| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
טוב אז אני יתיחל בערך :D
אני עוזב ממש בקרוב אני הולך לקורס של שלושה חודשים בחיל האוויר
להיות טכנאי מטוסים
וזהו לא בזין שלי להיות קרבי..
אז ב 4 לדצמבר אני עוזר :( |
אל תלך לזה!!!
בחיים לא!!
זה הכי מסריח שיש
אתה לא תראה בית
אל תלך לזה!!
תשאל את צח הוא חושב בדיוק כמוני
אנשים שם סובלים וקשה לצאת מזה
תחתום ויתור ומהר |
|
|