|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by S-A
אוקיי, שנים לא הייתי פה..
אחלה שיש ט'רד על הצבא חח (באסה)
אני עכשיו במיונים לכל מיני תפקידים וכאלה
ויש לי גיבוש לתפקיד "צוללת מים רדודים"
מישהו מכיר? שמע? טוב? רע?
אני אשמח לשמוע... חח
טנקס |
וואו מי היה מאמין שיש פה בנות בפורום ;)
כל הכבוד
נשמח להכיר
חן יהומו :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חן יהומו :) |
סתום סתום,
מתי פראנויה? |
|
|
| omergunr |
| פרופיל 72.. איך אני מוריד אותו עוד? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
פרופיל 72.. איך אני מוריד אותו עוד? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
קבן |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by omergunr
פרופיל 72.. איך אני מוריד אותו עוד? :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
אני הייתי 72 והעליתי. ממליץ בחום.
ובנימה קצת יותר פאסימית... אני שונא ביורוקרטיה צבאית!!!
מהשלישות של הגדוד שלי נמסר לי שעברתי מיונים ליחידה מסויימת (זה אחרי הרבה טרטורים ושהגדוד שלי טירפד לי את המיונים באמצע), נסחבתי יומיים עם התיקים שלי ועשיתי טופס טיולים יוצא מהגדוד, וזומנתי לפגישה עם קצין בכיר במז"י, רק כדי שהוא יגיד לי שחלה שחלדה טעות ואני חוזר בינתיים לגדוד... זה סיפור ארוך אבל בעיקר הצד הרגשי זה המבאס... נפרדתי בקושי מהחברים שלי מהגדוד ועשיתי סוג של התנתקות... ממש שיניתי את הסטייט אוף מיינד שלי ועכשיו אני חוזר... זה ממש הופך לך את השכל... ארגגגגגג |
|
|
| DjChook |
| אם תגיע למזי יש לי חבר שמארגן הצבות שם :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני הייתי 72 והעליתי. ממליץ בחום. |
ממליץ? בחום!?
צעיר? פראייר? נטחן?
איזה מיושן חחחחחחחח
היום אם אין לך 45 אתה לא חייל אמיתי
ואם אתה לא בא ב 8 ויוצא ב 12 אתה לא אני :D |
|
|
| YuVaL |
צוללת במים רדודים?..
תגידו רק לי זה נשמע ממש.. ממש מצחיק?..
:stongue: :stongue: :D :D |
|
|
| DjChook |
חחח חופשי מצחיק
שחר, אתה כרגיל יוצא דביל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח חופשי מצחיק
שחר, אתה כרגיל יוצא דביל |
לא לכולם היה 64 רפואי אז אל תעשה פוזות
חבל שלא שלחו אותך להיות קרבי נראה איך היית מסתדר עם זה
איך אני שונא תגובניקים שפותחים תפה
זה כמו שאני ילך ויגיד מילה על מישו שיצא מקרבי
וד"א..לא מעניינתי מה תגיד כי בינתיים אני זה שבא לבסיס ל 4 שעות
וכן אני יודע שאתה בבית
אבל לא הייתי רוצה להיות עם 24\21 ועם נסיבות כאלה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| יש עוד טעם לטופיק הזה בתור סטיקי? :rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
תשמע.. אני מתגייס בקרוב.. אז בטוח יהיו לי איזה אלף שאלות..
:P |
|
|
|
|