return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 23)
View this Thread in Original format
Aendy
Missa inte The Life Aquatic with Steve Zissou som går på bio just nu. Själv tänker jag se den så fort jag har tid, eftersom jag bara älskar Wes tidigare filmer som Rushmore och Royal Tenenbaum så är det ett måste. Sen blir ju inte filmen mindre intressant med de grymma skådisar som ställer upp i den.
RebeL9
Hotel Rwanda - Mycket bra skildring av kriget i Rwanda under 1994 då 800 000 människor dödades inom loppet av 3 månader mitt framför ögonen på FN och hela världen. Don't miss!
trancedanne
Sin City, troligen årets bästa film. Tyvär är ju Sverige så jävla efter som vanligt och kommer om ca 2-3 månader
jofawe
nån som sett Paul van Dyk - Global?!

Fan va härligt med en tiestodvd, fast med Paul van Dyk!!
St_Andrew
quote:
Originally posted by RebeL9
Hotel Rwanda - Mycket bra skildring av kriget i Rwanda under 1994 då 800 000 människor dödades inom loppet av 3 månader mitt framför ögonen på FN och hela världen. Don't miss!

Vill se oxå! ska hyra så fort jag får chansen!

Var det inte totalt typ 3 miljoner som dog under 3 år eller så?
nils
yipp. fast tiesto dvdn var bättre..
blev nästan (nästan) lite besviken på global när man fick hem den. mer som ett kollage utav länder. för lite pvd IMO :rolleyes:

dock grymt underhållande :)

quote:
Originally posted by jofawe
nån som sett Paul van Dyk - Global?!

Fan va härligt med en tiestodvd, fast med Paul van Dyk!!

är det någon som sett 'spirited away' mån tro?
Laszlo
Såg Closer igår...en romantiskt film med Julia Roberts och Jude Law...kan inte riktigt bestämma mig för om det är en komedi eller drama...hur som helst är den inte lika krystad och förutsägbar som alla andra romantiska skitkomedier - denna var svinbra...handlar om fyra människor och deras livsöden...helt klart sevärd, och suveräna skådespelarinsatser...
P4z!
quote:
Originally posted by nils
är det någon som sett 'spirited away' mån tro?

jepp, ett av de bästa animefilmer jag har sett, Miyazaki utlovar kvalité som vanligt :)
nils
quote:
Originally posted by P4z!
jepp, ett av de bästa animefilmer jag har sett, Miyazaki utlovar kvalité som vanligt :)

.
har du sett 'princess mononoke' (eller vad den nu heter)? en lite äldre ghibli film ifall jag förstått det rätt?

iaf, ni som inte sett 'spirited away', se den! grym mysig tecknad. vunnit oscar också :)
Cloudburst
Spirited Away var mycket bra, ja. :)

InoX
Såg Closer igår kväll, tyckte den var riktigt bra! haha, den kunde lika gärna handlat om mig, kände igen mig skitmycket, förutom slutet då..
P4z!
quote:
Originally posted by nils
har du sett 'princess mononoke' (eller vad den nu heter)? en lite äldre ghibli film ifall jag förstått det rätt?

Jepp, även den är mycket mycket bra, jag gillar den lite politiska undertonen i den filmen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement