|
Theo van Gogh vermoord! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| arno |
| quote: | Originally posted by total woot
Zeg ik dat ik een oplossing heb? als je dat even zou willen quoten, dan mag je ook gelijk laten zien waar ik mensen dom noem... |
off topic en persoonlijke schermutselingen kunnen ook over msn |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Donna
"De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen" << |
Eehmm
Ik zie staan dat hij dom generaliseerd, NIET dat ik hem dom vind.. |
|
|
| DjRV |
even over de kwestie oplossing:
die is er niet. dit gaat door totdat het compleet escaleert. dit is een kwestie die in gang is gezet en niet meer stopt totdat het zijn eindpunt heeft bereikt. en dat zal ons allemaal raken. denk niet dat nederland nog een eeuw mee gaat maken waarin er niet een complete burgeroorlog zal komen en misschien maken wij allemaal nog wel een WW 3 mee. En als je dit overdreven vind dan spreek ik je over 60 jaar nog is. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
Zeg ik dat ik een oplossing heb? als je dat even zou willen quoten, dan mag je ook gelijk laten zien waar ik mensen dom noem... |
dus..... je hebt geen mening over wat er in nederland zou moeten gebeuren waardoor men gewoon zn mening weer zou kunnen uiten,enige wat je heel veilig beweerd is dat je je niet moet verlagen tot hetzelfde nivo,ten eerste zeg je dan dus dat dit soort mensen van een laag nivo is en ten tweede heb je totaal geen inbreng in het bedenken van een oplossing of wat er zou moeten gebeuren om het woon/leefklimaat in ons land weer te laten worden waarvoor gevochten is in 40/45.
De mensen van die generatie worden achtergesteld,op verzorging van deze mensen wordt schaamteloos bezuinigd en zien zij hoe hun strijd hoogst waarschijnlijk voor niets is geweest omdat een nieuw "leidersvolk" dit land wil opdringen waar het zelf niet voor gekozen heeft. |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by DjRV
even over de kwestie oplossing:
die is er niet. dit gaat door totdat het compleet escaleert. dit is een kwestie die in gang is gezet en niet meer stopt totdat het zijn eindpunt heeft bereikt. en dat zal ons allemaal raken. denk niet dat nederland nog een eeuw mee gaat maken waarin er niet een complete burgeroorlog zal komen en misschien maken wij allemaal nog wel een WW 3 mee. En als je dit overdreven vind dan spreek ik je over 60 jaar nog is. |
mee eens, ik spreek in een vorige post ook niet voor niets over een 4e rijk. |
|
|
| total woot |
Offtopic:
Als personen niet eens de moeite nemen om te lezen WAT je precies zegt, heeft een discussie geen zin meer, ik ben weg |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
Eehmm
Ik zie staan dat hij dom generaliseerd, NIET dat ik hem dom vind.. |
Wanneer begin je je in godsnaam s bezig te houden met t onderwerp van deze thread ipv OF jezelf te verdedigen OF een ander af te zeiken.
Als je je niet kan onderbouwen en niet weet deel te nemen aan dit gesprek,beperk je dan ffs tot je boekenthread ofzo.
Ojah,en lees de koran s,wordt je wijzer van.. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Donna
"De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen" << |
doe eens ff normaal zeg! :mad:
(spelfouten.... als er hier iemand replies geeft die echt met geen mogelijkheid te begrijpen zijn, ben jij dat Donna :p) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
Offtopic:
Als personen niet eens de moeite nemen om te lezen WAT je precies zegt, heeft een discussie geen zin meer, ik ben weg |
jij voert geen discussie,je bent te druk bezig met verbeteren.dus beter dat je weg gaat ja |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by tijs08
doe eens ff normaal zeg! :mad:
(spelfouten.... als er hier iemand replies geeft die echt met geen mogelijkheid te begrijpen zijn, ben jij dat Donna :p) |
:haha: :haha: :haha: :haha:
en als donna ergens duidelijke replies geeft is dat hier wel. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by total woot
Offtopic:
Als personen niet eens de moeite nemen om te lezen WAT je precies zegt, heeft een discussie geen zin meer, ik ben weg |
Ah,een reden gevonden weg te lopen,alleen is deze reden niet genoeg meer in de grote mensen wereld,weglopen om die reden is gelijk aan weglopen omdat je niet mee kunt komen in een discussie waar je je zelf in hebt gemengt,maar trek je vooral terug zodat men zich weer kan bezighouden met de moord van vandaag ipv jou te voorzien van de dosis aandacht die je dagelijks nodig hebt om te kunnen functioneren. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by total woot
Eehmm
Ik zie staan dat hij dom generaliseerd, NIET dat ik hem dom vind.. |
je vind hem wel een kneus,omdat hij emotioneel reageert. wat ben jij voor ubermensch om mensen onder jou te plaatsen omdat ze hun emoties tonen? |
|
|
|
|