|
Film (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Kvicket |
Tycker inte den är något att ha.
En film som var riktigt rolig var däremot "Familjen är värre"...
(meet the fockers)
Väldigt lättsinnig film som inte går på djupet på något sätt, å andra sidan har den inte dem ambitionerna heller. Humor helt enkelt. |
|
|
| dbl |
va o såg "meet the fockers" i lördags.. mycket bättre än den första och en hel rolig film.. inte dne roligaste jag har sett direkt.. men kul.. hehe :)
"the grudge" såg jag för nån dagsen och jag tyckte den va ganska bra.... jag brukar oftast inte bli speciellt rädd (blev inte rädd när jag såg denna heller visserligen) när jag kollar på skräckfilm.. men jag hoppade till en del gånger faktiskt.. så blev ganska nöjd.. haha
kollade på "old boy" igår.. hade aldrig hört talas om.. men 2 kompisar sa att den verka ball så drog o kolla på den med den ena av dem... och mjoo.. den va la lite ball.. men som dem flesta japanska filmer så va den ju lite halvt rörig typ..... men helt klart äckligare film än allas kräckfilmer jag har sett alltså.. och då inte hela filmen i sig.. utan en del scener..... usch.. hahahaha |
|
|
| DjAviander |
Hur fan kan du! :D
Jag hade 12 rätt efter två omgångar :P |
|
|
| Dj_Irish |
| 23 vid forsta forsoket :) |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
23 vid forsta forsoket :) |
Ni två måste knarka film! Jag kommer inte över 20 alltså :(
17 är max! :haha:
Edit: Yeeees! 21 :D |
|
|
| dbl |
| 11 rätt bara.. kan fler.. men kommer bara inte ihåg namnen.. är värdelös när det kommer till namn.. hel jobbigt |
|
|
| St_Andrew |
| tror inte nån har sagt det innan, men "life of brian" är definitivt en av dom bästa filmerna genom tiderna... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
tror inte nån har sagt det innan, men "life of brian" är definitivt en av dom bästa filmerna genom tiderna... |
helt klart.. gryyyyyym film :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
tror inte nån har sagt det innan, men "life of brian" är definitivt en av dom bästa filmerna genom tiderna... |
"bwian? .. bwian who?"
Lätt tokrolig :) |
|
|
| St_Andrew |
- Excuse me, are you the Judean People's Front?
- off! We're the People's Front of Judea
:stongue: |
|
|
| Laszlo |
| Donnie Darko på SVT1 ikväll kl. 21.00. Se den, ni som inte sett! |
|
|
|
|