return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 33)
View this Thread in Original format
SMC
quote:
Originally posted by Vizay
Jag diggade både garden state och Lost in translation.
Kanske för att de inte följer den vanliga hollywoodhandlingen utan mer skildrar världen i största allmänhet.

Eller därför att de helt enkelt är två riktigt fina filmer. :)
Vizay
quote:
Originally posted by SMC
Eller därför att de helt enkelt är två riktigt fina filmer. :)

absolut :)
det jag menade var att det knappt händer något i någon av dom om man jämför med en vanlig hollywoodfilm, men ändå är de så förbannat bra :)
Lite underligt bara...
SMC
quote:
det jag menade var att det knappt händer något i någon av dom om man jämför med en vanlig hollywoodfilm, men ändå är de så förbannat bra :)
Lite underligt bara...

Jo, händelseförloppet är av det lite tunnare slaget. De fokuserar mer på stämning och miljö.
Aendy
Jag ser fram emot följande film:

The Darjeeling Limited
Braxen
Sin City 2 ftw, nån som vet när den kommer ? .. den e väl på g ?
anuga
quote:
Originally posted by Braxen
Sin City 2 ftw, nån som vet när den kommer ? .. den e väl på g ?

Senare halvåret av 2007 ;)
SMC
THE DARK KNIGHT :disbelief :eyespop:

http://filmforce.ign.com/objects/752/752133.html
anuga
quote:
Originally posted by SMC
THE DARK KNIGHT :disbelief :eyespop:

http://filmforce.ign.com/objects/752/752133.html

Visst ja, men den är planerad till sommaren 2008... lååångt dit :(
SMC
quote:
Originally posted by anuga
Visst ja, men den är planerad till sommaren 2008... lååångt dit :(

Det stämmer. :confused: Som tur är får man dock snart njuta av Chris Nolan, Chris Bale och Michael Caine i THE PRESTIGE. :eyespop:
Laszlo
quote:
Lite underligt bara...

Säkerligen för att de ljusår mer verklighetsförankade än vad 99% av all annan skit som spottas ur i Hollywood är, samt tack vare att skaparna lyckas förmedla denna känsla till betraktaren på ett så träffsäkert sätt att det nästan är skrämmande.

jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Säkerligen för att de ljusår mer verklighetsförankade än vad 99% av all annan skit som spottas ur i Hollywood är, samt tack vare att skaparna lyckas förmedla denna känsla till betraktaren på ett så träffsäkert sätt att det nästan är skrämmande.

sen är ju scarlet johanson så ruggigt snygg med... nuff said!
Cloudburst
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004)

Haha, tyckte denna film var så kul. Töntigt kul. :D Skratta som fan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement