|
Film (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Såg War of the Worlds i Fredags och måste säga att jag är helt tagen.
Det var LÄNGE sen jag såg en sån bra film!
Ljud, ljus och klippning :crazy: och skådespeleriet av Tom Cruise sen, var riktigt riktigt bra :)
Synd på ett litet för smörigt slut bara, men jag har ju iofs inte hört radioprogrammen eller läst boken så.
:rolleyes:
Gå och SE! |
jo, även om jag visste ungefär hur det skulle sluta tyckte jag slutet kunde varit lite bättre gjort, blev förvånad med tanke på hur bra resten av filmen var. men helt klart en sevärd film ja. |
|
|
| hustler |
Vill se en bra film? Jag kan varmt rekomendera "It's All Gone Pete Tong".
En klassisk "rise & fall" historia med inhopp av bland andra Carl Cox, Tiesto och Paul Van Dyk. Mycket sevärd. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by hustler
En klassisk "rise & fall" historia med inhopp av bland andra Carl Cox, Tiesto och Paul Van Dyk. Mycket sevärd. |
Läste om den i något nummer i DJ Mag, någon som vet om den kommer visas på bio i Sverige? |
|
|
| Cloudburst |
Såg Shaun of the Dead (mycket rolig) och Dodgeball (även den rolig) för några dagar sedan.
:stongue:
Såg även Closer som var bra och jävligt het emellanåt.. :p :eyespop: |
|
|
| Rikard |
| quote: | Originally posted by hustler
såg den också häromdagen! fick iaf mig att verkligen tänka på hur fan tragiskt det skulle bli om man levde som honom :/ |
|
|
| hustler |
| Nu knarkar och super han rätt duktigt genom i princip hela filmen (bara det tragiskt i sig). Men skulle något sånt hända en person med hans typ av jobb så är nog känslan obeskrivlig :( Som du säger, riktigt tragiskt... |
|
|
| Rikard |
| för mig var det så att det fick mig att tänka för mkt på just det, jag såg väl inte det roliga i filmen riktigt.. skulle den vara rolig? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Läste om den i något nummer i DJ Mag, någon som vet om den kommer visas på bio i Sverige? |
22a juli har den premiär distribueras av www.triangelfilm.se här :) |
|
|
| hustler |
| Nu när du säger det så tror jag att den finns på någon sida som heter Torrent Bytes. :) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Rikard
för mig var det så att det fick mig att tänka för mkt på just det, jag såg väl inte det roliga i filmen riktigt.. skulle den vara rolig? |
Ja. jag tycker i högsta grad att det fanns en del tragiskt komika aspekter i filmen. Den faller ju i högsta grad under genre Comedy/Drama.
Du kanske borde se den igen? ;) |
|
|
| jofawe |
jag såg nyss It´s All Gone Pete Tong
BRA film. . typ |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Såg War of the Worlds i Fredags och måste säga att jag är helt tagen.
Det var LÄNGE sen jag såg en sån bra film!
Ljud, ljus och klippning :crazy: och skådespeleriet av Tom Cruise sen, var riktigt riktigt bra :)
Synd på ett litet för smörigt slut bara, men jag har ju iofs inte hört radioprogrammen eller läst boken så.
:rolleyes:
Gå och SE! |
Stopp å belägg här nu lite va :rolleyes:
Har inte läst boken...
Och jag måste tyvärr säga att denna film minst sagt krossade mina förväntningar!
Denna slår sig faktiskt utan några som helst problem in i på listan över de sämsta filmerna jag någonsin har sett...
Två timmars total slöseri med tid :whip: :confused: |
|
|
|
|