|
חדר כושר
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
לאור הבקשות החוזרות ונישנות פה
סתם...
דפקנו ליובל את הט'רד על
magik 8
אז הנה פתחתי את הט'רד על חדר כושר
רוצים להשוות טכניקות אימון וכל מיני דברים כאלה??
זה הכוונה בטופיק הזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני הולך לחדר כושר
בנתיים רק 3 חודשים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לאור הבקשות החוזרות ונישנות פה
סתם...
דפקנו ליובל את הט'רד על
magik 8
אז הנה פתחתי את הט'רד על חדר כושר
רוצים להשוות טכניקות אימון וכל מיני דברים כאלה??
זה הכוונה בטופיק הזה |
מה זה?
חחח
אני כבר למלעה משנה
חזרתי אתמול כי הפסקתי לחודש מפציעה...
אימון אירובי
3 סטים של 15 |
|
|
| Hell_Copter |
אני עכשיו עושה חיטוב אז אני עושה סטים של 12 בכל דבר
אבל בעקרון הייתי עושה 8-10 חזרות על התרגילים |
|
|
| Izzy |
ahhh another one of my addictions...
if i dont get the chance to work out when im supposed to, i get really cranky. i've been lifting weights for 3 years now. dont you just love it when you're on your last rep of the last set and you're struggling to get it done and when you finally do you have this lightheaded, testastirone filled feeling in your head :p
my schedule is 2 days on 1 day off.... so that works out to something like 4 or 5 times a week. my workouts usually last 1 and a half hours and i cycle through three routines, one day i do either "chest & triceps" or "back & biceps" or "shoulders & legs" plus i throw in abs for each time. |
|
|
| Hell_Copter |
פששש... כל הכבוד איזי
אני הייתי מת לעשות 4 אימונים כמוך בשבוע
אבל יש לי 4 אימוני אתלטיקה שלא משאירים לי זמן לכלום
אז אני הולך מקסימום פעמיים בשבוע (אם אין תחרות או משהו)ועובד על כל השרירים בבת אחת
זה מזיין את כל הגוף וזה אימון ממש ארוך
אבל העיקר שאני רואה תוצאות
אני עובד טיפה פחות משנה |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פששש... כל הכבוד איזי
אני הייתי מת לעשות 4 אימונים כמוך בשבוע
אבל יש לי 4 אימוני אתלטיקה שלא משאירים לי זמן לכלום
|
ya thats something i dont do at all, the aerobic stuff, you got me beat there... i mean sometimes i get pumped enough to do it, like a few years back i swam and last year i ran but i would never keep at it for more than around 3 months :rolleyes: maybe if i got to one of those "runners high" i'd get into it more but im still addicted to the gym so i guess its fair...
speaking of, have any of you ran (or swam) long enough to get to the runners high? i wonder how thats like. and does anyone know that addictive feeling, i was talking about last time, when you lift weights?
what i like to see the most is old people still working out since when they began at our age. i mean when ever i see them they always look 10 years younger and probably feel 20 years younger. working out is also a great way to relieve stress. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Izzy
one day i do either "chest & triceps" or "back & biceps" or "shoulders & legs" plus i throw in abs for each time. |
זה בדיוק מה שאני עושה
כל אימון אני עובד על 2 קבוצות שרירים
וכפיפות בטן
וגם 20 דקות ריצה על ההליכון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Izzy
ya thats something i dont do at all, the aerobic stuff, you got me beat there... i mean sometimes i get pumped enough to do it, like a few years back i swam and last year i ran but i would never keep at it for more than around 3 months :rolleyes: maybe if i got to one of those "runners high" i'd get into it more but im still addicted to the gym so i guess its fair...
speaking of, have any of you ran (or swam) long enough to get to the runners high? i wonder how thats like. and does anyone know that addictive feeling, i was talking about last time, when you lift weights?
what i like to see the most is old people still working out since when they began at our age. i mean when ever i see them they always look 10 years younger and probably feel 20 years younger. working out is also a great way to relieve stress. |
אני מכיר בדיוק את ההרגשה
דרך אגב...
קודם שאמרתי שיש לי 4 אימוני אתלטיקה בשבוע ובנוסף אני הולך לחדר כושר
לא התכוונתי שאני עושה ריצה ארוכה או שחייה
אני ספרינטר ולרוץ ספרינטים לא נקרא פעילות אירובית כל כך
אבל עדיין... זה קורע את התחת
עכשיו הרגליים שלי ממש גמורות
יוםראשון היה לי תחרות בהדר יוסף ויום שני היה לי תחרות בבית ספר
וגם התכווץ לי שריר איפשהו בין התחרויות אבל יהיה טוב :) |
|
|
| dj alonzo |
יש לי כל יום אימון שחייה שעתיים וחצי במים, ועוד חצי שעה - 3/4 שעה אימון יבש.. שזה אומר כפיפות בטן, שכיבות שמיכה, מתח, מתיחות וקצת ריצה.
פלוס פעמיים בשבוע יש לנו אימון חדר כושר של שעה וחצי בערך, שאנחנו עובדים על הכתפיים והגב יותר מאשר על הרגליים והזרועות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
יש לי כל יום אימון שחייה שעתיים וחצי במים, ועוד חצי שעה - 3/4 שעה אימון יבש.. שזה אומר כפיפות בטן, שכיבות שמיכה, מתח, מתיחות וקצת ריצה.
פלוס פעמיים בשבוע יש לנו אימון חדר כושר של שעה וחצי בערך, שאנחנו עובדים על הכתפיים והגב יותר מאשר על הרגליים והזרועות. |
אני רואה שגם אותך מזיינים אה... :)
אני מזה שונא לעבוד על גב... מעצבן אחושילינג
כתפיים עוד מילא... לפעמים יש כוח לפעמים לא
אבל גב זה ממש מעצבן
אני הכי אוהב לעבוד חזה |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רואה שגם אותך מזיינים אה... :)
אני מזה שונא לעבוד על גב... מעצבן אחושילינג
כתפיים עוד מילא... לפעמים יש כוח לפעמים לא
אבל גב זה ממש מעצבן
אני הכי אוהב לעבוד חזה |
הקטע של לעבוד על גב, זה שבשחיה תחרותית יש יותר מידי עומס על הגב והרבה פעמים יש פריצות דיסק ועקמת... אז אנחנו עובדים מלא על השרירים בגב כדי שהוא יהיה חזק מספיק לעמוד בכל העומס שיש עליו... וכנ"ל גם עם הכתפיים.
על הידיים אנחנו לא ממש צריכים לעבוד בחדר כושר, כי השחייה עצמה מאוד מפעילה את השרירים בידיים, וגם על הרגליים אותו הדבר... בטן אנחנו עובדים קצת, וחזה גם - אבל רק לעיתים רחוקות.
וחוץ מהאימונים והחדר כושר, גם כל יום בבית אני (כל הקבוצה - אנחנו חייבים) מרים משקולות, אבל לא משקלים רציניים, 5 קילו ככה. |
|
|
|
|