return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 22)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by YoavK
קצת קשה לקרוא לעצמנו מדינה דמוקרטית כשבחלק השני של המשפט אנו קוראים לעצמנו גם מדינה יהודית. אי אפשר גם וגם. או זה או זה.


דיי כבר עם הטיעון העייף הזה,זה לא קשור להיותנו מדינה יהודית
מה מדינה יהודית לא יכולה לתת זכויות נורמאליות לכל היושבים בה מבלי להתעסק בשאלת זהות המדינה??
מדינה יהודית חייבת להחזיק בכח אלפי חיילים שלא עושים כלום בבסיס או שסתם מטרטרים אותם בבסיס? מדינה יהודית חייבת להציב אנשים במדים שיקחו יהודים אחרים מהבתים שלהם אל תוך תאי סורגים ושיציקו ליהודים עם זקן או על הלבוש שלהם - זה מזכיר לי דווקא מדינה אחרת שבגללה נוצרה המדינה היהודית.

מדינה מתוקנת ונאורה הייתה מנסה למצוא פתרונות למערכת שכזו ולא לחזק בה מישטר של דיכוי,אפליה וכפייה.
YoavK
quote:
Originally posted by Viber
דיי כבר עם הטיעון העייף הזה,זה לא קשור להיותנו מדינה יהודית
מה מדינה יהודית לא יכולה לתת זכויות נורמאליות לכל היושבים בה מבלי להתעסק בשאלת זהות המדינה??
מדינה יהודית חייבת להחזיק בכח אלפי חיילים שלא עושים כלום בבסיס או שסתם מטרטרים אותם בבסיס? מדינה יהודית חייבת להציב אנשים במדים שיקחו יהודים אחרים מהבתים שלהם אל תוך תאי סורגים ושיציקו ליהודים עם זקן או על הלבוש שלהם - זה מזכיר לי דווקא מדינה אחרת שבגללה נוצרה המדינה היהודית.

מדינה מתוקנת ונאורה הייתה מנסה למצוא פתרונות למערכת שכזו ולא לחזק בה מישטר של דיכוי,אפליה וכפייה.


הבנת אותי לא נכון בכלל.
לגבי מדיניות הצבא אני לא חולק עלייך- מסכים עם חוסר ההיגיון בהתנהלות.
אני מדבר באופן כללי על הגדרתנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ביחד. ישנה סתירה במובנים מסויימים בלי קשר לצה"ל אלא לעניינים חברתיים אחרים שמתחרשים פה. אני בעד מדינה יהודית שכאשר מצב מסויים יביא לקונפליקט בין דמוקרטיה ליהדות- היהדות היא זאת שתקבע את הלך הרוח.
Viber
quote:
Originally posted by YoavK
הבנת אותי לא נכון בכלל.
לגבי מדיניות הצבא אני לא חולק עלייך- מסכים עם חוסר ההיגיון בהתנהלות.
אני מדבר באופן כללי על הגדרתנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ביחד. ישנה סתירה במובנים מסויימים בלי קשר לצה"ל אלא לעניינים חברתיים אחרים שמתחרשים פה. אני בעד מדינה יהודית שכאשר מצב מסויים יביא לקונפליקט בין דמוקרטיה ליהדות- היהדות היא זאת שתקבע את הלך הרוח.


פסדר אבל אני לא מבין מה הקשר, אני מדבר פה על כפיה,חוסר שוויון וחוסר צדק,עזוב אותך מענייני הזהות והסמלים של המדינה ומשיעורי האזרחות אני בספק אם זהות המדינה מעניינת היום מישהו בכלל.

אני לא אומר שאנחנו צריכים להיות מדינת כלל אזרחיה אבל רבאק לפחות משהו שמרגיש כמו דמוקרטיה זה כל מה שאני מבקש.

בכל מקרה הנקודה שניסיתי להעביר היא לגבי הצבא והתנהלותו הלא דמוקרטית\נאורה כך שאני מבין שאין לנו ויכוח פה
:)
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אוסיף למה שאתה אומר ואגיד שזה שאמרתי שהוא ג'ובניק ולא יבין זה לא כדי לתפוס תחת אלא כדי להדגיש נקודה שאין כזה דבר טחינת צעירות בתור ג'ובניקים... מקסימום עוד תורנות או עוד שבת פעם בכמה זמן...
ואיפה שאני הייתי כשאתה צעיר אתה טוחן מטבחים ותורניות ועמדות סטטיות כמו כלב וכשאתה ותיק אתה לא אמור לעשות את הדברים האלה
למרות שאצלנו בחטיבת הנחל ביטלו את הותיקות וגם בתור מחזור אחרון נטחנתי בעמדות סטטיות 3-3, עשיתי מטבחים ואפילו שלחו אותי פעם אחת לבנות אוהלים ולנקש עשבים שזה היה הכי בזיון בארץ


quote:
Originally posted by Hell_Copter
הכל יחסי חמוד... בעיקר שהמחזור שלי השתחרר לא מזמן אז גם שנתיים זה נראה לי צעיר...
פעם הייתי יכול להגיד שאחרי שנתיים אתה מקבל ותיקות... אבל גם ביטלו את זה וגם אתה ג'ובניק אז זה לא רלוונטי


