|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
HB hou je stinkbek man, het is maar 1 marokkaan, ze zijn niet allemaal zo. Al is d'r een grote groep eikels maybe ja.
Maar d'r worden nu in A'dam meer politiemensen opgeroepen. Iedereen uit het verlof e.d. Ben benieuwd, dit gaat zeker rellen opleveren.
Op andere boards zag ik dat ze , hoe mongool ook, een link wilde maken met 9/11 etc omdat het 911 dagen NA de aanslag op fortuyn zou zijn vandaag.
Lekker allemaal voor de integratie dit. Het is nu 'hen' tegen 'ons' lijkt het wel weer. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HBtje
schijt op de marrokanen :whip: |
Jij bent echt nog veel stommer en kortzichtiger dan ik eigenlijk al dacht. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by basd
Jij bent echt nog veel stommer en kortzichtiger dan ik eigenlijk al dacht. |
oe oe oe
vieze linkse rakkert
enne dit is vrijheid van meningsuiting hoor
ik vind veel marrokanen KUT, ik mag dat vinden, want ik ben nog steeds NEDERLANDER |
|
|
| emre |
Het lijkt erop dat deze moord nog zeer verstrekkende gevolgen zal hebben ...
* edit * beste HB --> de manier waarop je je mening uit valt volgens mij niet onder de vrijheid van meningsuiting |
|
|
| dj_spare |
| wat die meneer net op NED2 zei... 't zou nu weleens tot fysiek geweld van 'onze kant' kunnen komen... zou me iig niets verbazen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | UPDATE 6: Een ooggetuige zegt op het NOS journaal dat de dader een zwarte jalaba (soepjurk) droeg en een zwarte baard had. Het Parool meldt dat de keel van Van Gogh met een slagersmes is doorgesneden. Afgeslacht als een beest dus. Op verschillende Islamitische fora wordt Van Gogh al jaren steevast omschreven als een 'varken'.
|
|
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wat die meneer net op NED2 zei... 't zou nu weleens tot fysiek geweld van 'onze kant' kunnen komen... zou me iig niets verbazen. |
geweld is nooit goed, maar kan soms wel handig zijn, helemaal in dit kansloze geval, laat er maar eens een paar van dat zooitje ongeregeld worden afgeslacht, dan staan we weer quite :rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
| kijk nu gaan we op elkaar afreageren... dit is ook niet goed. Verleidt elkaar niet tot het doen van uitspraken waar je later spijt van krijgt |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wat die meneer net op NED2 zei... 't zou nu weleens tot fysiek geweld van 'onze kant' kunnen komen... zou me iig niets verbazen. |
Dat zei ik al een tijdje geleden in deze thread: stel nou dat "wij" een radicale imam gaan vermoorden, wat zou er dan gebeuren? Dan breekt de pleuris uit, toch? Netzoals dat spandoekje uit dat vliegtuig in Amsterdam met 'de politie had gelijk'. |
|
|
| emre |
| Verbijsterende zwakzinnigheid alhier |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat zei ik al een tijdje geleden in deze thread: stel nou dat "wij" een radicale imam gaan vermoorden, wat zou er dan gebeuren? Dan breekt de pleuris uit, toch? Netzoals dat spandoekje uit dat vliegtuig in Amsterdam met 'de politie had gelijk'. |
en dan verwacht je van ons dat wij ons inhouden, als er WEER wat gebeurt met die mensen... en als er hier dan iemand verbaal over de schreef gaat dan verdient die een ban ??
ik weet ook niet meer wat ik moet denken.. :( |
|
|
| HBtje |
kut voor je hoor snuggle, dat je geen mod meer bent :p
jammer dat je, net als toendertijd met siesta, persoonlijke kwesties (als je wordt aangevallen bijvoorbeeld) meteen wil oplossen met een ban :rolleyes: |
|
|
|
|