|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
Ok we schamen ons diep ;)
Toch zou ik graag een onderbouwing zien van je "verover de wereld theorie". |
anders reageer je ff gvd op haar laaste post. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by DjRV
anders reageer je ff gvd op haar laaste post. |
Anders doe je ff relaxed... ben net wakker :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
Anders doe je ff relaxed... ben net wakker :) |
je bent wakker genoeg om een onderbouwing te zien van een post 2 pagina's terug,ben je ook wakker genoeg om op deze te reageren. of ben je een beetje selectief? |
|
|
| Donna |
Een knipoog?
Onderbouw jij je reden van bestaan maar,ik onderbouw niks meer tegenover jou want jij leeft in een totaal andere denkwereld als wat ik doe.
Kijk je maar op al die mensen neer met een knipoog en op alles wat zich toendertijd heeft afgespeelt,mensen die zich opstellen op de manier waarop jij je hier profileert wekken zoveel weerzin in me op dat ik mezelf gewoon niet eens meer KAN verlagen tot dat nivo al zou ik nog enigszins willen.
Jij hebt duidelijk nog te weinig meegemaakt maar daar zullen de moslims als t goed is wel verandering in gaan brengen,wacht t maar rustig af en vergeet vooral je witte vlag niet tijdig omhoog te steken,laffaard |
|
|
| total woot |
Nope, ben niet selectief.
Donna geeft als onderbouwing (voor zover ik kan zien) 9-11.
Dat vind ik geen onderbouwing, je kunt niet stellen dat -als een groepje extremisten een aanslag pleegt- miljoenen mensen de wereld willen overnemen...
(of mis ik een post? kan natuurlijk.. zo ja, welke?) |
|
|
| Donna |
| Een post is niet t enige wat je mist |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Donna
Een knipoog?
Onderbouw jij je reden van bestaan maar,ik onderbouw niks meer tegenover jou want jij leeft in een totaal andere denkwereld als wat ik doe.
Kijk je maar op al die mensen neer met een knipoog en op alles wat zich toendertijd heeft afgespeelt,mensen die zich opstellen op de manier waarop jij je hier profileert wekken zoveel weerzin in me op dat ik mezelf gewoon niet eens meer KAN verlagen tot dat nivo al zou ik nog enigszins willen.
Jij hebt duidelijk nog te weinig meegemaakt maar daar zullen de moslims als t goed is wel verandering in gaan brengen,wacht t maar rustig af en vergeet vooral je witte vlag niet tijdig omhoog te steken,laffaard |
Whaha, ok ik heb me gisteravond een beetje laten gaan, ben nu vrolijk en uitgeslapen, dus je krijgt me niet op de kast..
Ik probeer hier rustig te begrijpen wat je bedoelt, maar als t voor jou teveel moeite is een normaal objectief antwoord te geven zonder het op de man te spelen, houdt het op he.. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Donna
Men raakt bang voor een beweging die ons belemmerd vrij te leven en te zeggen wat we willen,en hun eigen kleinkinderen loopt deze beweging te verdedigen boven alles. |
Sorry, maar als je dit als conclusie trekt uit de posts die ik hier sinds gisteren neergezet heb dan weet ik niet meer hoe ik het wel duidelijk kan maken. Ik ben TEGEN, net als jij, die extremisten die ons willen belemmeren in onze vrijheid en die op zo'n manier een einde proberen te maken aan denkbeelden anders dan die van hun. Ik verschil alleen met jou van mening dat ALLE moslims ons willen belemmeren in onze vrijheid. Ik ben van mening dat het een groep binnen de islam is die hier op uit is. En dat maakt een heel groot verschil in de manier van aanpak die je erop los zou kunnen laten. |
|
|
| M_Peror |
Ik vind gewoon alle vormen van extremisme verwerpelijk, of het nou moslims, katholieken of wat anders zijn. Het woord zegt het al, het is extreem, oftewel te ver doorgevoerd. En vrijwel alles wat TE is, is niet goed. :)
De meeste moslim-extremisten zijn in mijn ogen zwaar gestoord. Maar dat geldt voor alle extremisten. Extreem christelijke types met hun achterhaalde denkbeelden over condooms, homo's, abortus en zelfs inenten zijn ook niet ok. En wat die orthodoxe joden in Israel uitvreten kan ook niet allemaal door de beugel. Al deze extreme groeperingen hebben 1 ding gemeen en dat is dat ze alle redelijkheid uit het oog hebben verloren. Als je je redelijkheid verliest valt er niet meer met je te discussieren en dan krijg je helaas uitspattingen zoals dit. Onze beschaving is gebaseerd op communicatie. Zolang je blijft praten, is er hoop. En dat maakt nu net deze moord zo triest.
Ik geloof dan ook niet in een wereldomvattende samenzwering van moslims om de macht op deze planeet over te nemen. Wat een paranoide gezwets. 99% van onze bijna zes miljard aardbewoners is volgens mij in de grond van z'n hart een goed mens. Als ik daar ooit niet meer in geloof, dan neem ik ter plekke afscheid van dit bestaan want dan heeft het toch allemaal geen zin meer? Wat doen we dan nog hier? Ik vertik het om mijn geloof in de fundamentele goedheid van alle mensen (moslim of niet) op te geven.
Deze discussie hier op TA steunt me in dat geloof. Want hoewel er hier de nodige meningen worden verkondigd waar ik het niet méér mee oneens zou kunnen zijn, praten we erover. We discussieren en schelden en er worden wat verwijten heen en weer geslingeerd, maar we praten er over. DAT maakt ons beschaafd. Als SnuggLe of Donna of whoever iets roept waar ik me aan erger, dan jaag ik ze toch geen kogel door hun hoofd!? Wat is dat voor geflipte reactie!? Nee, ik klik op "post reply"!
Het zijn vrijwel altijd die paar gekken / extremen die het verpesten voor een grote groep. Ik hou de moordenaar ZELF, in persoon, verantwoordelijk voor zijn daad, en misschien wel een paar van zijn extremistische vrienden die elkaar hebben zitten opjutten om dit te doen. In geen geval is de volledige moslimgemeenschap verantwoordelijk. ==> Als een handjevol gestoorde voetbalhooligans hier in Den Bosch de Graafsewijk kort en klein slaat, dan kijk ik daar toch ook mijn buurman met z'n clubcard niet op aan? Ga toch weg. DAT slaat namelijk pas ècht als een lul op een drumstel. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik vind gewoon alle vormen van extremisme verwerpelijk, of het nou moslims, katholieken of wat anders zijn. Het woord zegt het al, het is extreem, oftewel te ver doorgevoerd. En vrijwel alles wat TE is, is niet goed. :)
De meeste moslim-extremisten zijn in mijn ogen zwaar gestoord. Maar dat geldt voor alle extremisten. Extreem christelijke types met hun achterhaalde denkbeelden over condooms, homo's, abortus en zelfs inenten zijn ook niet ok. En wat die orthodoxe joden in Israel uitvreten kan ook niet allemaal door de beugel. Al deze extreme groeperingen hebben 1 ding gemeen en dat is dat ze alle redelijkheid uit het oog hebben verloren. Als je je redelijkheid verliest valt er niet meer met je te discussieren en dan krijg je helaas uitspattingen zoals dit. Onze beschaving is gebaseerd op communicatie. Zolang je blijft praten, is er hoop. En dat maakt nu net deze moord zo triest.
Ik geloof dan ook niet in een wereldomvattende samenzwering van moslims om de macht op deze planeet over te nemen. Wat een paranoide gezwets. 99% van onze bijna zes miljard aardbewoners is volgens mij in de grond van z'n hart een goed mens. Als ik daar ooit niet meer in geloof, dan neem ik ter plekke afscheid van dit bestaan want dan heeft het toch allemaal geen zin meer? Wat doen we dan nog hier? Ik vertik het om mijn geloof in de fundamentele goedheid van alle mensen (moslim of niet) op te geven.
Deze discussie hier op TA steunt me in dat geloof. Want hoewel er hier de nodige meningen worden verkondigd waar ik het niet méér mee oneens zou kunnen zijn, praten we erover. We discussieren en schelden en er worden wat verwijten heen en weer geslingeerd, maar we praten er over. DAT maakt ons beschaafd. Als SnuggLe of Donna of whoever iets roept waar ik me aan erger, dan jaag ik ze toch geen kogel door hun hoofd!? Wat is dat voor geflipte reactie!? Nee, ik klik op "post reply"!
Het zijn vrijwel altijd die paar gekken / extremen die het verpesten voor een grote groep. Ik hou de moordenaar ZELF, in persoon, verantwoordelijk voor zijn daad, en misschien wel een paar van zijn extremistische vrienden die elkaar hebben zitten opjutten om dit te doen. In geen geval is de volledige moslimgemeenschap verantwoordelijk. ==> Als een handjevol gestoorde voetbalhooligans hier in Den Bosch de Graafsewijk kort en klein slaat, dan kijk ik daar toch ook mijn buurman met z'n clubcard niet op aan? Ga toch weg. DAT slaat namelijk pas ècht als een lul op een drumstel. |
hulde! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik vind gewoon alle vormen van extremisme verwerpelijk, of het nou moslims, katholieken of wat anders zijn. Het woord zegt het al, het is extreem, oftewel te ver doorgevoerd. En vrijwel alles wat TE is, is niet goed. :)
De meeste moslim-extremisten zijn in mijn ogen zwaar gestoord. Maar dat geldt voor alle extremisten. Extreem christelijke types met hun achterhaalde denkbeelden over condooms, homo's, abortus en zelfs inenten zijn ook niet ok. En wat die orthodoxe joden in Israel uitvreten kan ook niet allemaal door de beugel. Al deze extreme groeperingen hebben 1 ding gemeen en dat is dat ze alle redelijkheid uit het oog hebben verloren. Als je je redelijkheid verliest valt er niet meer met je te discussieren en dan krijg je helaas uitspattingen zoals dit. Onze beschaving is gebaseerd op communicatie. Zolang je blijft praten, is er hoop. En dat maakt nu net deze moord zo triest.
Ik geloof dan ook niet in een wereldomvattende samenzwering van moslims om de macht op deze planeet over te nemen. Wat een paranoide gezwets. 99% van onze bijna zes miljard aardbewoners is volgens mij in de grond van z'n hart een goed mens. Als ik daar ooit niet meer in geloof, dan neem ik ter plekke afscheid van dit bestaan want dan heeft het toch allemaal geen zin meer? Wat doen we dan nog hier? Ik vertik het om mijn geloof in de fundamentele goedheid van alle mensen (moslim of niet) op te geven.
Deze discussie hier op TA steunt me in dat geloof. Want hoewel er hier de nodige meningen worden verkondigd waar ik het niet méér mee oneens zou kunnen zijn, praten we erover. We discussieren en schelden en er worden wat verwijten heen en weer geslingeerd, maar we praten er over. DAT maakt ons beschaafd. Als SnuggLe of Donna of whoever iets roept waar ik me aan erger, dan jaag ik ze toch geen kogel door hun hoofd!? Wat is dat voor geflipte reactie!? Nee, ik klik op "post reply"!
Het zijn vrijwel altijd die paar gekken / extremen die het verpesten voor een grote groep. Ik hou de moordenaar ZELF, in persoon, verantwoordelijk voor zijn daad, en misschien wel een paar van zijn extremistische vrienden die elkaar hebben zitten opjutten om dit te doen. In geen geval is de volledige moslimgemeenschap verantwoordelijk. ==> Als een handjevol gestoorde voetbalhooligans hier in Den Bosch de Graafsewijk kort en klein slaat, dan kijk ik daar toch ook mijn buurman met z'n clubcard niet op aan? Ga toch weg. DAT slaat namelijk pas ècht als een lul op een drumstel. |
Helemaal mee eens! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
anders reageer je ff gvd op haar laaste post. |
Anders hou je heel snel je mond, en reageer je ZELF op mijn post die ook vooral voor jou was bedoeld.
Kijk, dit is nou met 2 maten meten! Dacht ik reageer nog een keer nuttig en sociaal op Donna's vraag.... en ik dacht dat door mijn post de discussie maybe weer normaal zou verlopen.
Maar verkeerd gedacht. Nu zie ik echt hoe kansloos jullie zijn en ga hik hier nu echt geen energie meer aan verspillen (heb ik al 3x gezegd maar ok). Jullie zijn echt te kortzichtig....... Maarja, onwetendheid is ook een gave, kan je lekker in dat bekrompen wereldje blijven.
Succes wereldveranderaars! :o
Oh en verder ben ik het helemaal eens met M_Peror. Die zegt het tenminste beschaafd en normaal. |
|
|
|
|