|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by goni_12345
באבן גבירול 2 בית אליהו |
גם לי עשו שם ראיון
אולי רוצים אותך לפרוייקט גמא ? יש לך מושג במחשבים ?
יש שם שווארמה טובה ברחוב קרליבך
הראיון הזה תמיד לוקח שעות אז תבוא מוכן חח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
זימון למיון איתור קדם-צבאי ל- פקידות )יח' 9701( בתאריך 22/01/2007 בשעה 09:00 - נא להגיע בזמן!
מה זה לעזעזל?! |
|
|
| goni_12345 |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם לי עשו שם ראיון
אולי רוצים אותך לפרוייקט גמא ? יש לך מושג במחשבים ?
יש שם שווארמה טובה ברחוב קרליבך
הראיון הזה תמיד לוקח שעות אז תבוא מוכן חח |
ואללה אין לי מושג במחשבים הם אמרו משהו מודיעין אלקטרוני .. !
וצדקת חיכיתי שם 3 שעות בשביל ראיון של 10 דקות בסוף דפקתי שווארמה בלאפה מהסרטים
הקיצר יש למישהו מושג על זה ? |
|
|
| YuVaL |
| אלקטרוני או אלקטרוניקה? |
|
|
| black_mammmba |
אני יכול לתרום מניסיוני ו
בכל נושא בצבא.
אני משרת כמפקד בפלוגת הצמ"ה בגדוד הנדסי
עם כל בעיה אני אשמח לעזור. |
|
|
| DvJ |
סיימתי היום טירונות
וממחר אני בקריה הציעו לי
נהג רכב פרטי בבסיס מטכל איך זה לדעתכם ??
אני נירא לי בינתיים מוותר עלזה... |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by DvJ
סיימתי היום טירונות
וממחר אני בקריה הציעו לי
נהג רכב פרטי בבסיס מטכל איך זה לדעתכם ??
אני נירא לי בינתיים מוותר עלזה... |
תפרט את המונח
בבסיס מטכל?
האם הציעו לך להיות נהג בוס, ב"יחידה"
או שהציעו לך להיות נהג בוס במטכל, שזה איפה שיש הרבה חרבות ופלאפלים והם מנהלים את הצבא.? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
תפרט את המונח
בבסיס מטכל?
האם הציעו לך להיות נהג בוס, ב"יחידה"
או שהציעו לך להיות נהג בוס במטכל, שזה איפה שיש הרבה חרבות ופלאפלים והם מנהלים את הצבא.? |
מה זה משנה הם תמיד יכולים גם לשקר לו בפרצוף
מותר להם הם צבא
:) |
|
|
| DJ Alex E. |
| מישהו פה מתגייס ב4 לפבואר?? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by goni_12345
אלקטרוני |
זה סוס אחי, מעניין רצח, קורס ארוך אבל שווה את זה. |
|
|
| Shahar |
צעירים :D
DVJ
תבקש נהג יחידה תפקיד ליגה |
|
|
|
|