return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Theo van Gogh vermoord! (pg. 15)
View this Thread in Original format
DjRV
het gezeik over typfouten en op logische woede uitspraken moet nou is godverdomme kappen want we gaan weg van het hele onderwerp. al dat politiek correcte gelul word ik echt scheitgeil van,rot op met dat studenten nivo gelul. op harde posts van mij en donna en misschien nog een paar word nauwelijks op gereageerd omdat wij net weer wat genuanceerde reageren en het dan te veel moeite kost om die opvattingen naar beneden te halen. De reactie van Siesta/HB en half nederland is GODVERDOMME LOGISCH!! En dat gelul met van : moet je niet bij mij in de buurt roepen blablabla. STFU! Ik ben godverdomme tussen al die gasten opgegroeid in Bos en Lommer en daarna Nieuw Sloten en ken ze vrij goed. En al die asociale tering lijers die er tussen lopen mogen allemaal oprotten. En dat er correcte tussen zijn weet ik als geen ander en die denken er PRECIES het zelfde over. Gewoon kappen met het gekanker op reacties van de NEDERLANDSE jeugd.

En al helemaal met gemeuk over tiepfouten,dan ben je echt triest.
ambs
dit is goeie entertainment, dit topic! :happy2:

maareee eventjes serieus... ik ga niet generaliseren want ik ben zelf ook maar een kut antilliaan :rolleyes: maare, ik vind inderdaad dat je moet integreren of oprotten! ffs, als jullie manier zo goed is, dan BLIJF je toch in ing morocco of whatever!

en ik voel me ook zo dr over wat betreft antillianen! aanpassen, integreren of gewoon terug naar je plekkie! waarom moeten de nederlanders zich aanpassen?? ze hadden ook de deuren dicht kunnen gooien voor jullie volk!:whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
nee idd jou meisje zou nooit verkracht worden, zei hebben misschien nog smaak (ik uit mn mening) :rolleyes:

Goh, je kan het niet laten he om persoonlijk te worden? :rolleyes: :o Sneu, erg sneu. Zo is er echt totaal geen discussie te voeren nee.....
Ik ga in deze discussie toch ook niet iemand moeder een hoer noemen of vriendin een zeug als ik het niet met iemand eens ben?? Kinderachtig. Maarja, daar zullen bepaalde mensen zoals Donna het wel mee eens zijn dat dat normaal is :S

2 Donna:
Ik verdedig helemaal niemand. Denk alleen niet zo zwart/wit als jij doet en ik generaliseer ook niet zo. En dan noem je mij kortzichtig :haha: :haha:
Taalgedrag? Hahahaha, makkelijk om je daarachter te verschuilen zeg! Kom op, als je ballen hebt dan lul je daar niet zo dom om en zeg je waar het op staat zonder je daarachter te verschuilen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
het gezeik over typfouten en op logische woede uitspraken moet nou is godverdomme kappen want we gaan weg van het hele onderwerp. al dat politiek correcte gelul word ik echt scheitgeil van,rot op met dat studenten nivo gelul. op harde posts van mij en donna en misschien nog een paar word nauwelijks op gereageerd omdat wij net weer wat genuanceerde reageren en het dan te veel moeite kost om die opvattingen naar beneden te halen. De reactie van Siesta/HB en half nederland is GODVERDOMME LOGISCH!! En dat gelul met van : moet je niet bij mij in de buurt roepen blablabla. STFU! Ik ben godverdomme tussen al die gasten opgegroeid in Bos en Lommer en daarna Nieuw Sloten en ken ze vrij goed. En al die asociale tering lijers die er tussen lopen mogen allemaal oprotten. En dat er correcte tussen zijn weet ik als geen ander en die denken er PRECIES het zelfde over. Gewoon kappen met het gekanker op reacties van de NEDERLANDSE jeugd.

En al helemaal met gemeuk over tiepfouten,dan ben je echt triest.

Hahahahahaha!
Sorry hoor maar RV, maar ik nam de mening van jou en Don nog redelijk serieus omdat ze normaal en goed onderbouwd waren, maar na deze laatste post wordt het ook lachwekkend.

Reactie is helemaal logisch ja, dat zeg ik niet. Maar als je verder denkt zie je ook, als het stof neergedaald is, dat het onlogisch is. Maarja, zullen 'wij' wel weer stom zijn.

Zo komen we er wel in NL, vooral doorgaan! :o

Ik hou me uit deze discussie verder want het niveau wordt nu echt TE laag.......
Donna
Jaaaa psies,antilianen hebben er ook een handje van zich te goed te voelen zich aan te passen aan de nederlandse cultuur,brrrrrr!!
Zelfs surinamers hebben een hekel aan de meeste antilianen omdat t zo'n agressief arrogant volk is...

Ennuh,ook de neonazi's (zij zijn immers t zelfde als de islam volgelingen,dus staan zij gelijk aan hitler in eigen persoon) mogen ze van mijn part t land uitflikkeren,plus de nederlanders die zich in de moskees hebben geschaard omdat zij wel weten waar de macht zich bevind dus alvast positie kiezen voor als t uit de klauwen loopt kunnen een 1way ticket verwegistan krijgen als t aan mij ligt.
(waren NSB-ers niet net zoiets?)
Donna
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahahahahaha!
Sorry hoor maar RV, maar ik nam de mening van jou en Don nog redelijk serieus omdat ze normaal en goed onderbouwd waren, maar na deze laatste post wordt het ook lachwekkend.

Reactie is helemaal logisch ja, dat zeg ik niet. Maar als je verder denkt zie je ook, als het stof neergedaald is, dat het onlogisch is. Maarja, zullen 'wij' wel weer stom zijn.

Zo komen we er wel in NL, vooral doorgaan! :o

Ik hou me uit deze discussie verder want het niveau wordt nu echt TE laag.......

Heb jij al ergens je goed onderbouwde mening gegeven dan?
Enigste wat ik van een aantal in deze "discussie" zie is t ergens mee eens of oneens zijn en zich daarover uitlaten,maar een mening op een stevig stukje fundament is nergens te bekennen.

Plaats een statement en als je kritiek hebt,onderbouw dit dan ook op een beschaafde manier die ergens over gaat..
total woot
quote:
Originally posted by Donna

Dat er nu weer op typefouten gelet gaat worden en iemand dom genoemd word omdat ie t gewoon ziet wat er loos is en ff niet de moeite neemt zn taalgedrag te perfect weer te geven,zoals zoveel "mensen" in ons land zich daar niet mee bezig houden laat mij toch s twijfelen aan de inteligentie van degenen die t opnemen voor een stel koelbloedige,sadistische slagers die de wetten van ons land aan hun laars lappen.

Dat ik reageer op spelfouten heeft er idd niets mee te maken, maar het draagt imo wel bij aan 'hoe' een post overkomt, ik kan uit de spelfouten afleiden dat hij die reply even snel getyped heeft, wie zegt mij dan dat hij wel de tijd heeft genomen om even stil te staan bij wat hij precies zegt?

quote:
Een beetje kortzichtig en bekrompen om zo op een post te reageren waarvan je wel degelijk weet wat ermee wordt bedoeld.
Daarmee red je t niet in een discussie,want zo kun je constant iemand wel in de verdediging dringen,lekker moeilijk.
Leraartje spelen is kinderachtig en van zeer laag nivo imo.

IMO!!! is het pas lekker makkelijk een generaliserende uitspraak te doen, en dan NADAT je reacties krijgt pas te gaan nuanceren.

En leraartje spelen is PRECIES wat jij nu aan t doen bent
DjRV
quote:
Originally posted by total woot
Dat ik reageer op spelfouten heeft er idd niets mee te maken, maar het draagt imo wel bij aan 'hoe' een post overkomt, ik kan uit de spelfouten afleiden dat hij die reply even snel getyped heeft, wie zegt mij dan dat hij wel de tijd heeft genomen om even stil te staan bij wat hij precies zegt?

IMO!!! is het pas lekker makkelijk een generaliserende uitspraak te doen, en dan NADAT je reacties krijgt pas te gaan nuanceren.

En leraartje spelen is PRECIES wat jij nu aan t doen bent

als je eerlijk je emoties los laat in een emotioneel onderwerp als dit hoef je niet rustig te gaan nalezen en want dan sta je er gewoon achter,typfouten of niet,scheit of je iemand ermee voor zijn scheen schopt
Donna
Nee want ik wijs mensen niet terecht over wat en hoe ze iets zeggen en dat is wat ik daarmee bedoel,en daarbij heb jij daar wel vaker een handje van.
Dan "imo" is een logische zaak omdat ik alleen voor mezelf kan spreken en niet voor een ander,een mening is persoonsgebonden en alleen van jezelf..

Zou jij toch moeten weten...

En wat is jouw mening over de slachtpartij van de Hr v. Gogh waar deze discussie in eerste plaats over gaat ipv het bekritiseren van anderen in deze thread waar jij je wel erg aan tegoed doet.
total woot
quote:

Ennuh,ook de neonazi's (zij zijn immers t zelfde als de islam volgelingen,dus staan zij gelijk aan hitler in eigen persoon) mogen ze van mijn part t land uitflikkeren,

Wat ik me nou afvraag is:
Waarom kun je WEL nuanceren als het om neonazi's gaat, (dat zijn vaak NEDERLANDERS)
en NIET als het om marokkanen gaat (dat zijn vaak EXTREMISTISCHE moslims).

total woot
quote:
en daarbij heb jij daar wel vaker een handje van.

en dat kun jij weten want?:conf:
Je hebt me al bijna 2 jaar niet gesproken

quote:
En wat is jouw mening over de slachtpartij van de Hr v. Gogh waar deze discussie in eerste plaats over gaat ipv het bekritiseren van anderen in deze thread waar jij je wel erg aan tegoed doet.

Gutgut mevrouw moet het weer lekker persoonlijk maken... als je echt wilt weten wat mijn mening is moet je maar eens goed nadenken, je kent me toch zo goed? dan kun je dat vast ook wel bedenken...
Donna
Omdat als je de koran eens gaat bekijken elke moslim wordt geacht te doden wie niet geloofd in de grote Allah.
Dus ook zij die zich keurig gedragen veranderen in tijden van oorlog in moordzuchtige killingmachines,misschien de koran eens lezen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement