return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 11)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Pjox
haha varje gång någon snackar om "så som i himmlen" så tycker jag att dm säger "sås i himmlen" så nu kan jag inte änns läsa det utan att garva :p
Min gammla lärare sjunger i den facktiskt! Intressant o veta va? :p

Verkar som om jag missat nått jätte stort, va fan handlar Butterfly Effect om?
Jag har hört namnet några gånger men annars så har jag inte hört nått om den...

Kan ju inte berätta vad den handlar om... då förlorar den sin poäng... bara att tanka hem eller hyra... Jag gillade den skarpt faktiskt !
Handlar om en killes liv som förändras på ett högst ovanligt tillvägagångs sätt
Pjox
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan ju inte berätta vad den handlar om... då förlorar den sin poäng... bara att tanka hem eller hyra... Jag gillade den skarpt faktiskt !
Handlar om en killes liv som förändras på ett högst ovanligt tillvägagångs sätt

Nu skrev du ju ändå va den handlade om ;)

Kanske får ta o hyra den i helgen.. Måste ändå se ett par filmer nu.
Laszlo
Tänkte ha en filmkväll med polarna för att hämta lite inspiration inför vårt kommande projekt, där vi ska göra en kortfilm.

Tips på filmer i stuk med Mullholland Dr., Donnie Darko, Memento etc. som vi skulle kunna hämta lite inspiration från?
P4z!
quote:
Originally posted by Laszlo
Tänkte ha en filmkväll med polarna för att hämta lite inspiration inför vårt kommande projekt, där vi ska göra en kortfilm.

Tips på filmer i stuk med Mullholland Dr., Donnie Darko, Memento etc. som vi skulle kunna hämta lite inspiration från?

Pi kanske? :)
SteveTranz4ever
quote:

Eternal sunshine of the spotless mind
lonne
quote:

Kolla på Cube eller eyes wide shut.
trancedanne
Top 3 filmer:

1. Heat
2. Spiderman 2
3. Spiderman
RebeL9
glömde jag att säga att världens genom tidernas bästa film The good the bad and the ugly släpptes på en nyutgåva DVD i våras?
KÖP! :D
En bättre film har aldrig gjorts. Och kommer antagligen aldrig att göras. Bästa soundtracket också. Ja allt är perfekt :(
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Eternal sunshine of the spotless mind

Den är fantastisk. Jag fattade inte att det var Jim Carrey förän jag såg hans namn dyka upp i förtexten....underbart soundtrack dessutom....
Laszlo
quote:
Originally posted by P4z!
Pi kanske? :)

Den såg jag en gång för länge sedan....har mer eller mindre glömt vad den handlar om, förutom att grabben är ett snille.....får ta och kolla på den igen,,,,,

DjAviander
Filmer utan rangordning:
Bowfinger (Så härligt buskis)
Underworld (MUMS!)
Matrix (1-3 2:an sämst..)
Boondock Saints (Underbar våldshumor)
Lock Stock and Two Smoking Barrels (Underbar våldshumor)
An Interview With the Vampire (Bara bra :D)
Hitta Nemo (Yaah, den enda bra filmen Disney gjort på senaste tiden)

Måste bara se Eternal Sunshine Of The Spotless Mind som verkar vara helt underbar :)..

Edit: Fan vilken gammal tråd egentligen! :eyes: :haha:
SteveTranz4ever
Kom just hem från stan... har sett "Sky Captain and the world of tomorrow"

En högst ovanlig film som var mycket underhållande men högst overklig !
Ingen eftertanke behövdes för denna filmen men de var underhållning... killen som gjort denna hade nog rätt mycke fantasi iaf.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement