return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 4)
View this Thread in Original format
mindshooter
Green mile
Rädda menige Ryan
American history X....

ojojoj säger jag bara :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Mutta oxå! Jag som tänkte se den i dagarna! :mad: :whip: :whip:

:haha:

Ja ja i alla fall. Dessa filmerna är GULD:

1. Full Metal Jacket
2. Det stora blå
3. Liar Liar
4. Pulp Fiction
5. Amelie från Montmatre

Mmmm din 5'a hade jag viljat sätta upp på 2'a plats..

så här ser min lista ut

1, Festen (dansk film)
2, Amelie från Montremart.

/Martin
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Aendy
Apropå oförutsägbara slut: The game och Sjätte sinnet måste vara de bästa filmerna på det området.

Jag kan lägga "The Others" på den listan oxå..
WhiteRussian
Finns många bra filmer, men måste helt ärligt säga att jag alltid har gillat riktigt bra TV-serier bättre, man får liksom lära känna karaktärerna bättre och se dem längre, så kan man bilda en bra uppfattning om dem, :)

Bästa TV-serierna jag sett: Babylon 5 och Highlander: The Series.
Grymma, :)

Hrm, läste precis igenom allt jag skrivit i detta enormt pårökta tillstånd, och det låter juh helt sinnessjukt, jaja.... bra serier är det iaf, ;)
ScuL
vilka tror ni är besta Svenska filmen?

* ing Åmål?
* Tillsammans?
* Noll Tollerans?
* Sprängaren?
* Filmerna med Lasse Åberg (Sällskapsresan :p) ? :D
* eller nåt annat?
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
vilka tror ni är besta Svenska filmen?

* ing Åmål?
* Tillsammans?
* Noll Tollerans?
* Sprängaren?
* Filmerna med Lasse Åberg (Sällskapsresan :p) ? :D
* eller nåt annat?

ing åmål.. njeee.. skulle inte tro det.
inte heller tillsammans.

Noll tollerans va rätt bra.. även fortsättningen... livvakterna eller vad den hette..

sprängaren.. har inte sett den, men en film som heter sprängaren måste ha massa explotioner i sig och av vad jag har hört så finns det typ inga...

Sällskapsrese filmerna e grymma :)

Beck filmerna e också bra
MiB
den osynlige va rätt bra oxå =) bra filmad etc. med lillebror skarsgård..
ScuL
Hmm; Tack! Jag känner inte så mycket Svenska filmerna och har inte hört av Den Onsynligen och Livvakterna.

Jag köpte mig DVD skiven av Noll Tollerans sista gång jag varit i Sverige, bra film. :)
Har inte sett Sprängaren ännu men känner namnen... Ska köpa den nästa gång tycker jag.

Jag har sett sällskapsrese filmerna hos en kompis. Det var jätteroligt tycker jag :) Synd att de finns inte på DVD, de är klassik :D

Beck är rätt bra. Har en pår på VHS men vill se alla :D
King of Clubs
quote:
Originally posted by ScuL

Jag köpte mig DVD skiven av Noll Tollerans sista gång jag varit i Sverige, var en bra film. :)
Har inte sett Sprängaren ännu men känner namnen... Ska köpa den nästa gång.

Livakterna är ännu bättre än Noll Tolerans tycker jag. Dom bästa svenska actionfilmerna imo.

90-talsfilm om svenska kriminella ungdommar som är en riktig klassiker: Sökarna. Tror dock att den kan vara svår att hitta, framförallt på dvd.
OracaZ
tycker lite Trance`n är som filmerna...det va bättre förr :) ...men ialf

resten är inte i nån speciell ordning bara raddar upp nåra jag tycker e värda att nämna

The Matrix, sagan om ringen filmerna, The Predator, Trinity ( they call me trinity)..1an och 2an...

finns mycket bra filmer..fast böcker är endå roligare

SteveTranz4ever
Nån som sett Dawn of the Dead ? Vad tycker ni om den isf. ?

Har inte själv sett den än...

Kamelen
inte heller sett.. är rädd som fan.. =) vågar inte se sånna filmer.. såg Shrek2 ..ärligt....så bra =).. älskar tecknat.. Finding Nemo är kanske hur bra som hellst =)..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement