return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Film (pg. 18)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
OT: Jag tror det är så >här< det ser ut när Laszlo säger "eftääpään" :tongue2

lmao :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
AC.
Såg The Butterfly Effect nyligen
riktigt bra film, om man nu kan smälta Ashton Kutcher (från dudes wheres my car och 70's show) i en seriös roll.
dbl
quote:
Originally posted by AC.
Såg The Butterfly Effect nyligen
riktigt bra film, om man nu kan smälta Ashton Kutcher (från dudes wheres my car och 70's show) i en seriös roll.

tyckte ashton va riktigr grym i den.. blev jäkligt förvånad faktiskt.. men han e duktig
K-PAXian
Min favoritfilm är - håll i er - K-PAX.

Annars är en annan stor favorit Close Encounter of The Third Kind som jag anser vara en av de bästa UFO-filmer som gjorts. Den är än idag helt fantastisk att titta på trots att den är gjord 1977! :)
dbl
quote:
Originally posted by K-PAXian
Min favoritfilm är - håll i er - K-PAX.
)

K-Pax e grym faktiskt :)
Laszlo
quote:
Originally posted by dbl
tyckte ashton va riktigr grym i den.. blev jäkligt förvånad faktiskt.. men han e duktig

Agreed...lite som Brad Pitt, som jag också tycker är en grymt underskattad skådis...
jofawe
jag skummade igenom One Perfect Day lite .. verkar ju helt okej.
fick rysningar när jag såg sista scenerna.. sååå underbart!

(fast.. påminner det inte lite om herr Tjis in concert?? ;))

Edit:

Nu har jag sett hela.
Måste säga att det är nog fanemej en av de bättre filmerna jag sett.
Den ligger i klass med Lost in Translation och Eternal Sunshine ... lätt!
SteveTranz4ever
Är detta fysiskt möjligt :D

Rambo IV
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,590575,00.html

Man får la se de blir...
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är detta fysiskt möjligt :D

Rambo IV
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,590575,00.html

Man får la se de blir...

haha.. ball.. får la se hur det blir :p
K-PAXian
quote:
Originally posted by Laszlo
Agreed...lite som Brad Pitt, som jag också tycker är en grymt underskattad skådis...

Word!
Kolla bara på hans insats i "Seven". Riktigt jävla bra!

Har ni sett road movien "California"? Där spelar han lodare, också väldigt bra, enligt mig. Och han är ruggigt ful i den också. *skratt* :haha:

lonne
quote:
Originally posted by Laszlo

En av Hollywoods mest välbetalda skådisar, så specielllt underskattad är han inte.:)

Anyway, han var helt ok i filmer som Seven, Tru Romance, Snatch mfl.

Nuförtiden gör han mest skit tycker jag. ( syftar framförallt på Troya & Oceans 11 & 12 etc )
jofawe
hehe.. jag drog mitt strå till stacken och beställde One Perfect Day på Dvd från australien igår... 105kr inkl frakt. Nästan värt det ;)

http://www.ezydvd.com.au

Pretty cheap
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Privacy Statement