אני קבלתי ותיקות אחרי שבוע בצבא
מ 8 עד 12
בלי תורנויות
והמטבח האחרון שעשיתי היה ביום השני שלי בצבא בבקום
אחר כך למדתי להתחבא להם ולבוא רק ב 2 למסדר יציאה =]

quote:
Originally posted by Viber
כן אני מדבר על עניין הכתם למרות שהאמירה האחרונה שלו ("אני לא מבקר מספיק משפחות שכולות בת"א,יש לבדוק את העניין") גם העלתה לי תסעיף

הבן אדם הוא חתיכת נאצי עם קישוט על הראש (הוא אומר שהוא דתי אבל אני לא מאמין לו).
ומה זאת אומרת בדרכים "לא שיגרתיות"? יש דרכים שיגרתיות? מכריחים אותך להיות עבד מיותר ואוי ואבוי לך אם תתנגד.

בעבר חשבתי שישראל היא מדינה כמעט דמוקרטית,מאז שאני בצבא הבנתי שאני חי בסתם עוד מדינה במזרח התיכון הפרימיטיבי.


זה לא מה שהוא אמר
הוא אמר שאם הקבן יחליט שהחייל משקר יהיה כתם
אם לא אז לא

ועד שזה יצא לפועל אתה כבר תהיה סא"ל
omergunr
יום רביעי יום חילות

:D :D :D
KrazyDJs
כוסאמא שלהם כמה שהם תיזזו אותי אתמול בשביל בדיקה של 5 דקות ושיחה עם רופא של 2 דקות....

יאללה שיקבעו כבר פרופיל ויעזבו אותי בשקט..
Liran-A
אייי תאמינו לי הכל חרטא.....
עוד חודשיים בחוץץץץ :))
SychoShiver
quote:
Originally posted by Liran-A
אייי תאמינו לי הכל חרטא.....
עוד חודשיים בחוץץץץ :))


עוד 128 יום בחוץ , נשבר הזין מעזה כבר...
MASTERsplinter
למזרח אני אגיע אני נשבע
נמאס לחכות כמה עוד נוב ארבע
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Elior
?????? ???? ??? ??? ????? ???? ????? ????? ????? ?? 5 ???? ????? ?? ???? ?? 2 ????....

????? ?????? ??? ?????? ?????? ???? ????..


?????? ???..

?????? 72, ??????? ??? 08 ?????? ??...

?? ??? ?????? ?????? ????? ?????? ???? ???? ???? ??? ?????? ?? ??? ????? ????? ????? ???? ???? ?? ?????, ???? ?????? ??? ??, ?? ??? ??? ??????? ??? ? ?? ????? ???? ????? ??? ?????? ??????? ??? ?? ?????, ?? ?? ??? ???? ?? ?????? ?? ?? ???? ??? ?? ???? ?????? ?? 72 ?????? ??? ?? ??????...

Hell_Copter
למה הרופא משפחה שלך סימן שאין לך?
למה הוא בכלל נגע בטפסים של הצבא?
אני לא זוכר שהחתמתי אף רופא לצו ראשון... בשביל זה לצבא יש רופאים...
וכן אם יש לך אסטמה רצינית הפרופיל יכול עוד לרדת
SychoShiver
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ובהמשך לזה..

פרופיל 72, ביניתים מרץ 08 מתגייס חח...

אם יצא שבועדה רפואית חוזרת שהייתי לפני שבוע וחצי ראו שבטופס של הצו ראשון הרופא משפחה סימן שאין לי אסטמה, ואני סימנתי שיש לי, יש מצב שלא התייחסו לזה ? הם ביקשו ממני לשלוח להם מסמכים שמאשרים שיש לי אסטמה, אז יש מצב שירד לי פרופיל על זה עוד? אני לא רוצה להיתקע עם 72 ולאכול חרא כל השירות...


מרץ 08
W T F ???????????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Privacy Statement