|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
beter dat ze er nu wat tegen doen, want zo kan het niet langer dit....
"en de verpaupering van een ooit zo mooi land" |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by HBtje
"en de verpaupering van een ooit zo mooi land" |
Zei de 20-jarige vol overtuiging... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Zei de 20-jarige vol overtuiging... |
was maar een quote van msn.... |
|
|
| SnuggLe |
| Het wordt druk/gezellig vanavond in Amsterdam. Laat ik het zo zeggen, d'r zijn niet alleen amsterdamse agenten vanavond in Amsterdam. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het wordt druk/gezellig vanavond in Amsterdam. Laat ik het zo zeggen, d'r zijn niet alleen amsterdamse agenten vanavond in Amsterdam. |
Korps lelystad ook aanwezig :p :p |
|
|
| HBtje |
| zolang de NS maar de treinen laat rijden vind ik t best, wil wel nog thuis komen :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Korps lelystad ook aanwezig :p :p |
Alle drie? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Alle drie? |
Alle kleine beetjes helpen |
|
|
| Phedge |
| quote: | Originally posted by basd
Alle drie? |
Wahaha, met Almere erbij 5 :stongue:
...
Ik vind dat zogenaamde rituele slachting toegepast op Theo echt te erg verhaal :S Echt ziek!!!! |
|
|
|
|