|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
ברוך השם במשך כל השרות שלי אני עליז =] |
שחר גיי?!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר גיי?!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop: |
חס ושלום =] |
|
|
| Viber |
סעמק כבר ניסיתי הכל ואני לא מצליח לצאת מהטכני המזויין הזה!!!
שאלוהים יעזור לי
:( :(
הצבא מגעיל ומסריח
אנשים רעים ושקרנים חוגגים חופשי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
סעמק כבר ניסיתי הכל ואני לא מצליח לצאת מהטכני המזויין הזה!!!
שאלוהים יעזור לי
:( :(
הצבא מגעיל ומסריח
אנשים רעים ושקרנים חוגגים חופשי |
צח יצא משם
ואני קבלתי שם מה שרציתי
אבל בוא נמשיך תשיחה במקום אחר |
|
|
| Viber |
חבריי היהודים:
שחר צדק! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
חבריי היהודים:
שחר צדק! |
שתף אותנו |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
שתף אותנו |
לפני הגיוס הייתי תמים
אשכרה חשבתי שאני יבוא לתרום וזה ושהצבא ואני עובדים בשביל אותה מטרה חחחח...
הייתי נוהג להסתכל על הפוסטים שלך בבוז ולא הבנתי אנשים ש"מנסים לדפוק תצבא" ..
עכשיו אני מבין
בית-זונות זה הפתרון אין מה לעשות.
בסוף יצאתי והצליח מה שדיברנו עליו
עכשיו אני רחוק מלעשות בית זונות כמוך אבל אין ספק שזאת המטרה שלי כרגע.
אדם שניכנס כג'ובניק לצבא ואומר שהוא רוצה לתרום ולתת ולעבוד במה שהוא רוצה\מוכן להתפשר עליו לא מבין בעצם שלצבא יש תוכניות אחרות בשבילו.
זה כמו לבוא לשחק כדורגל ולהגיד שאתה רוצה לשחק תחת החוקים שלך,שאתה רוצה להבקיע גולים גם בידיים ולהוסיף עוד שחקנים לקבוצה שלך - זה לא עובד ככה! , אתה צריך לשחק לפי הכללים של הצבא והכללים של הצבא הם ת"ש\קב"ן\בעיות והתנהגות מופרעת ויותר מהכל - תרבות של שקר - רק לפני כמה ימים שיקרו לי בניסיון לדפוק אותי.
המפקד שלי בטכני אשכרה אמר לי תעשה בעיות\לך תוציא 45 אם אתה רוצה לצאת - "אני הבאתי מכות למפקד שלי פעם" הוא אמר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
לפני הגיוס הייתי תמים
אשכרה חשבתי שאני יבוא לתרום וזה ושהצבא ואני עובדים בשביל אותה מטרה חחחח...
הייתי נוהג להסתכל על הפוסטים שלך בבוז ולא הבנתי אנשים ש"מנסים לדפוק תצבא" ..
עכשיו אני מבין
בית-זונות זה הפתרון אין מה לעשות.
בסוף יצאתי והצליח מה שדיברנו עליו
עכשיו אני רחוק מלעשות בית זונות כמוך אבל אין ספק שזאת המטרה שלי כרגע.
אדם שניכנס כג'ובניק לצבא ואומר שהוא רוצה לתרום ולתת ולעבוד במה שהוא רוצה\מוכן להתפשר עליו לא מבין בעצם שלצבא יש תוכניות אחרות בשבילו.
זה כמו לבוא לשחק כדורגל ולהגיד שאתה רוצה לשחק תחת החוקים שלך,שאתה רוצה להבקיע גולים גם בידיים ולהוסיף עוד שחקנים לקבוצה שלך - זה לא עובד ככה! , אתה צריך לשחק לפי הכללים של הצבא והכללים של הצבא הם ת"ש\קב"ן\בעיות והתנהגות מופרעת ויותר מהכל - תרבות של שקר - רק לפני כמה ימים שיקרו לי בניסיון לדפוק אותי.
המפקד שלי בטכני אשכרה אמר לי תעשה בעיות\לך תוציא 45 אם אתה רוצה לצאת - "אני הבאתי מכות למפקד שלי פעם" הוא אמר |
שמח אם הצלחתי לעזור לך אחי
והמפקד שלך צדק
גם למפקד שלי היה 45 לפני שהוא נכנס לקבע
הוא אמר אם הוא לא מקבל בס"א18 הוא יוצא מהצבא
ככה זה אחי
מי שיגיד לך שאתה טועה זה רק אנשים שפחדו לעשות בעיות ואכלו חרא בגלל זה
איזה פרופיל יש לך עכשיו ?
מקווה שטוב לך עכשיו ואם כן אני שמח |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמח אם הצלחתי לעזור לך אחי
והמפקד שלך צדק
גם למפקד שלי היה 45 לפני שהוא נכנס לקבע
הוא אמר אם הוא לא מקבל בס"א18 הוא יוצא מהצבא
ככה זה אחי
מי שיגיד לך שאתה טועה זה רק אנשים שפחדו לעשות בעיות ואכלו חרא בגלל זה
איזה פרופיל יש לך עכשיו ?
מקווה שטוב לך עכשיו ואם כן אני שמח |
יש לי 45 פסול קורסים
סתם דאגתי בסוף, הוספתי תטאצ'ים שלך ובאמת זה עזר מה גם שנפלתי על אחלה בן-אדם שאפילו הוסיף שטויות משלו על מנת להוציא אותי ושאל מה אני רוצה.
בעיקרון לפחות שליש מהטכני כולל מפקדים זה אנשים שמתים לצאת אבל פחדו לעשות בעיות\ללכת לקב"ן\לא יודעים מה לומר אבל יש משו במה שהם אומרים למה אם אתה עושה 3 שנים אתה צריך להעלות בסוף לאיזה 72 בתמורה לאבטש"ים וכל מני חרא בשביל שלא תדפק בשום צורה באזרחות.
עכשיו אני כניראה בבסיס הכי קרוב לבית שיכולתי לבקש בארץ,אני יוצא יומיות ודי טוב לי,החרא הוא שאני סתם בבסיס עד חמש כל יום במקום לצאת באיזה שתיים ולעשות משו עם החיים...יש משהו של אפסנאות שאני יכול לבקש שעובדים קשה אבל הולכים
הביתה באיזה 11-13 ולפעמים אפילו לא צריך לבוא...ניראה מה אני עושה
בקשר לזה
אבל תכל'ס לפחות עכשיו חזר לי קצת החשק לחיות
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
יש לי 45 פסול קורסים
סתם דאגתי בסוף, הוספתי תטאצ'ים שלך ובאמת זה עזר מה גם שנפלתי על אחלה בן-אדם שאפילו הוסיף שטויות משלו על מנת להוציא אותי ושאל מה אני רוצה.
בעיקרון לפחות שליש מהטכני כולל מפקדים זה אנשים שמתים לצאת אבל פחדו לעשות בעיות\ללכת לקב"ן\לא יודעים מה לומר אבל יש משו במה שהם אומרים למה אם אתה עושה 3 שנים אתה צריך להעלות בסוף לאיזה 72 בתמורה לאבטש"ים וכל מני חרא בשביל שלא תדפק בשום צורה באזרחות.
עכשיו אני כניראה בבסיס הכי קרוב לבית שיכולתי לבקש בארץ,אני יוצא יומיות ודי טוב לי,החרא הוא שאני סתם בבסיס עד חמש כל יום במקום לצאת באיזה שתיים ולעשות משו עם החיים...יש משהו של אפסנאות שאני יכול לבקש שעובדים קשה אבל הולכים
הביתה באיזה 11-13 ולפעמים אפילו לא צריך לבוא...ניראה מה אני עושה
בקשר לזה
אבל תכל'ס לפחות עכשיו חזר לי קצת החשק לחיות
:) |
כמו שאמרתי לך כבר אז
הכי חשוב להרגע ולחשוב מה עושים
שמח שאתה עם 45, פרופיל מצוין במיוחד שהוא פסול קורסים
אתה בטח עובד כללי - זה אומר שיש לך גם קיצור שירות
אני יודע שיש המון אנשים שמתים לעשות צעד ומפחדים
ראיתי המון כאלה וחבל
בקשר ללעלות פרופיל - 45 לא דופק אותך באזרחות
אתה תמיד יכול להגיד שהיית תת משקל, בעיות ברכיים, גב, צוואר ועוד 9349384938 דברים
זה 45!! עשית 3 שנים ואם תהיה חייל ממוצע המפקד שלך גם יכתוב לך בתעודת שחרור שהיית חייל מצטיין
אתה חושב שמישהו באמת יסתכל על ה 45 שלך !?
המפקד שלי בעצמו אומר לחיילים לפני שיחרור שאין צורך לעלות פרופיל (אצלנו כולם עם 45)
כדי לעלות אותו צריך לעשות אבט"ש\שמירה
וכרגע גם ככה אין לך פטור מזה אז אנלא מבין ממה אתה חושש?
חצי שנה לפני שיחרור תלך לקפס תראה לו שאתה מבצע תורנויות כמו כל חייל ותעלה פרופיל
למרות שאני לא רואה בזה צורך
בקשר לשעות שלך
זה שאני יוצא הביתה ב 10-11-12 לא אומר שכל צהל ככה
זה יפה שאתה שואף לצאת מוקדם אבל אם קבלת יומיות (וזה מה שרצית) אתה צריך לשמוח
רוב האנשים בבסיס שלי עושים 7:30 עד 16:30 ככה שאתה לא שונה
בקשר לעבודה קשה תמורת יציאות - אני בעד זה
והמפקד שלך גם יעריך אותך
תאמין לי שזה עדיף על לבוא ולגרבץ עד 5
זה יעביר לך תזמן מהר ותלך מוקדם מה רע
שמח שעזרתי לך אפילו בקצת וסוףסוף אתה נהנה
אולי לאט לאט אנשים יבינו שצבא זה לא דבר רע רק צריך לדעת איך לעבור אותו
בהצלחה |
|
|
| Viber |
| כי מדובר על להרים דברים יותר רציניים מבגדים וחרטא, דברים כמו אוהלים,שולחנות,ארגזי תחמושת ובנוסף אני אצתרך לשמור... |
|
|
|
|