaakt moeten worden of weg moeten. Denk dat ik me als geen ander bewust ben van wat voor een probleem er aanwezig is in de huidige Nederlandse samenleving.

Ik nam het gister echter op voor de mensen die genadeloos geflamed werden om de uitspraken die die mensen doen op het moment dat het allemaal heel vers. Ik heb later b.v nog met Siesta gesproken en die gast weet echt wel hoe het allemaal in elkaar zit. Dat hij zegt wat hij zegt hier is omdat hij zijn emoties de vrije loop laat en daar geen rem op doet. En dat is een logische reactie wanneer het hele land in rep en roer is. Ik kan nogal boos worden wanneer er dan mensen zijn die in zo situatie het nodig achten deze mensen op hun plaats te zetten, want juist deze mensen reageren compleet eerlijk. Boosheid is een logisch gevolg wanneer de complete maatschappij wat word aangedaan en daarbij word er niet gelet of er verbaal groeperingen gekwetst worden. Dat doen emoties namelijk met je. En nee dus Total Woot,jij probeert mijn betoog over emoties om te draaien in generaliseren, maar begrijp verdomme gewoon dat dat gezegt word op een moment van extreme emoties.

En nogmaals; er kan gesproken worden wat we willen, we kunnen 87676 uur aan televisie er aan spenderen, 1000' en stille tochten houden,maar er komt zoiezo een volgende die slachtoffer word van deze situatie. Dit stopt pas als het te laat is .
Donna
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jongens, zo komen we er wel!!
Weg met de mensen in Den Haag, RV en Donna aan de macht en 'gewoon' al die lui eruitflikkeren of afmaken! Ja dat is goed voor het land!
Heel makkelijk, geen gezeik en oprotten met die handel!

:o :rolleyes:

Als ik die macht had willen hebben was ik me daar wel voor gaan inzetten,maar dat neemt niet weg dat ik de boel gewoon bekijk zoals t ervoor staat.
Nederlanders vormen geen front als t om ons land gaat,want we moeten ons teveel bezighouden met het aanpassen aan andere volkeren,alsof ZIJ hun land zo aan de kaaskoppen zouden aanpassen,ze kijken wel uit,denk gewoon s na
Massive84
Ik vind het Jammer dat deze discussie zo gelopen is.

Ik vond dit stukje forum het meeste leuke van TA, altijd gezellig en beschaafd (vond ik)

Maar als ik zo de meningen lees, idereen vraagt dat je elkaars mening moet respecteren, maar als jullie dat zelf niet kunnen doen waarom verwacht je het van een andere? (zoals die marrokaan).
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
Slaat als een lul op je voorhoofd wat je hier nu weer zegt

En nogmaals; er kan gesproken worden wat we willen, we kunnen 87676 uur aan televisie er aan spenderen, 1000' en stille tochten houden,maar er komt zoiezo een volgende die slachtoffer word van deze situatie. Dit stopt pas als het te laat is .

Dat laatste: geef ik je helemaal gelijk in. Maar de oplossing verschillen we denk ik over.

En het slaat helemaal niet als een lul op een voorhoofd.
Weet je wat het is? Discussieren is iets wat je op normale toon kan doen, waar je respect hebt voor elkaars meningen, waar je dingen van iemand anders kan aannemen en je mening kan bijstellen. Maar jullie zijn zo ontzettend overtuigd van jullie eigen gelijk, dat er gewoon niet te praten valt. Zegt iemand iets is het 'universitair gelul', heeft iemand d'r geen zin meer in omdat het toch nergens meer over gaat 'is het een mietje omdat weglopen de makkelijkste manier is'. D'r valt gewoon niet over te praten omdat mensen hier ook inbrengen, jullie veranderen jullie mening toch niet en pakken alleen de negatieve dingen eruit.

Ik ben het met sommige dingen best met jullie eens, maar de manier waarop er hier gepraat wordt is alsof balen hooi een mening hebben gekregen, balen hooi met een betonnen muur voor hun hoofd waar niets tot doordringt.

Persoonlijke dingen erbij halen die er totaal niet toe doen, die geen zak met de discussie te maken hebben worden erbij gehaald, er wordt op de man gespeeld; ga toch weg man! Zo discussieer je niet.

D'r wordt door mensen hier gepraat alsof hun mening die van het HELE Nederlandse volk reflecteert. Ga weg, speak for yourself.
Maybe heb ik zelf ook stellig gereageerd op 'emoties' van anderen, my mistake. Maar als de rook opgeklaard is hebben veel mensen die mening nog steeds en kunnen hem niet onderbouwen. Ik weet niet hoelang jij emotioneel blijft RV, maar rationaliteit in je post en tact: dat mist er VAAK aan.

Dat stoort me, zomaar dingen roepen die als een kut op een varken slaan. En dat gebeurt veel teveel hier. Alles lekker zwart wit. Zij hebben het fout, wij hebben gelijk. Zo kom je er wel in Nederland.... Geen ruimte voor discussie, nee nee!

Maar ik vind het wel best. Ook deze post van mij zal wel weer miereneukerig worden geflamed / weerlegd om de kleinste details, zonder dat mensen durven de hand in eigen boezem te steken. Want zij zijn fout en wij doen het goed.
Als dat zo is vind ik het allemaal wel best..... dan is dat voor mij echt het bewijs dat d'r hier een paar mensen lopen met hun hersenen in hun sluitspier.
Donna
Hoe denk jij nu eigenlijk over dit hele voorval Bram?
Laten we de menigen over elkaars mening maar eens loslaten want daar word ik sinds gisteravond ontzettend moe van,want daardoor wordt constant het onderwerp daargelaten.

Waarom denk jij dat we in ons eigen land nog zo veilig zijn en onze eigen regels kunnen naleven?
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Donna
Ga jij je vooral net als nog een aantal hier je bezighouden met hoe mensen iets neerzetten,en daar lekker over discussieren,het volk in nederland raakt verdeeld terwijl de moslimbeweging 1 grote sterke groepering zijn die als het eropaan komt 1 front vormen,no matter hoe verwesterd dan ook.
Zolang in Allah geloofd word,staan ze allemaal aan dezelfde kant,in wat voor verpakking dan ook.

Hoe kom je hierbij?! Dat bedoel ik met onderbouwen, je roept dat de moslimbeweging een front vormt maar je komt nergens mee wat dat zou aantonen. Er zijn genoeg moslims die het er totaal niet mee eens zijn om een daad als die van gisteren, of de onthoofdingen in Irak, als wil van allah te bestempelen. Die zien dat soort figuren niet eens als moslims.
Ik ben het met total woot eens dat de oplossing ligt dat men elkaar niet meer als twee aparte, niet verenigbare groeperingen ziet. Binnen alle geloven en overtuigingen heb je extreme vormen, en deze is extreem geweldadig. Die moet keihard aangepakt worden, ongeacht of het binnen de islam is of bv extreem-rechts.
SnuggLe
quote:
Hoe denk jij nu eigenlijk over dit hele voorval Bram?
Laten we de menigen over elkaars mening maar eens loslaten want daar word ik sinds gisteravond ontzettend moe van,want daardoor wordt constant het onderwerp daargelaten.

Waarom denk jij dat we in ons eigen land nog zo veilig zijn en onze eigen regels kunnen naleven?

Jammer dat er niet ingegaan wordt op mijn post en d'r zo weer omheen wordt geluld (want ik weet gewoon dat er een DIKKE kern van waarheid in mijn vorige post zit), maar oke: laten we het inderdaad bij het onderwerp houden (als het ware geef je me daardoor zelfs gelijk Don ;)):

Ik heb nergens gezegd dat we in ons eigen land nog zo veilig zijn. D'r zijn wat dingen gewoon helemaal mis in onze maatschappij. Ik denk dat we nu in een fase zitten van 'buigen of barsten'. Het was eerst allemaal ontzettend soft, maar dat begint nu een beetje terug te draaien met strengere wetgeving, meer bevoegdheden voor de opsporing en ook meer koppeling tussen sociale wetgeving (uitkeringen van allochtonen bv) en strafrecht en dat soort zaken. Goede zaak, maar we zijn d'r nog niet. Discussie is zeker nodig. Iemand moet mensen die niet willen integreren, die een soort parasiet zijn van onze staat, die moeten gewoon worden uitgezet. Simpel as that.

MAAR.... ... de oplossing is lang niet zo simpel als jullie hem doen voorstellen, en 'alle Marokkanen het land uit' en 'gvdse k*t Marokkanen', daar hebben we echt geen zak aan. Of er eentje van hun 'pakken', dan gaat het helemaal mis. Hoe dan wel? Geen idee precies, daar heb ik niet voor geleerd of wat dan ook. Ik wil geen dingen roepen over zaken waar ik geen 100% zicht op heb. Ja d'r zijn wel van die onderbuikgevoelens van 'dit en dat zou je kunnen doen'... maar ik zou het ook niet weten.

Onze eigen regels naleven: ja dat kunnen we wel. Maar daar moet wel goed op worden toegezien. En dat is ontzettend lastig. Als je elkaars taal niet spreekt wordt dat erg moeilijk.
D'r moet begrip zijn van twee kanten. Zij moeten zich deels aanpassen aan onze normen en waarden en onze cultuur. Hun cultuur hoeft niet geassimileerd te worden, ze moeten alleen wat meenemen waar wij in Nederland voor staan. Staan ze daar niet achter, dan moeten ze de consequenties aanvaarden.

Maar het jammere is is dat de hele discussie zo ontzettend uit zijn verband wordt getrokken. Het is maar 1 gek die van Gogh heeft neergestoken. Natuurlijk zijn er meer van dat soort mensen, maar niet ALLE allochtonen/marokkanen zijn zo. En dat wordt hier blijbkaar vergeten. Noem het emotie, noem het kansloos dingen roepen zonder verstand: zoek dat zelf maar uit, maar het is in ieder geval niet goed. Zo krijg je een 'wij tegen zij' verhaal, en daar is niemand bij gebaat.

