return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 23)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה הרופא משפחה שלך סימן שאין לך?
למה הוא בכלל נגע בטפסים של הצבא?
אני לא זוכר שהחתמתי אף רופא לצו ראשון... בשביל זה לצבא יש רופאים...
וכן אם יש לך אסטמה רצינית הפרופיל יכול עוד לרדת


לפחות בשנה האחרונה אני יודע שמקבלים טופס כזה שצריך לסמן בו המגויס את כל המחלות וכל זה, הרופא צריך לסמן וגם רופא עיניים צריך לרשום אם יש בעיות וזה...

עכשיו יש לי אסטמה מגיל קטן, וכמו מפגר אני בוועדה הרפואית החוזרת מראה לרופא את המשאף שלי ואחרי דקה הוא הופך את הדף ואומר לי שרשום שאין לי אסטמה...מקווה שהפרופיל שירד עד עכשיו זה בגלל דברים אחרים...

וכן מה לעשות, לשכבה שלי אני יחסית מאוחר, לא נורא..יהיה טוב
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה הרופא משפחה שלך סימן שאין לך?
למה הוא בכלל נגע בטפסים של הצבא?
אני לא זוכר שהחתמתי אף רופא לצו ראשון... בשביל זה לצבא יש רופאים...
וכן אם יש לך אסטמה רצינית הפרופיל יכול עוד לרדת


שטויות
גם אצלי הרופא משפחה חתם

מזה למה הוא נגע בטפסים ? כי הוא מוסמך יותר ממך לענות עליהם ?

quote:
Originally posted by KrazyDJs
לפחות בשנה האחרונה אני יודע שמקבלים טופס כזה שצריך לסמן בו המגויס את כל המחלות וכל זה, הרופא צריך לסמן וגם רופא עיניים צריך לרשום אם יש בעיות וזה...

עכשיו יש לי אסטמה מגיל קטן, וכמו מפגר אני בוועדה הרפואית החוזרת מראה לרופא את המשאף שלי ואחרי דקה הוא הופך את הדף ואומר לי שרשום שאין לי אסטמה...מקווה שהפרופיל שירד עד עכשיו זה בגלל דברים אחרים...

וכן מה לעשות, לשכבה שלי אני יחסית מאוחר, לא נורא..יהיה טוב


רגע אתה רוצה שהוא ירד או לא ?

ואהההה מרץ 08 אני יהיה אזרח כשתתגיס
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Shahar

ואהההה מרץ 08 אני יהיה אזרח כשתתגיס


+1
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar

רגע אתה רוצה שהוא ירד או לא ?

ואהההה מרץ 08 אני יהיה אזרח כשתתגיס


רוצה שירד רוצה מאוד..
omergunr
הכי מצחיק זה שיותר מחצי מהמתגיסים קיבלו זימון לקדצ נהיגה
:D
Dj Alex (ISR)
תהליכי מיון זימון למיון איתור קדם-צבאי ל- פקידות )יח' 9701( בתאריך 22/01/2007 בשעה 09:00 - נא להגיע בזמן!



מה זה לעזעזל?
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
רוצה שירד רוצה מאוד..


תלחץ עליהם שאתה רוצה עוד ועדה ושיבדקו אותך
ומקסימום תבקש קבן

חוץ מזה תמיד תוכל להוריד פרופיל רפואי

אבל אם זה לא הולך תלך לקבן
goni_12345
מישהו שמע על תפקיד שמלמדים פה הולנדית \ גרמנית בצה"ל ?
ואני עוסק במוזיקה יש איזה משהו בגלגל"ץ או איפשהו שיכול להיות מעניין ?
כרגע היה לי צו ראשון לפני חצי שנה יש לי פרופיל 97 קב"ה 53
שלחו לי איתור חמ"ן עשיתי כמה מבחנים ועכשיו שלחו לי זימון לראיון אישי איך אני אמור לדעת איזה תפקיד הם מדברים ?!?!

קיצר בכל מקרה אם לא התפקידים האלו נאי רוצה להיות גובניק עד הסוף להוריד כבר עכשיו פרופיל ולכמה ואיך ?!
יש איזה מדריך משהו ? :)
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by goni_12345
כרגע היה לי צו ראשון לפני חצי שנה יש לי פרופיל 97 קב"ה 53
שלחו לי איתור חמ"ן עשיתי כמה מבחנים ועכשיו שלחו לי זימון לראיון אישי איך אני אמור לדעת איזה תפקיד הם מדברים ?!?!



אתה לא..

;)

אני גיליתי רק בסוף.
והסוף היה בערך 17 מבחנים ו3 ראיונות.

איפה הראיון?
goni_12345
באבן גבירול 2 בית אליהו

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by goni_12345
מישהו שמע על תפקיד שמלמדים פה הולנדית \ גרמנית בצה"ל ?
ואני עוסק במוזיקה יש איזה משהו בגלגל"ץ או איפשהו שיכול להיות מעניין ?
כרגע היה לי צו ראשון לפני חצי שנה יש לי פרופיל 97 קב"ה 53
שלחו לי איתור חמ"ן עשיתי כמה מבחנים ועכשיו שלחו לי זימון לראיון אישי איך אני אמור לדעת איזה תפקיד הם מדברים ?!?!

קיצר בכל מקרה אם לא התפקידים האלו נאי רוצה להיות גובניק עד הסוף להוריד כבר עכשיו פרופיל ולכמה ואיך ?!
יש איזה מדריך משהו ? :)


מצטער לנפץ לך את החלום אבל בשביל גלגלצ אתה צריך את הקריטריונים הבאים בתור התחלה:

קרוב משפחה או אדם שיכול להכניס אותך לשם שיש לו השפעה בתחנה
טעם מוזיקלי גרוע
לאהוב גברים
לשמוע שבת ל-3 את הסוף שבוע הרגוע שלהם ללא הפסקה כל הסופ"ש ולהשאר על אותו פרופיל אחרי זה
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מצטער לנפץ לך את החלום אבל בשביל גלגלצ אתה צריך את הקריטריונים הבאים בתור התחלה:

קרוב משפחה או אדם שיכול להכניס אותך לשם שיש לו השפעה בתחנה
טעם מוזיקלי גרוע
לאהוב גברים
לשמוע שבת ל-3 את הסוף שבוע הרגוע שלהם ללא הפסקה כל הסופ"ש ולהשאר על אותו פרופיל אחרי זה


+ money!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 
Privacy Statement