|
Film (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by trancedanne
de som tvivlar på svensk film, kolla på "när mörkret faller" |
Jag hyrde en film ikväll och stod och funderade på den filmen men kände "nee inte svensk film".
Det blev hooligans (som jag för övrigt tyckte mycket om) istället men kanske ska ta den svenska nästa gång. |
|
|
| DjAviander |
Sâg just premiären av Spider-Man 3. Tyvärr dubbad pâ franska, inte tyvärr för att jag inte hängde med utan för att det inte är originalrösterna.
Lite för mycket Hollywood och B-känsla tyvärr - men bra sammanvävt i vilket fall! Inte en film jag gâr och ser Originalversionen pâ för samma pris iaf! En gâng pâ bio räcker. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Kollade på Crank igår.
Har ju hört ett och annat om den, snacka om skruvad rulle :crazy:
Dock gillar jag den typen av smått surrealistiska filmer..fick ett par garv iaf! |
|
|
| trancedanne |
| Spider-man 3 ägde stenhårt :cool: |
|
|
| lacksesepsotygh |
| jag vann en t-shirt på smygpremiären av spindelmannen. filmen var dock inte mycket att hurra för. |
|
|
| anuga |
Firsta posten på länge =)
Ska se Spindelmannen i veckan. X för att den är bra. |
|
|
| Snowave |
| Piraterna av karibien 3 var helt ok avslut på triologin. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Snowave
Piraterna av karibien 3 var helt ok avslut på triologin. |
Jag har bara hört att den var urusel men det håller du inte med om? |
|
|
| Jeremy H |
| Tycker att Pirates 2 och 3 var gaaalet röriga. Men trots allt underhållande :) 1an var däremot en bra film! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Tycker att Pirates 2 och 3 var gaaalet röriga. Men trots allt underhållande :) 1an var däremot en bra film! |
Jag har ju då inte sett 3an men jag hade lite svårt att förstå allt i 2an. Men jag såg den inte så sammanhängande (delade upp den i tre ggr) så kan ju varit därför jag inte ricktigt fattade allt eller så var det bara för att den vara rörig. |
|
|
| trancedanne |
| På vilket sätt är 2an rörig? 3an var riktigt bra, ganska rörig ibland dock... |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag har bara hört att den var urusel men det håller du inte med om? |
Nja! Jag kan inte hålled om urusel men kanske inte den bästa som sagt de var ok. Saken är som sagt att uppföljare har en viss förmåga att bli sämre en sina föregångare. Det är ett faktum. Vad mer kan man säga. |
|
|
|
|