return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 
Theo van Gogh vermoord! (pg. 28)
View this Thread in Original format
Donna
Waarom worden er constant dingen besproken die er totaal niet toe doen,iig niet in dit onderwerp.
Heb ook het gevoel dat t zinloos is om met sommigen hier te lullen over wat er nu eigenlijk loos is zonder dat men het belangrijker vind om gelijk te krijgen,zelfs als blijkt dat sommige theorieen gewoon niet opgaan nu er citaten uit de koran waar zovelen heilig in geloven zijn geplaatst.

Er wordt duidelijk vermeld dat de ongelovigen uitgeroeit moeten worden,maar hier gaat men verder met nutteloosheid,onderwerpen die niet eens ter zake doen,en whatsoever om t maar niet te hebben over de nu bekende feiten.

En zoals ik al eerder vermeld heb,ik hoop zo in erg dat ik hierin tever ga en doordraaf,maar in mijn hoofd is een fikse bloederige vechtpartij tussen meerdere groeperingen in dit land echt niet zover weg meer te denken.

Ga jezelf,je familie,vrienden etc etc maar eens in een situatie indenken zoals die echt wel een optie aan t worden is...
Pak de slachtpartij van Theo en zie daarvoor in de plaats iemand die je liefhebt op dezelfde manier afgemaakt worden voor jou eigen freakin ogen.
En dat soort dingen zijn echt geen spookbeelden,sommigen onder ons hebben ze namelijk al meegemaakt.

Er wordt in dit land nergens iets mee gedaan en zo wordt duidelijk gemaakt aan deze mensen dat er een grote dosis respect is in dit land voor hun geloof en de regels die daarin nageleeft worden.
Donna
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Je gaat al bijna zelf als een profeetje klinken. Maar ik zeg het nog maar een keer, als mijn punt nu nog niet duidelijk is ga je nog maar eens teruglezen.

re
Donna
Nu bekent is wat er op het briefje stond,nog meer onderbouwing nodig voor een take over door de islam?
robin
die foto voor op de telegraaf gaat ook ver hor :eek: jesus hey!

en wie heb die 911 dagen troep bedacht (en waarom staat dat ook op de voorpagina van de krant :o ik kon, als ik het uitreken op 912 dagen uit :o

http://www.tammo80.nl/java/datum.php

6 mei 2002
2 nov 2004

:o

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
- ik bedoel te zeggen dat ik een scheithekel aan die lui heb, en ik kom er gewoon voor uit. veel mensen durven dat niet meer helaas. Vriend van me is 4 maand geleden neergestoken door zon marrokaan. En anderhalf jaar geleden is een goede vriendin van me verkracht door zon tyfusmongool. Wat heeft friesland ermee te maken, JIJ komt hier nooit, hoe kan jij dat zeggen dat het een boerendorp is: lekker KORTzichtig jij.

Ik heb mijn mening over jou herzien. En ik mag je echt niet. Je zeikt op alles, probeert altijd het laatste woord te hebben. Voor mij ben jij een "geitenneuker". en omdat ik heb gezegd dat je vriendin lelijk is (wat ik ook vind) ben ik suspended. Mag je dan helemaal geen mening meer hebben of hoe zit dat.

WTF zit jij nou weer voor tyfusonzin uit te kramen. Jij vuile tyfusgast! Van jouw populaire scheitzooi wordt ik scheit ziek van!
Het gaat hier om hoe het verder moet in deze maatschappij en het lijkt of jij daar niet in past! Je mag inderdaad je mening uiten maar ga geen mensen belachelijk lopen maken door dierbaren om hem heen belachelijk te maken. Je gedraagt je als een klein kind, grow up!! optyfen jij!!! sukkel!!
Phedge
quote:
- ik bedoel te zeggen dat ik een scheithekel aan die lui heb, en ik kom er gewoon voor uit. veel mensen durven dat niet meer helaas. Vriend van me is 4 maand geleden neergestoken door zon marrokaan. En anderhalf jaar geleden is een goede vriendin van me verkracht door zon tyfusmongool. Wat heeft friesland ermee te maken, JIJ komt hier nooit, hoe kan jij dat zeggen dat het een boerendorp is: lekker KORTzichtig jij.

Ik heb mijn mening over jou herzien. En ik mag je echt niet. Je zeikt op alles, probeert altijd het laatste woord te hebben. Voor mij ben jij een "geitenneuker". en omdat ik heb gezegd dat je vriendin lelijk is (wat ik ook vind) ben ik suspended. Mag je dan helemaal geen mening meer hebben of hoe zit dat.

-

Ow en omdat er toevallig 2 incidenten zijn met mensen van Marokaanse afkomst zijn ze allemaal maar slecht> en dan noem je andere kortzichtig? Ga je schamen! :whip:

Het zijn de gasten zoals jij die nu stennis gaan schoppen met de Marrokanen in ons land, ...
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by New Wave
WTF zit jij nou weer voor tyfusonzin uit te kramen. Jij vuile tyfusgast! Van jouw populaire scheitzooi wordt ik scheit ziek van!
Het gaat hier om hoe het verder moet in deze maatschappij en het lijkt of jij daar niet in past! Je mag inderdaad je mening uiten maar ga geen mensen belachelijk lopen maken door dierbaren om hem heen belachelijk te maken. Je gedraagt je als een klein kind, grow up!! optyfen jij!!! sukkel!!

iemand lelijk vinden is het wat anders dan belachelijk maken. zijn 2 dingen...
robin
quote:

jij vind niet dat je iemand belachelijk maakt door te zeggen dat zn vriendin lelijk is (mag dan je mening zijn.. maar je zegt het wel) :rolleyes:
New Wave
quote:

Ben je nou nogsteeds zo'n klein zielig pubertje?
Komopman, doe is effe volwassen man!
Ga alstjeblieft met je rooie neus en je feestmuts kleine kinderen plezieren met je K3 muziek! Hier heb je niets meer te zoeken kerel.
..
DJ Gerrit
quote:
Ben je nou nogsteeds zo'n klein zielig pubertje?
Komopman, doe is effe volwassen man!
Ga alstjeblieft met je rooie neus en je feestmuts kleine kinderen plezieren met je K3 muziek! Hier heb je niets meer te zoeken kerel.
..

ben jij nog steeds zon kansloze techno zonder sociaal leven? goh dat verbaasde me niks

en k3 is niks mis mee, gewoon een goed comercieel idee. kan jij misschien nog iets vna je leren met je camera ;)

New Wave
quote:
ben jij nog steeds zon kansloze techno zonder sociaal leven? goh dat verbaasde me niks

en k3 is niks mis mee, gewoon een goed comercieel idee. kan jij misschien nog iets vna je leren met je camera ;)

Je denkt zeker dat ik een grapje maak?
Ik moet jouw niet. Wie mensen aanvalt waar ik respect voor heb heeft het bij mij verprutst.
Ik hoef dus ook geen aandacht van jouw. Ik wil nieteens meer dat je tegen mij praat op dit forum. Jij zult van mij nooit respect krijgen.
Zolang jij je niet normaal kan gedragen en je niet volwassen opstelt hoop ik dat andere mensen aan jouw geen aandacht meer schenken.
DJ Gerrit
quote:
Je denkt zeker dat ik een grapje maak?
Ik moet jouw niet. Wie mensen aanvalt waar ik respect voor heb heeft het bij mij verprutst.
Ik hoef dus ook geen aandacht van jouw. Ik wil nieteens meer dat je tegen mij praat op dit forum. Jij zult van mij nooit respect krijgen.
Zolang jij je niet normaal kan gedragen en je niet volwassen opstelt hoop ik dat andere mensen aan jouw geen aandacht meer schenken.

#care ??? nee niet echt :haha:

druk gewoon op het knopje van ignore, (ben je wel gewend toch, op knopjes drukken;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement