return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 24)
View this Thread in Original format
DjAviander
Spirited Away är ap-bra enligt min mening.
Ska snart se Ghost in the Shell 2 och hoppas på en lika bra uppföljare som föregångaren som var mumma :)
dbl
quote:
Originally posted by DjAviander
Spirited Away är ap-bra enligt min mening.
Ska snart se Ghost in the Shell 2 och hoppas på en lika bra uppföljare som föregångaren som var mumma :)

du kommer tyvärr bli besviken.. tycker att ghost in the shell 2 sög totalt.. riktigt jäkla kass tyvärr :(
P4z!
på tal om dåliga filmer så se inte White Noise, iaf inte på bio (som jag tyvärr gjorde).
benni
the football factory

engelsk film som handlar inte mycket om fotbollen själv utan huliganerna som planerar slagsmål omkring (Y)

nån som har sett den? tror den kom ut i fjor..
K-PAXian
quote:
Originally posted by dbl
du kommer tyvärr bli besviken.. tycker att ghost in the shell 2 sög totalt.. riktigt jäkla kass tyvärr :(

Ja, om man gillade första filmen så blir den en besvikelse. Serien är mycket bättre. :D
Laszlo
okej grabbar - nu vill jag se en riktig blödig jävla kärleksrulle...sånt humör är jag på just nu...Några tips?
Aendy
quote:
Originally posted by Laszlo
okej grabbar - nu vill jag se en riktig blödig jävla kärleksrulle...sånt humör är jag på just nu...Några tips?

Det stora blå...
jofawe
quote:

I din situation (med Monika å allt) så skulle jag "inte" rekommendera dig att SE Eternal Sunshine of the spotless mind.

typ :)

Ikväll såg jag Sin City .. bra film :P
Läckert filmad
Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
Det stora blå...

Icke sett...om jag är på samma humör i morgon så ska jag se den :)

quote:
Originally posted by jofawe
I din situation (med Monika å allt) så skulle jag "inte" rekommendera dig att SE Eternal Sunshine of the spotless mind.

typ :)

Ikväll såg jag Sin City .. bra film :P
Läckert filmad

haha - faktum är att jag såg den för ett par dagar sedan....för typ tredje gången :) skitgrym film....

Sin City såg jag också för inte så länge sedan...brutal och originell film, men jag hängde inte riktigt med i slutet, varför jag måste se om den för att alla bitarna ska kunna falla på plats...
jofawe
quote:
haha - faktum är att jag såg den för ett par dagar sedan....för typ tredje gången :) skitgrym film....

Sin City såg jag också för inte så länge sedan...brutal och originell film, men jag hängde inte riktigt med i slutet, varför jag måste se om den för att alla bitarna ska kunna falla på plats...

Visst är den, få filmer har gjort att man fått känslan av den där klumpen i halsen som Eternal sun... blaha..

Visst är sin city lite speciell .. men när jag såg den kl 2 på natten så fattade jag den direkt :)
Men jag gillar sättet den är filmad på, effektfullt, överdrivet...
Sen att Jessica Alba är så fruktansvärt läcker också är ju bara en bonus =)

Gate 42
quote:
Originally posted by dbl

Så jävla dålig var den väl inte? Det var väl ingen 10 poängare, men jag har sett sämre filmer ;)

*host* Alone In The Dark *host* :D
lacksesepsotygh
här är tre ni bör undvika och aldrig någonsin få känslan att slösa bort tid på:

cursed
constantine
boogeyman

+ allt med regissören uwe boll (alone in the dark, house of the dead, samt en massa andra våldtäkter på diverse dataspel. far cry inom kort, förresten)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement