|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Kom je binnenkort met een voorstel voor de "War on Immigrants"???
Misschien zou je je er dan nog wat meer in moeten verdiepen, in plaats van maar op de "actualiteiten" af te gaan. |
Ik vind de 1ste reactie aardig overdreven, ik geef in mijn reactie aan dat ik niks tegen mensen met een andere nationaliteit of wat dan ook heb, dus snap jou link naar een voorstel van "war on immigrants" niet helemaal, voel je je toch wat te veel aangevallen zo lijkt het.
En inderdaad, ik gaf zelf al aan dat ik me niet helemaal verdiept heb in culturen van andere nationaliteiten, denk trouwens dat wanneer ik alle culturen van allenationaliteiten die hier in .nl leven zou willen/moeten bestuderen ik wel heel mijn leven bezig ben.. misschien handiger als het omgekeerde gebeurd :p |
|
|
| DjRV |
| nederland,de nieuwe staat van amerika |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ik vind de 1ste reactie aardig overdreven, ik geef in mijn reactie aan dat ik niks tegen mensen met een andere nationaliteit of wat dan ook heb, dus snap jou link naar een voorstel van "war on immigrants" niet helemaal, voel je je toch wat te veel aangevallen zo lijkt het. |
Maar is haat ook niet een beetje overdreven? Dat bracht bij mij de link met Bush's war on terror naar boven met z'n redenering "wij worden bedreigd door de terroristen dus mogen wij ze overal aanpakken". |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Maar is haat ook niet een beetje overdreven? Dat bracht bij mij de link met Bush's war on terror naar boven met z'n redenering "wij worden bedreigd door de terroristen dus mogen wij ze overal aanpakken". |
Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld.
De insteek was om zelf eens in de spiegel te kijken, wat doet de "nederlandse" bevolking waardoor bepaalde mensen zich gekleineerd voelen etc, waardoor misschien weer verkeerde reacties op volgen.. Dan krijg je dus reactie op reactie wat je in heel veel landen om ons heen ziet gebeuren.
Ik ben bang dat wanneer het nog effe zo doorgaat je dat soort praktijken ook snel in Nederland kunt verwachten.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord waardoor jij me verkeerd begreep, ik vind het zoieso lastig om in dit soort discussie's de juiste woorden te gebruiken aangezien alles heel gevoelig ligt. |
|
|
| Vertigo |
't is weer eens zover :(
Dit bewijst maar weer dat fietsen levensgevaarlijk is. |
|
|
| Little Theseus |
Kom net uit mn Amsterdamse bedje en dan hoor je dit soort nieuws.
Onbegrijpelijk dit, zeker voor die mooie vredige wijk van Amsterdam (bij mij in de straat zal het niet voor het eerst zijn als er iemand geliquideerd wordt)
Ben heel benieuwd of dit niet uit de hand gaat escaleren.. Rellen!! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld.
De insteek was om zelf eens in de spiegel te kijken, wat doet de "nederlandse" bevolking waardoor bepaalde mensen zich gekleineerd voelen etc, waardoor misschien weer verkeerde reacties op volgen.. Dan krijg je dus reactie op reactie wat je in heel veel landen om ons heen ziet gebeuren.
Ik ben bang dat wanneer het nog effe zo doorgaat je dat soort praktijken ook snel in Nederland kunt verwachten.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord waardoor jij me verkeerd begreep, ik vind het zoieso lastig om in dit soort discussie's de juiste woorden te gebruiken aangezien alles heel gevoelig ligt. |
Ok sorry, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. |
|
|
| Akira |
| Keer op keer zijn het die gore wilde varkens.! ze Kunnen de TYFUS krijgen ! |
|
|
| Little Theseus |
| Cohen snapt t, geen stille tocht, maar herrie schoppen op de Dam vanavond om half acht. Ik ben er 100% zeker bij. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Cohen snapt t, geen stille tocht, maar herrie schoppen op de Dam vanavond om half acht. Ik ben er 100% zeker bij. |
daar ben ik ook bij dan :D |
|
|
| Akira |
| Lekker rellen...hehe |
|
|
| HBtje |
had gister al plannen om naar amsterdam te gaan vanavond, dus dat combineren we mooi maar :toothless
schijt op de marrokanen :whip: |
|
|
|
|