|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Die afscheidsbrief is volgens mij door de rijmpiet geschreven :wtf:
Maar ik sluit me volledig aan bij Snuggle, zieke en hopelijk zijn er maar weinig die er zo over denken in Nederland. Ben wel blij dat ze hem niet hebben doodgeschoten, nu kannie lekker lang gestraft worden en niet sterven als "matelaar". |
|
|
| DjRV |
ik denk dat je nu echt je open moet gaan doen over wat er aan de hand is. het gaat heel hard de verkeerde kant op. er is een dodenlijst die circuleert onder zelfmoord commando's in nederland. vele moslims vinden dit hele gebeuren legitiem. Geert wilders gaat een rechtse partij oprichten en er zijn al wat moskee's beklad met White Power.
de geschreven brieven komen niet van een gek of van een mongool maar van iemand met een hoge intelligentie. ik hou me hart vast maar heb mijn theorie over wat er in ons land staat te gebeuren en ook op andere plaatsen van de wereld. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Die afscheidsbrief is volgens mij door de rijmpiet geschreven :wtf:
Maar ik sluit me volledig aan bij Snuggle, zieke en hopelijk zijn er maar weinig die er zo over denken in Nederland. Ben wel blij dat ze hem niet hebben doodgeschoten, nu kannie lekker lang gestraft worden en niet sterven als "matelaar". |
sja,nu kan ie misschien levenslang krijgen en in de gevangenis zoveel mogelijk andere bekeren en vertellen wat ze moeten doen :rolleyes:
als die man al levenslang krijgt,dan wel in een isolatie cel en NOOIT meer vrijlaten. |
|
|
| Donna |
| Ach joh,t valt vast wel mee,zijn r misschien een stuk 0f 3 die zo denken,boeie;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
ik denk dat je nu echt je open moet gaan doen over wat er aan de hand is. het gaat heel hard de verkeerde kant op. er is een dodenlijst die circuleert onder zelfmoord commando's in nederland. vele moslims vinden dit hele gebeuren legitiem. Geert wilders gaat een rechtse partij oprichten en er zijn al wat moskee's beklad met White Power.
|
Whahahahahahahaahahaha! :haha: :haha: :stongue:
Nu weet ik waar jullie die Radicale (om maar eens een mooi woordje te gebruiken) denkbeelden vandaan krijgen. Jullie lezen de Telegraaf! Nee, goede media, objectief beeld! :o :rolleyes:
Lol!
Doet me denken aan dat onderzoek in Amerika tussen FOX en de publieke omroepen:
Fox kijkers: 90 % geloofde dat er wapens waren gevonden in Irak
Publieke omroepen: 30 % geloofde dat er wapens waren gevonden in Irak
Lol....zo'n onderzoek mogen ze ook uitvoeren onder telegraaflezers en daarnaast volkskrantlezers.
Telegraaf: In Nederland zijn duizenden zelfmoordcommando's : ja 90%
Volkskrant: In Nederland zijn duizenden zelfmoordcommando's: ja 19%
et cetera ;) Ik zet het er stellig neer, but you'll get my point ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahaahahaha! :haha: :haha: :stongue:
Nu weet ik waar jullie die Radicale (om maar eens een mooi woordje te gebruiken) denkbeelden vandaan krijgen. Jullie lezen de Telegraaf! Nee, goede media, objectief beeld! :o :rolleyes:
Lol!
Doet me denken aan dat onderzoek in Amerika tussen FOX en de publieke omroepen:
Fox kijkers: 90 % geloofde dat er wapens waren gevonden in Irak
Publieke omroepen: 30 % geloofde dat er wapens waren gevonden in Irak
Lol....zo'n onderzoek mogen ze ook uitvoeren onder telegraaflezers en daarnaast volkskrantlezers.
Telegraaf: In Nederland zijn duizenden zelfmoordcommando's : ja 90%
Volkskrant: In Nederland zijn duizenden zelfmoordcommando's: ja 19%
et cetera ;) Ik zet het er stellig neer, but you'll get my point ;) |
ik lees de telegraaf niet,maar goed ik ben blij dat je er om kunt lachen,spreek je er later nog wel een keer over. |
|
|
| Donna |
Ik lees ook de telegraaf nie,jij zeker al jaren trouw lid van t blad "bord voor je kop"?
Maakt verder niet uit,zat mensen die WEL de ernst van de situatie inzien. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hee Brammetje, jij leest zeker de Volkskrant? :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Donna
Maakt verder niet uit,zat mensen die WEL de ernst van de situatie inzien. |
Als jullie dan ook maar inzien dat de ernst bij het radicale deel van de moslims ligt en niet in het moslim zijn op zich. Dan is er misschien nog wel hoop op een samenleving. |
|
|
| Cosmic |
De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.
Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen.
Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.
Dit is echt niet het werk van een of andere gek, maar van een hele wereldwijde groepering.
De Jihad is ook begonnen in Nederland ben ik bang..... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Cosmic
De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.
Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen.
Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.
Dit is echt niet het werk van een of andere gek, maar van een hele wereldwijde groepering.
De Jihad is ook begonnen in Nederland ben ik bang..... |
yups |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
De Islam zal zegevieren door het bloed van de martelaren. Het zal haar licht verspreiden in elk donkere hoek van deze aarde en het zal het kwaad desnoods met het zwaard terugdrijven naar zijn duistere hol.
Deze losgebarsten strijd is anders dan alle voorgaande strijden. De ongelovige fundamentalisten zijn ermee begonnen en Insha Allah zullen de ware gelovigen deze eindigen.
Er zal geen genade voor de onrechtplegers zijn, slechts het zwaard wordt tegen hen opgeheven. Geen discussie, geen demonstraties, geen optochten, geen petities: slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.
Dit is echt niet het werk van een of andere gek, maar van een hele wereldwijde groepering.
De Jihad is ook begonnen in Nederland ben ik bang..... |
Ja, en onderschreven door 1 gek ja, 1 gek heeft dit geschreven.
Sjonge jonge... tis toch niet ondertekend door 3miljoen moslims?
Mooie ook dat er hier in deze thread wordt gesproken over de DEMONSTRATIE van moslims/allochtonen TEGEN deze moord. Maar daar praat niemand over in deze thread, dat wordt even vergeten :rolleyes:
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Hee Brammetje, jij leest zeker de Volkskrant? :rolleyes: |
Nee, lees niet speciaal een krant. Af en toe de telegraaf bij de plisie, omdat ze die alleen hebben. Heb geen geld voor een abo.
| quote: | Originally posted by DjRV
ik lees de telegraaf niet,maar goed ik ben blij dat je er om kunt lachen,spreek je er later nog wel een keer over. |
Later? Later?
Er is geen later! Moord en brand! We worden allemaal afgeslacht door moslims! Ren voor je leven, de zelfmoordcommando's komen er aan! Ga in de schuilkelders!
:o :rolleyes: |
|
|
|
|