return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 19)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
hehe.. jag drog mitt strå till stacken och beställde One Perfect Day på Dvd från australien igår... 105kr inkl frakt. Nästan värt det ;)

http://www.ezydvd.com.au

Pretty cheap

Är de försent att beställa en till på samma sänding ? Isf vill jag gärna köpa ett ex. också...
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är de försent att beställa en till på samma sänding ? Isf vill jag gärna köpa ett ex. också...

jag kollade ... de har redan skickat det..
Laszlo
Hero går på Canal+ just i detta nu...helt sanslöst vackert foto i den filmen...ögongodis så det bara sjunger om det...:eyespop:
K-PAXian
quote:
Originally posted by Laszlo
Hero går på Canal+ just i detta nu...helt sanslöst vackert foto i den filmen...ögongodis så det bara sjunger om det...:eyespop:

Jaaa! Den är kärlek! Helt otroligt filmad i vissa scener. Fattar inte. Vill också! :D
Laszlo
Såg One Perfect Day nyss...fan vilken seg filmjävel...absolut inte vad jag hade förväntat mig...stor besvikelse...och att killen går från bedroom dj till jockey på hetaste inneklubben på en vecka är bara :rolleyes:

Nae vet ni vad...Human Traffic är tamig bävern den bästa klubbfilmen som gjorts...
Dioxys
quote:
Nae vet ni vad...Human Traffic är tamig bävern den bästa klubbfilmen som gjorts...

ahmen! :)
jofawe
jag såg Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events ikväll .. halvdan film med Jim Carrey i huvudrollen ...

men men .. han kör sina grimaser :P
lonne
quote:
Såg One Perfect Day nyss...fan vilken seg

Rolig film faktiskt, tycker att den illustrerar droger otroligt bra med.
DjAviander
Såg rätt så nyss Collateral!
Den var fan kung tyckte jag, riktigt bra och snygg. :happy2:
Aendy
Aviator! Blev positivt överraskad, riktigt, riktigt bra film!

jofawe
jag såg Alexander igår .. stängde av efter 1.40 ...
Kamelen
quote:
Originally posted by lonne
En av Hollywoods mest välbetalda skådisar, så specielllt underskattad är han inte.:)

Anyway, han var helt ok i filmer som Seven, Tru Romance, Snatch mfl.

Nuförtiden gör han mest skit tycker jag. ( syftar framförallt på Troya & Oceans 11 & 12 etc )

ack :D du får _INTE_ glömma Fight Club :D så bra film

bra filmer.. The Shawshank Redemption (bland de bästa jag sett) .. Donnie Darko.. Predator (ettan och tvåan är =D=D=D=D) .. läskigaste filmen jag sett är helt klart The Ring.. grät nästan.. så hemsk..fick blunda flera gånger..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement