|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה הרופא משפחה שלך סימן שאין לך?
למה הוא בכלל נגע בטפסים של הצבא?
אני לא זוכר שהחתמתי אף רופא לצו ראשון... בשביל זה לצבא יש רופאים...
וכן אם יש לך אסטמה רצינית הפרופיל יכול עוד לרדת |
לפחות בשנה האחרונה אני יודע שמקבלים טופס כזה שצריך לסמן בו המגויס את כל המחלות וכל זה, הרופא צריך לסמן וגם רופא עיניים צריך לרשום אם יש בעיות וזה...
עכשיו יש לי אסטמה מגיל קטן, וכמו מפגר אני בוועדה הרפואית החוזרת מראה לרופא את המשאף שלי ואחרי דקה הוא הופך את הדף ואומר לי שרשום שאין לי אסטמה...מקווה שהפרופיל שירד עד עכשיו זה בגלל דברים אחרים...
וכן מה לעשות, לשכבה שלי אני יחסית מאוחר, לא נורא..יהיה טוב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה הרופא משפחה שלך סימן שאין לך?
למה הוא בכלל נגע בטפסים של הצבא?
אני לא זוכר שהחתמתי אף רופא לצו ראשון... בשביל זה לצבא יש רופאים...
וכן אם יש לך אסטמה רצינית הפרופיל יכול עוד לרדת |
שטויות
גם אצלי הרופא משפחה חתם
מזה למה הוא נגע בטפסים ? כי הוא מוסמך יותר ממך לענות עליהם ?
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לפחות בשנה האחרונה אני יודע שמקבלים טופס כזה שצריך לסמן בו המגויס את כל המחלות וכל זה, הרופא צריך לסמן וגם רופא עיניים צריך לרשום אם יש בעיות וזה...
עכשיו יש לי אסטמה מגיל קטן, וכמו מפגר אני בוועדה הרפואית החוזרת מראה לרופא את המשאף שלי ואחרי דקה הוא הופך את הדף ואומר לי שרשום שאין לי אסטמה...מקווה שהפרופיל שירד עד עכשיו זה בגלל דברים אחרים...
וכן מה לעשות, לשכבה שלי אני יחסית מאוחר, לא נורא..יהיה טוב |
רגע אתה רוצה שהוא ירד או לא ?
ואהההה מרץ 08 אני יהיה אזרח כשתתגיס |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואהההה מרץ 08 אני יהיה אזרח כשתתגיס |
+1 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע אתה רוצה שהוא ירד או לא ?
ואהההה מרץ 08 אני יהיה אזרח כשתתגיס |
רוצה שירד רוצה מאוד.. |
|
|
| omergunr |
הכי מצחיק זה שיותר מחצי מהמתגיסים קיבלו זימון לקדצ נהיגה
:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
תהליכי מיון זימון למיון איתור קדם-צבאי ל- פקידות )יח' 9701( בתאריך 22/01/2007 בשעה 09:00 - נא להגיע בזמן!
מה זה לעזעזל? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
רוצה שירד רוצה מאוד.. |
תלחץ עליהם שאתה רוצה עוד ועדה ושיבדקו אותך
ומקסימום תבקש קבן
חוץ מזה תמיד תוכל להוריד פרופיל רפואי
אבל אם זה לא הולך תלך לקבן |
|
|
| goni_12345 |
מישהו שמע על תפקיד שמלמדים פה הולנדית \ גרמנית בצה"ל ?
ואני עוסק במוזיקה יש איזה משהו בגלגל"ץ או איפשהו שיכול להיות מעניין ?
כרגע היה לי צו ראשון לפני חצי שנה יש לי פרופיל 97 קב"ה 53
שלחו לי איתור חמ"ן עשיתי כמה מבחנים ועכשיו שלחו לי זימון לראיון אישי איך אני אמור לדעת איזה תפקיד הם מדברים ?!?!
קיצר בכל מקרה אם לא התפקידים האלו נאי רוצה להיות גובניק עד הסוף להוריד כבר עכשיו פרופיל ולכמה ואיך ?!
יש איזה מדריך משהו ? :) |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by goni_12345
כרגע היה לי צו ראשון לפני חצי שנה יש לי פרופיל 97 קב"ה 53
שלחו לי איתור חמ"ן עשיתי כמה מבחנים ועכשיו שלחו לי זימון לראיון אישי איך אני אמור לדעת איזה תפקיד הם מדברים ?!?!
|
אתה לא..
;)
אני גיליתי רק בסוף.
והסוף היה בערך 17 מבחנים ו3 ראיונות.
איפה הראיון? |
|
|
| goni_12345 |
| באבן גבירול 2 בית אליהו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by goni_12345
מישהו שמע על תפקיד שמלמדים פה הולנדית \ גרמנית בצה"ל ?
ואני עוסק במוזיקה יש איזה משהו בגלגל"ץ או איפשהו שיכול להיות מעניין ?
כרגע היה לי צו ראשון לפני חצי שנה יש לי פרופיל 97 קב"ה 53
שלחו לי איתור חמ"ן עשיתי כמה מבחנים ועכשיו שלחו לי זימון לראיון אישי איך אני אמור לדעת איזה תפקיד הם מדברים ?!?!
קיצר בכל מקרה אם לא התפקידים האלו נאי רוצה להיות גובניק עד הסוף להוריד כבר עכשיו פרופיל ולכמה ואיך ?!
יש איזה מדריך משהו ? :) |
מצטער לנפץ לך את החלום אבל בשביל גלגלצ אתה צריך את הקריטריונים הבאים בתור התחלה:
קרוב משפחה או אדם שיכול להכניס אותך לשם שיש לו השפעה בתחנה
טעם מוזיקלי גרוע
לאהוב גברים
לשמוע שבת ל-3 את הסוף שבוע הרגוע שלהם ללא הפסקה כל הסופ"ש ולהשאר על אותו פרופיל אחרי זה |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מצטער לנפץ לך את החלום אבל בשביל גלגלצ אתה צריך את הקריטריונים הבאים בתור התחלה:
קרוב משפחה או אדם שיכול להכניס אותך לשם שיש לו השפעה בתחנה
טעם מוזיקלי גרוע
לאהוב גברים
לשמוע שבת ל-3 את הסוף שבוע הרגוע שלהם ללא הפסקה כל הסופ"ש ולהשאר על אותו פרופיל אחרי זה |
+ money! |
|
|
|
|