| omergunr |
מישהו יכול להסביר למה עוד לא היתגייסתי וכבר אני שונא את הצבא המסכן הזההההההה
:mad:
שהייתי בצו ראשון עשיתי הכל שם... חוווווץץץץ מהפסיכוטכני היה לי מיבחן של גג 20 דקות וחצי ממנו היה שאלות מה אני רוצה לעשות בצבא היה לי רק שאלות של צורות כאלה.. לא היה לי לשון חשבון ועוד מלאאאאא דברים כולם שם נשארים במיבחן לשעתיים שלוש ואני אחרי 20 דקות סיימתי כי ניגמר לי המיבחן...
שאלתי 3 חיילים הומומומומומומומוים שם למה היה לי מיבחן של 20 דקות אז אמרו לי ככה זה יש כאלה שיש להם מבחנים קצרים..
פסדר פסדר
יש לי איבחון ובאיבחון רשום שיש לי אייקו גבוה בדיוק מה שהפסיכטוני היה צריך להראות עם הייתי עושה אחד כזה |:
הבאתי להם את האיבחון אבל כארנה הם שמו עליו זין או משהו..
קיצור נירא לי שלשחר יש קבא יותר גובה ממני.. :stongue:
אני לא מקבל זימונים לכולם כמו שאר החברים שלי... ויש לי חברים סטלנים אחד אחד שנירדמו באמצע המבחנים
מה זההההה זהההההההההההההההההה
מישהו?
:( :( |
|
|