return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Theo van Gogh vermoord! (pg. 14)
View this Thread in Original format
M_Peror
Als we dan toch met quotes bezig zijn:
"
Many that live deserve death. And some die that deserve life. Can you give it to them? Then be not too eager to deal out death in the name of justice, fearing for your own safety. Even the wise cannot see all ends.
"
(J.R.R. Tolkien, de schrijver van The Lord of the Rings dus)

En waar het Lange Frans betreft, toppie. Hij komt op mij over als iemand die oprecht meent wat hij zegt en zich daar ontzettend druk om kan maken en ik denk niet dat hij het doet om te scoren. Vertelde vanmiddag op 538 dat hij bovendien in A'dam vlakbij de plek van de moord woont en klonk behoorlijk onder de indruk van het geheel. Ruud de Wild was trouwens in het begin ook ff goed over de zeik, bij hem kwamen de beelden van Pim natuurlijk weer boven.

En waar het de hele politieke discussie betreft, ik veroordeel degene(n) die verantwoordelijk is / zijn voor deze misdaad. Als dat deze ene dader is, dan hij zelf, als blijkt dat hij in opdracht handelde van andere(n), dan die ook.
Ik vertik het om een hele gemeenschap te veroordelen om de acties van 1 persoon of enkele personen. Het begrip gemeenschap is mij namelijk te selectief. Waarom selecteren op geloof en niet op een ander kenmerk van de dader? Als straks blijkt dat de moordenaar naast moslim ook (om maar even iets te noemen) groenteboer was, zullen we dan ook maar meteen even onze woede koelen op de groenteboer om de hoek? Ga toch weg.
In mijn beleving is ieder mens verantwoordelijk voor zijn eigen daden en moet je die verantwoordelijkheid niet afschuiven op een ander of op een groep.
Original
Wat een nieuws weer, er gaan op het moment zoveel gedachtes door me heen dat ik zeker een half uur nodig heb om het uit te typen.. en dan zou het nog een onsamenhangend geheel zijn.

Denk dat ik het maar laat bij deze smiley --> :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik weet niet precies wat je bedoelt, want er zijn denk ik wel tig voorbeelden hiervan. Als je het betrekt op de situatie van van gogh, de man die pim fortuyn doodschoot was ook "gewoon" een nederlander... (ja het is nog niet duidelijk waarom van gogh vermoord is, maar je kan wel verwachten dat het is om zijn mening)

Ja dat heb ik verkeerd neegezet........ Slechte vergelijking, fortuyn is inderdaad door een NL vermoord. Foutje.

quote:
Originally posted by Akira
Ik ken trouwens weinig goeie marokanen.

Hoe zou dat komen joH??????
Omdat je neem ik aan weinig marokkan kent! Duh....

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
je mag marrokanen toch zeker wel KUT vinden? en ik kanje vertellen, dat ik ze MEGAKUT VIND! Opzouten met die rot lui! hoevaak lees je wel niet dat stinkmongolen weer iemand hebben verkracht of hebben vermoord.... Ze hebben hun krediet nu welleens gehad, tijd voor echte actie...
nu zal er wel weer zon "politieke" ing correcte reply komen van een van die linkse knakworsten hier. #care ??? NEE!!!
sorry maar dit moest er echt ff uit.

Ga toch weg man sukkel, jij lult dus ook echt als een kip zonder kop. "Politiek ing correct van een linkse knakworst hier". Je lult ook alles na. Volgensmij weet jij het verschil niet eens tussen LINKS en RECHTS uit je hoofd zonder te googlen man!

Je mag marokkanen zeker kut vinden, maar wat hebben ze jou misdaan?
En 'omdat ze weer iemand verkracht hebben'?? Ga toch weg man. Net of Nederlanders dat niet doen??? "Ze" hebben hun krediet gehad? Man man man wat een generalisatie.

Sommige mensen op dit forum hebben echt geen verstand. D'r zijn er maar een paar in deze thread die normaal kunnen reageren. Of anders tenminste hun mening goed kunnen onderbouwen zonder domme dingen te roepen.

quote:
Originally posted by total woot
Volgens mij heeft een aantal mensen bepaalde rechten die we in dit land hebben niet helemaal begrepen..
JA we hebben vrij recht op meningsuiting! Maar dat recht is wel gebaseerd op het vertrouwen dat mensen zich REDELIJK en NORMAAL gedragen.
Door te praten in de zin van 'al die kankermarokkanen zijn hetzelfde' verlaag je jezelf alleen maar tot het niveau dat iedereen iedereen hier zo scherp veroordeeld, en je lost er helemaal NIETS mee op. is er hier echt iemand die denkt dat het uberhaupt haalbaar is ruim een miljoen marokkanen het land uit te zetten? NOT we zitten nou eenmaal met zn allen in dit land, en we zullen het samen moeten rooien, door haatdragende en discriminerende uitlatingen maak je het alleen maar moeilijker.

x2.........x2!

Was net nog in Den Haag centrum, rond het binnenhof. Er zou om 7 uur een domonstratie zijn van de Nationaal Nederlandse Partij ofzo (extreem rechts). Er was ONTZETTEND veel ME, normale politie en 'stillen'. Binnenhof was afgezet. Kleine groepjes mongooltjes (ADO-fans....vage lui en sensatiebelustje marrokaantjes) liepen rond. Maar niets bijzonders verder.

Oftewel, het binnenhof lag er rustig bij:
jp
Ramptoerist :p

Er zijn genoeg goede Marokkanen, namelijk die hard werken en de moeite hebben genomen Nederlands te leren.

Schrikbarend hoe 'zwart' de meeste wijken in Amsterdam zijn. Behalve in Zuid/Buitenveldert, Noord/Tuindorp en Centrum is meer dan 60% van de bevolking van buitenlandse afkomst.

Omgeving Mercatorplein is 70% Marokkaans: gekkenwerk.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga toch weg man sukkel, jij lult dus ook echt als een kip zonder kop. "Politiek ing correct van een linkse knakworst hier". Je lult ook alles na. Volgensmij weet jij het verschil niet eens tussen LINKS en RECHTS uit je hoofd zonder te googlen man!

Je mag marokkanen zeker kut vinden, maar wat hebben ze jou misdaan?
En 'omdat ze weer iemand verkracht hebben'?? Ga toch weg man. Net of Nederlanders dat niet doen??? "Ze" hebben hun krediet gehad? Man man man wat een generalisatie.

ey peerhoofd. w8 maar totdat jou meisje verkracht wordt, kijken als dan nog zo "piept". Ze hebben gvd onze hele maatschappij verneukt, zoveel dingen die er gebeuren door hun. nu kun je het blijven zeggen, NEDERLANDERS doen het ook..., dat zeiden we vroeger op de basisschool ook. "maar zei schopten hem ook".
SnuggLe
Net op het nieuws: in Den Haag wel mensen opgepakt wegens het roepen van racistische leuzen. En terecht dat ze opgepakt zijn.

Waren veel van dat soort vatjes in de stad net ja, maar toen ik ze zag riepen ze niets.
total woot
quote:
ey peerhoofd. w8 maar totdat jou meisje verkracht wordt, kijken of je dan nog zo "piept". Ze hebben gvd onze hele maatschappij verneukt, zoveel dingen die er gebeuren door hun aanwezigheid. nu kun je het blijven zeggen, NEDERLANDERS doen het ook..., dat zeiden we vroeger op de basisschool ook. "maar zij schopten hem ook".

De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen :rolleyes:

[edit]
Behalve dan dat dankzij mensen zoals jij, het nog een hele tijd gaat duren voor dit probleem daadwerkelijk is opgelost.
[/edit]
SnuggLe
quote:
ey peerhoofd. w8 maar totdat jou meisje verkracht wordt, kijken als dan nog zo "piept". Ze hebben gvd onze hele maatschappij verneukt, zoveel dingen die er gebeuren door hun. nu kun je het blijven zeggen, NEDERLANDERS doen het ook..., dat zeiden we vroeger op de basisschool ook. "maar zei schopten hem ook".

Whahahahahahahahaha, hier kan ik alleen maar om lachen, zo dom is deze reply. Siesta, je bent echt een grappig mannetje.
Volgensmij ben je zo DOM dat je echt niet beter weet!

Tuurlijk zou ik piepen als mijn meisje verkracht zou worden, maar dan ga ik nog niet een hele maatschappelijke groep verdenken.
Als ik een onvoldoende zou krijgen ergens voor van 'een leraar' ben ik toch ook niet 'tegen' alle leraren?
Als jij als fries iets stupids tegen me zegt (wat vaak gebeurt) ben ik toch ook niet 'tegen' alle Friezen?

Maarja... laat maar, je bent echt dom. Hoef het niet eens uit te leggen.
arno
Waar blijven trouwens de reacties uit de moslim wereld?
Ik heb al heel de dag mn tv aanstaan, maar heb nog geen imam of iets in die richting gezien die deze moord afkeurt.
Alleen net op ned1 was een ingeburgerde turk die het er niet mee eens was, maar als ik dan zo de reacties op islamitische fora lees.....:nervous:

En dan zegt iedereen wel steeds "zo zijn ze niet allemaal", maar laat het niet rotte deel dan eens opstaan, want ook zij moeten toch inzien dat het zo niet langer kan. Of horen we niks omdat het rotte deel toch groter is dan alle linkse knakkers al jaren blijven beweren.

(Gezellig trouwens, dat binnenkort de grootste moskee van europa met minaretten hoger dan de lichtmasten van de kuip binnenkort in mn achtertuin staat, want ondertussen verandert deze moord niks aan onze samenleving, overmorgen is iedereen het alweer vergeten en krijgen die geitenneukers weer volop de mogelijkheid om hun 4e rijk op te bouwen. Op internet staat het vol met leuzen en oproepen van nederlanders die zeggen dat de maat vol is, dat er vanavond rellen komen en dat ze op hoofddoeken jacht gaan.
Maar ik durf te wedden dat er vanavond net als altijd helemaal niks gebeurt, want iedereen is te bang, zelfs de politie durft niet meer op te treden)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahahaha, hier kan ik alleen maar om lachen, zo dom is deze reply. Siesta, je bent echt een grappig mannetje.
Volgensmij ben je zo DOM dat je echt niet beter weet!

Tuurlijk zou ik piepen als mijn meisje verkracht zou worden, maar dan ga ik nog niet een hele maatschappelijke groep verdenken.
Als ik een onvoldoende zou krijgen ergens voor van 'een leraar' ben ik toch ook niet 'tegen' alle leraren?
Als jij als fries iets stupids tegen me zegt (wat vaak gebeurt) ben ik toch ook niet 'tegen' alle Friezen?

Maarja... laat maar, je bent echt dom. Hoef het niet eens uit te leggen.

nee idd jou meisje zou nooit verkracht worden, zei hebben misschien nog smaak (ik uit mn mening) :rolleyes:

Nee maar als het vaak voorkomt dat leraren je een onvoldoende geven, kan je nog wel een teringhekel aan leraren krijgen... Zoals vaak gezegd word, een klein groepje verpest het voor de rest. Zo is dat nu ook weer eens gebleken. Ik denk dat steeds meer nederlanders marrokanen over 1 kam gaan scheren, omdat ze alleen maar negatief in het nieuws komen, verkrachting dit, vermoord dat blabla. Nooit eens positief. vind je het gek. Ik heb marrokanen zelf ook ondervonden, en het zijn gewoon pestlui die tegen geen enkele kritiek kunnen.

Donna
Ik denk eerder dat zij die dit soort mensen verdedigen erg achteraan hebben gestaan toen de hersenen uitgedeeld werden.

De kreet van Gerrit alle kutmarrokanen eruit,en niet alle marrokanen zijn kut,vind ik er 1tje om in te lijsten.
Dat er nu weer op typefouten gelet gaat worden en iemand dom genoemd word omdat ie t gewoon ziet wat er loos is en ff niet de moeite neemt zn taalgedrag te perfect weer te geven,zoals zoveel "mensen" in ons land zich daar niet mee bezig houden laat mij toch s twijfelen aan de inteligentie van degenen die t opnemen voor een stel koelbloedige,sadistische slagers die de wetten van ons land aan hun laars lappen.

Een beetje kortzichtig en bekrompen om zo op een post te reageren waarvan je wel degelijk weet wat ermee wordt bedoeld.
Daarmee red je t niet in een discussie,want zo kun je constant iemand wel in de verdediging dringen,lekker moeilijk.
Leraartje spelen is kinderachtig en van zeer laag nivo imo.
Donna
quote:
Originally posted by arno
Waar blijven trouwens de reacties uit de moslim wereld?
Ik heb al heel de dag mn tv aanstaan, maar heb nog geen imam of iets in die richting gezien die deze moord afkeurt.
Alleen net op ned1 was een ingeburgerde turk die het er niet mee eens was, maar als ik dan zo de reacties op islamitische fora lees.....:nervous:

En dan zegt iedereen wel steeds "zo zijn ze niet allemaal", maar laat het niet rotte deel dan eens opstaan, want ook zij moeten toch inzien dat het zo niet langer kan. Of horen we niks omdat het rotte deel toch groter is dan alle linkse knakkers al jaren blijven beweren.

(Gezellig trouwens, dat binnenkort de grootste moskee van europa met minaretten hoger dan de lichtmasten van de kuip binnenkort in mn achtertuin staat, want ondertussen verandert deze moord niks aan onze samenleving, overmorgen is iedereen het alweer vergeten en krijgen die geitenneukers weer volop de mogelijkheid om hun 4e rijk op te bouwen. Op internet staat het vol met leuzen en oproepen van nederlanders die zeggen dat de maat vol is, dat er vanavond rellen komen en dat ze op hoofddoeken jacht gaan.
Maar ik durf te wedden dat er vanavond net als altijd helemaal niks gebeurt, want iedereen is te bang, zelfs de politie durft niet meer op te treden)

!eens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement