|
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
לפני שאתה בא ומשפריץ לכל הכיוונים
קודם כל באמת תרגיע ותתן את הכבוד
דבר שני תתפלא יש לי חברים גם לא בצבא
כנראה שלא הבנת את מה שכתבתי
באמת לא באתי להרשים אף אחד מהג'ובניקים פה
שיהנו להיות על א' כל היום שיהיו בריאים ויזכו לחיים ארוכים
רציתי לתת במה למה שאני עושה לכל החברה שלפני הגיוס פה שלא מכירים כלכך את הצבא שלא יחשבו שהצבא זה רק לצאת הביתה כל יום בצהרים
ולגבי הנפנוף תסתכל בפוסט הזה אחורה כמה הודעות יש פה על מה שאתה עושה וכמה אתה חי טוב |
|
|
| DjChook |
תכלס שחר תומר ואילן צודקים
אתה כל היום רק מפאר את שירותך הצבאי, וכל מי שאומר מה הוא עושה
אתה ישר אומר שהוא אפס והוא חרא, והוא היה מת לשירות כמו שלך
זה מעפן, אתה ילד מעפן :clown: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לפני שאתה בא ומשפריץ לכל הכיוונים
קודם כל באמת תרגיע ותתן את הכבוד
דבר שני תתפלא יש לי חברים גם לא בצבא
כנראה שלא הבנת את מה שכתבתי
באמת לא באתי להרשים אף אחד מהג'ובניקים פה
שיהנו להיות על א' כל היום שיהיו בריאים ויזכו לחיים ארוכים
רציתי לתת במה למה שאני עושה לכל החברה שלפני הגיוס פה שלא מכירים כלכך את הצבא שלא יחשבו שהצבא זה רק לצאת הביתה כל יום בצהרים
ולגבי הנפנוף תסתכל בפוסט הזה אחורה כמה הודעות יש פה על מה שאתה עושה וכמה אתה חי טוב |
לא נותן כבוד למי שלא נותן כבוד תבין
ואני יודע מזה צבא למה מה תחושב אתה הקרבי היחיד שאני מכיר?
אני בטוח שגם ירון מכיר עוד כמה קרביים
תבין אתה אחד מתוך מליון
ואמרתי כבר
אנלא מנפנף במה שאני עושה עד שבא מישו כמוך שחי בסרט שהוא סילבסטר סטלון בגלל שיש לו רובה נו
אני יודע שהשגתי מה שהשגתי אבל עד שלא שואלים אותי על זה אנלא מספר
ושוב
אל תשכח שאתה זה שאמור להיות מורעל
אם אתה באמת מורעל אתה לא תבוא ותנפנף עם זה
תאמין לי שיש ימים שאני רואה שחבר צריך לצאת מוקדם ונתקע עם עבודה אז אני עושה אותה במקומו
נראה לך שאני הולך לספר על זה כדי שידעו שאני עובד במקום אחרים?
וואלה לא
אני יודע שעזרתי לחבר וזה משמח אותי גם בלי ללכת לספר לאחרים
וככה אתה אמור להיות אם אתה מרגיש שאתה תורם
תרומה נותנים באהבה ומצווה עושים בשקט
אחרת זה לא שווה |
|
|
| YuVaL |
תגידו
הבסיס בגלילות הוא בסיס טוב?.. מבחינת תנאים ומקום והכל?.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תגידו
הבסיס בגלילות הוא בסיס טוב?.. מבחינת תנאים ומקום והכל?.. |
מזה בשבילך בסיס טוב!?
אם אתה רוצה תנאים של מגורים ואוכל לך לחייל אוויר
וגלילות בכלל בתהליך פינוי לא נראה לי שיהיה הקצאות לשם
אם תהיה מודיעין אתה יכול להגיע לשם אם יהיו הקצאות
לכל בסיס יש מטרה מסוימת זה לא שבכל בסיס יש לך את כל צהל |
|
|
| sh33p |
זה נכון שמי שמקבל 21
לא יכול לעשות רשיון נהיגה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
זה נכון שמי שמקבל 21
לא יכול לעשות רשיון נהיגה? |
תלוי על איזה סעיף..
אחד אצלנו השתחרר כי במצבי לחץ הוא מתעלף
(הוא דפוק הוא רצה פטור מנשק)
והמפקד שלי אמר שיבטלו לו תרישיון וזה
אבל לא נראה לי שביטלו
אם יצאת 21 על זה שאתה משתין במיטה או כי אתה לא מכיר בחוקי צהל אין סיכוי שיבטלו לך תרישיון
חבר שלי אחר יצא לפני שבוע ולא ביטלו לו |
|
|
| ROBERTO |
| אנשים ב-18 לדצמבר יש לי גיבוש לצנחנים....תאחלו לי בהצלחה אני מקווה לעבור למרות שאני לא הכי בכושר... |
|
|
| DjChook |
בהצלחה
אני ת'אמת חושב שהפסילת רשיון הוא בגדר מיתוס
הרשויות בארץ לא הכי מתואמות בעצמן, למרות שאני עדין טוען שלצאת על 21 נפשי, יכול לרדוף אותך מתישהו.
בקשר לגלילות, תראה להגיד גלילות זה כמעט כמו להגיד קריה
אתה יכול לעשות שם 1001 תפקידים במלא יחידות של מודיעין
אתה צריך לשאוף להגיע לצבא עם מטרה. תגבש אותה לפני הגיוס, ותאמין לי שרק תרוויח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בהצלחה
אני ת'אמת חושב שהפסילת רשיון הוא בגדר מיתוס
הרשויות בארץ לא הכי מתואמות בעצמן, למרות שאני עדין טוען שלצאת על 21 נפשי, יכול לרדוף אותך מתישהו.
בקשר לגלילות, תראה להגיד גלילות זה כמעט כמו להגיד קריה
אתה יכול לעשות שם 1001 תפקידים במלא יחידות של מודיעין
אתה צריך לשאוף להגיע לצבא עם מטרה. תגבש אותה לפני הגיוס, ותאמין לי שרק תרוויח |
להגיע לבסיס כזה זה לא כזה בעיה
פשוט אני חושב שלא מכניסים חיילים חדשים לגלילות..
אולי בלחץ חיילים למודיעין
כי הבנתי שמפרקים את הבסיס
אם אתה תגיד לקבן שאתה רוצה רק קרייה ותשכנע אותו אתה תקבל קרייה
גם אם זה עם טופס 55 דרכו
בקשר לרישיון
אמרתי כבר
חבר שלי שיצא על 21 עם סעיף של התעלפות בזמן מאמץ יכל לקבל פסילת רישיון
לא יודע למה הוא לא קיבל
אולי זה יקח זמן
לדעתי אם ישלחו מכתב למשרד הבריאות אפשר לזיין אותו |
|
|
| DjChook |
גם אם אני אשלח למעסיק שלך שאתה מזיין כבשים הוא יזיין אותך ;)
בקיצר זה כמו שתגיד שאת השלישות מפנים כבר 20 שנה, ועדין כל הזמן יש שם קורסים וחיילים חדשים...
זה קשקוש מה שאתה אומר |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
סעמק..
ב25 צריך שוב לסוע עד ירושליים כדי לעשות ראיון :( |
|
|
|
|