Nu naar het werk....heb meer te doen vandaag. Als ik nog een heldere ingeving krijg post ik die hier misschien wel. Als daar tenminste normaal mee kan worden omgegaan hier.
Donna
Ga je eens bezighouden met wat er in de Koran staat,moslims geloven in deze overtuiging,geen deel van wat de koran verteld vinden zij een onwaarheid.
Als elke moslim "goed of slecht" met welke nationaliteit dan ook zou moeten kiezen waarvoor hij zou vechten als het uitdraaid op een oorlog in Nederland,zou hij er dan voor kiezen deel uit te maken van het Nederlandse leger of de moslim beweging?

Alstie zou kiezen voor ons leger,dan zou ie ook zn geloof wel verwisselen voor katholiek of whatsoever zou je nie denken?
Als het eropaan komt,zijn de moslims 1 front en wij nederlanders zouden nie weten hoe met een oorlog om te gaan want de dienstplicht is zowieso al afgeschaft want dat hebben wij niet nodig.
Wij schaffen gewoon een zooi witte vlaggetjes aan die we zonodig in onze tuin plaatsen.

Ons volk is een lachertje voor dat soort mensen,en ze hebben gelijk,wij zouden nie weten hoe ons land te verdedigen,stupid.
Donna
Das goed Bram,als er maar niet meer van t onderwerp wordt afgeweken en er daadwerkelijk eens wordt nagedacht over de situatie mag jij van mij zoveel gelijk krijgen waar je maar zin in hebt.

De stelling die je als eerste beweerd is wat we al die tijd al roepen,de rotte appels moeten moven en niet zij die ervoor kiezen onze samenleving en ons land respecteren en zich niet zonodig bezighouden met het feit dat er een moskee staat en met moorden hun geloof opdringen.

Alle marrokanen t land uit is onzin want er zijn ook marrokanen die zich niet met het moslim geloof bezighouden.

Je moet denk ik ook onze posten beter lezen,het gaat hier om alle nationaliteiten die zich inzet het moslim geloof sterk te maken in een ander land waar zij respect dienen te hebben voor de regels,normen en waarden van dat land.

Als men op die manier in ons land leeft,heb ik geen enkel probleem met welke kleur dan ook..
Ding Chavez
quote:
Als elke moslim "goed of slecht" met welke nationaliteit dan ook zou moeten kiezen waarvoor hij zou vechten als het uitdraaid op een oorlog in Nederland,zou hij er dan voor kiezen deel uit te maken van het Nederlandse leger of de moslim beweging?

Alstie zou kiezen voor ons leger,dan zou ie ook zn geloof wel verwisselen voor katholiek of whatsoever zou je nie denken?

Sinds wanneer bepaalt je nationaliteit welke geloofsovertuiging je hebt of moet hebben? Ik denk dat als je gaat kijken naar welke geloven er in het nederlandse leger vertegenwoordigd zijn dat dat echt niet alleen katholieken zullen zijn. En dan zullen er vast ook zijn die in geen enkele god geloven.

Donna
lol,zoiets heet een voorbeeld ding,noem het dan bv "de koran niet naleven als het gaat om de regels van ons land of hoe je dat ook zelf noemen wilt"

Velen van de generatie van onze grootouders zitten nog vol trauma's omdat ze ervaringen uit de holocaust nooit hebben kunnen verwerken,demente mensen vallen door hun ziektebeeld vaak terug in die tijd en leven dagelijks in een wereld van angst en achterdocht zich wanend in tijd van oorlog,afschuwelijk om te zien hoeveel pijn en ellende zich daar moet hebben afgespeelt.

Mensen uit dit generatie,die ervoor hebben gezorgt dat Nederland lui lekkerland werd,waar een mening vrij geuit kon worden,het volk werd gerespecteerd,zij die er zorg voor droegen dat de mensen die zich nu zo opstellen als velen doen hier in dit land zitten vol verbittering te kijken naar hoe hun strijd,leed en verlies at the end toch nog voor niks is geweest en hoe HUN verkregen land langzaam weer wordt wat t toen was.

Men raakt bang voor een beweging die ons belemmerd vrij te leven en te zeggen wat we willen,en hun eigen kleinkinderen loopt deze beweging te verdedigen boven alles.

Shame on fockin jullie,die zo laks omgaan met waar zij die jaren voor hebben gevochten en nu zitten weg te teren in een verzorgingshuis waar nog amper geld aan verzorging besteed wordt.

Schaam je freakin diep je druk te maken om hoe iets uit iemands mond komt als je je bedenkt wat zij hebben moeten inleveren en nog steeds doen.
Stelletje watjes.
total woot
Ok we schamen ons diep ;)

Toch zou ik graag een onderbouwing zien van je "verover de wereld theorie".
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement