return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Theo van Gogh vermoord! (pg. 20)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Originally posted by tijs08
Mooi punt, is het niet zo, zoals Donna al zei... het nu de beurt is aan hen!

Vraag aan 1000 Marokkanen die hier zijn geboren, en dus 2 paspoorten hebben, wat ze zijn.... eerste antwoord zal 9 van de 10 keer zijn MAROKKAANS!
DAT moet dus eens verandernen! Dat moeten 'zij' dus doen en wij moeten het (hoe moeilijk het ook zal zijn) eisen

En dat is nou juist het hele probleem, je KUNT dat niet eisen (of wil je alle marokkanen een chipje in hun hoofd planten?)

misschien nog niet eens zo'n slecht idee :p
Akira
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoe zou dat komen joH??????
Omdat je neem ik aan weinig marokkan kent! Duh....

AH flikker toch op. Ik ken er genoeg en toevallig zijn dat allemaal toch geen lieverdjes. MMMM waar ken ik ze van. Uitgaan nou dat zijn vaak allemaal klootzakken. Mmmm UNIVERSITEIT? ooooh nee daar zitten die varkens niet op.MMMM...nee ik ken maar een enkele die relaxt zijn.

Normaal beargumenteren ? ik heb genoeg geschreven. Lees ze maar na bij oude topics.
DjRV
quote:
Originally posted by total woot
En dat is nou juist het hele probleem, je KUNT dat niet eisen (of wil je alle marokkanen een chipje in hun hoofd planten?)

misschien nog niet eens zo'n slecht idee :p

de mensen in den haag maken de regels,zij kunnen dat wel maken naar mijn mening en zo niet dan is alle hoop al weg,want dan hebben we geen meer te zeggen over ONS land,waar ONZE grootvaders en grootmoeders hebben gevochten en dood zijn gegaan voor ONZE vrijheid.
John
RIP Theo...:(

aardige thread trouwens om te lezen.. blijft een moeilijk onderwerp natuurlijk. laat staan de oplossing voor het probleem.
Akira
Lopen ze te kloten en ze hebben twee nationaliteitn.TERUGSTUREN. Haal je tenminste de rotte appels weg.
John
quote:
Originally posted by DjRV
de mensen in den haag maken de regels,zij kunnen dat wel maken naar mijn mening en zo niet dan is alle hoop al weg,want dan hebben we geen meer te zeggen over ONS land,waar ONZE grootvaders en grootmoeders hebben gevochten en dood zijn gegaan voor ONZE vrijheid.

idd, ze moeten gewoon die regel doorvoeren dat je geen 2 paspoorten meer mag. je neemt of de nederlandse nationaliteit aan of niet.
tijs08
quote:
Originally posted by Akira
Lopen ze te kloten en ze hebben twee nationaliteitn.TERUGSTUREN. Haal je tenminste de rotte appels weg.

ID,
Maar dit zal moeilijk gaan zonder dat dit wraak acties gaat opleveren... aangezien alle grenzen in Europa tegenwoordig alleen nog maar op papier te herkennen zijn...
tijs08
quote:
Originally posted by John
idd, ze moeten gewoon die regel doorvoeren dat je geen 2 paspoorten meer mag. je neemt of de nederlandse nationaliteit aan of niet.

dat zou wel een vooruitgang zijn, maar is niet echt een oplossing. Dit zal dan alleen formeel gezien iets opleveren...
Akira
quote:
ID,
Maar dit zal moeilijk gaan zonder dat dit wraak acties gaat opleveren... aangezien alle grenzen in Europa tegenwoordig alleen nog maar op papier te herkennen zijn...

Je moet ergens beginnen. Nou voor wie wil je bang zijn? Wraakakties? .Als je daar voor bang bent gebeurd er nog steeds niks. Gewoon aktie ondernemen en gewoon uit het land rammen. Op een gegeven moment zijn de rotte appels weg en valt er nog weinig te kloten.
John
quote:
dat zou wel een vooruitgang zijn, maar is niet echt een oplossing. Dit zal dan alleen formeel gezien iets opleveren...

een echte oplossing is er ook niet denk ik.
het heeft te maken met opvattingen van bepaalde mensen, die nergens respect voor hebben en in feite nergens voor terugschrikken.

overigens vind ik het opvallend, dat het meerendeel van mensen met zon extreme gedachtengang aanhanger is van de islam. ik wil niet generaliseren, maar van hindoes of boedisten heb vele malen minder 'last' (eigenlijk gewoon geen, niet in nederland iig). en om vervolgens je eigen slechte daad als 'wil van allah af te schuiven' vind ik vrij laf.

tijs08
quote:
Originally posted by Akira
Je moet ergens beginnen. Nou voor wie wil je bang zijn? Wraakakties? .Als je daar voor bang bent gebeurd er nog steeds niks. Gewoon aktie ondernemen en gewoon uit het land rammen. Op een gegeven moment zijn de rotte appels weg en valt er nog weinig te kloten.

Ben het ook zeker met je eens dat de rotte appels eruit moeten!
Maar jij weet ook wel hoe het werkt... 1 persoon eruit knikkeren en je hebt gelijk 60 familieleden op je dak... dit is een sneeuwbal effect en zal dan niet te stoppen zijn...
DjRV
quote:
Ben het ook zeker met je eens dat de rotte appels eruit moeten!
Maar jij weet ook wel hoe het werkt... 1 persoon eruit knikkeren en je hebt gelijk 60 familieleden op je dak... dit is een sneeuwbal effect en zal dan niet te stoppen zijn...

dit zijn ook geen oplossingen .. gaat nooit werken.. vanuit de moslim gemeenschap moet het opgelost worden en dat zie ik ook niet gebeuren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement