return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Memento
1. Aliens
2. Alien
3. Fear and loathing in Las Vegas
4. Human traffic
King of Clubs
Kul diskussion!

Det är svårt att rangordna, men här är några av mina favvo-rullar:

- Gudfadern 1-3. eller främst 1-2..
- Scarface
- Magnolia
- Ice Storm
- Det stora Blå
- Plutonen

Finns så många, men kommer inte på nåt mer nu..

Alien, gillar du verkligen Boondock Saints???
:eyes:
reveal
såg just ett program om sagan om ringen-filmerna på tv4... den verkar grymt bra alltså!
Aendy
Faen... Det finns bara en människa i hela världen som jag vill se Sagan-triologin med. Och det finns ingen chans i helvetet det kommer inträffa. Tror inte jag vill se den alls om inte jag får se den med henne :~(
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
såg just ett program om sagan om ringen-filmerna på tv4... den verkar grymt bra alltså!

Den verkar mycket skön....Det är ju Peter Jackson som har gjort den....Och hans tidigare filmer är ju skön...Bad taste, Meet the feebels å Braindead....Klassiker...

Aendy varför går det inte att se filmen med nån annan hon måste vara speciell den där tjejen...:) :) :)
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Faen... Det finns bara en människa i hela världen som jag vill se Sagan-triologin med. Och det finns ingen chans i helvetet det kommer inträffa. Tror inte jag vill se den alls om inte jag får se den med henne :~(

hmm... berätta :)
Aendy
Själsfrände. Mer behöver/vill jag inte säga. (BTW, man kan se henne skymta till vänster på min sign.)
Ravesquad
gubben då.. tiden läker alla sår..
[A|ienFactory]
Jag är inte någon fantast av fantasy genren. Dock hade själva prämieren som evenemang i sig varit kul. Dessutom är film alltid roligare på bio. Men jag tror att jag låter bli, det kommer mer bra film.
RebeL9
Mina favoriter:

1. Den Gode Den Onde Den Fule
2. Terminator 2
3. Alien 2
4. Ben Hur
5. Braveheart

filmer var bättre förr! :)

Aendy
Utländskt är bäst:

Shichinin no samurai
Yojimbo
Le Grand bleu
Dersu Uzala
La Femme Nikita
Jre
**Pestens Tid**
Synd att Stephen Kings filmer ofta "ballar ur" i slutet
grabben har nog så jevla mycke att skriva om att han aldrig
kan sluta. De första 5 timmarna är nice .)

**The Vanishing (Spårlöst Försvunnen)**

Detta vill jag INTE vara med om
Ni som sett filmer fattar, ni som inte sett den
kommer att förstå :))

**Basic Instinct**

Filmer ska INTE vara förutsägbara

**Return to the Blue Lagoon**
ok toffel alert på denna men
Milla Natasha Jovovich ,ojojoj!!

//JRe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement