return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
צבא\גיוס לצה"ל (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
שחר אתה פעור. רק אנשים שלא רוצים לשרת ירצו לשרת בתור אפסנאים בבסיס דפ"רניקים, אני יודע אישית שאם הייתי מגיע למקום כזה עם מפקד כזה הייתי ישר הולך לקב"ן

שעות עבודה הם דבר מאד נזיל בהרבה מאד יחידות ברגע שמוגדר לך מה צריך לעשות ומתי לסיים את זה. יחידות מחשב בצריפין אפילו עובדות מדי פעם מ 9 ועד 16, אם הם מספיקות לסיים את העבודה

מאיפה אתה מביא סטטיסטיקות על אנשים,
אתה יודע . יש מספיק אנשים שרוצים לשרת בקרבי ושמחים על זה.

אתה יודע עם כמה אנשים יצא לי לדבר שמעדיפים חמשושים על יומיות?

אתה בתכלס חי בסרט,
ועוד המקרה שלך בכלל עצוב. חוזר הביתה ב 14 בשביל מה ? בשביל להגיד שחזרת הביתה ? מילא היה לך משפחה לפרנס ועבודה ב 15 שבשבילה הייתה צריך לצאת מוקדם... מילא היה לך לימודי ערב שהיית רוצה להספיק לנוח לפניהם

עשית כל מה שאתה יכול בשביל לקבל את השירות הכי לא מועיל שיכלת
ואם אתה מאושר שהשגת אותו, אז כל הכבוד לך. צל"ש.
YoraY
quote:


זה לא רק קטע של מוטיבציה
בנאדם שטוחן שנה בתור מכונאי מטוסים
אחר כך הוא יעבור לבסיס של יומיות אפילו בתפקיד מסריח הוא יהנה
אין קשר למוטיבציה





כן שמע זה נושא מאד מופשט אבל בגדול רוב החיילים שמתגייסים התפקיד קשור למוטיבציה






איכס איכס!@$ המילה הזאת מגעילה אותייי! כשמקשרים אותה לצבא
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
שחר אתה כולך זורק זין על הצבא, אז למה אתה נשאר שם בכלל?
לא עדיף לך להתחיל את החיים במקום לבזבז זמן בצבא עם זה שאתה לא ממש עושה שם הרבה (תקן אותי אם אני טועה).

יש אנשים שחשוב להם לשרת וחשוב להם למצוא מקום טוב ו*מכובד* בצבא, שיהיה מעניין ומהנה(עד כמה שאפשר), אז אל תכליל סתם.
(יש גם כאלה שנדפקים אבל אין מה לעשות מישהו צריך להשלים את הסטטיסטיקה)


אני נהנה אחושרמוטה בצבא
ראסמי חוץ מחגים אנלא לוקח אף פעם חופש
יש לי תנאים טובים
אנשים נשמות אחד אחד
הימים טסים לי
מכירים כל הזמן בחורות
אז למה לא?
עכשיו בכלל מצאנו עצי לימון וחרשנו עליהם אז כל יום עושים מיץ לימונים

ואורגינל המקום שלי זה מקום טוב
תשמע
אנשים נורמלים אומרים שאם כבר ק'ובניק אז עד הסוף
למה להיות ג'ובניק ולסגור 11-3 זה לא ג'ובניק..זה נטחן

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה פעור. רק אנשים שלא רוצים לשרת ירצו לשרת בתור אפסנאים בבסיס דפ"רניקים, אני יודע אישית שאם הייתי מגיע למקום כזה עם מפקד כזה הייתי ישר הולך לקב"ן

שעות עבודה הם דבר מאד נזיל בהרבה מאד יחידות ברגע שמוגדר לך מה צריך לעשות ומתי לסיים את זה. יחידות מחשב בצריפין אפילו עובדות מדי פעם מ 9 ועד 16, אם הם מספיקות לסיים את העבודה

מאיפה אתה מביא סטטיסטיקות על אנשים,
אתה יודע . יש מספיק אנשים שרוצים לשרת בקרבי ושמחים על זה.

אתה יודע עם כמה אנשים יצא לי לדבר שמעדיפים חמשושים על יומיות?

אתה בתכלס חי בסרט,
ועוד המקרה שלך בכלל עצוב. חוזר הביתה ב 14 בשביל מה ? בשביל להגיד שחזרת הביתה ? מילא היה לך משפחה לפרנס ועבודה ב 15 שבשבילה הייתה צריך לצאת מוקדם... מילא היה לך לימודי ערב שהיית רוצה להספיק לנוח לפניהם

עשית כל מה שאתה יכול בשביל לקבל את השירות הכי לא מועיל שיכלת
ואם אתה מאושר שהשגת אותו, אז כל הכבוד לך. צל"ש.


למה מה רע באפנאים?
אני מאחל לך שיהיה לך חצי מהכיף שיש לי בשירות שלי
ואני מקווה שהילדים שלי יזכו לשירות כזה כיפי

יש מצב שהיית הולך לקבן כי המפקד שלי לא אוהב אנשים כמוך
הוא אוהב אנשים תוססים
שמצד אחד עושים לו תעבודה הכי טובה
ומצד שני יודעים לבוא לשבת אצלו במשרד לצחוק איתו כמו חבר
ולא להתחנף אליו

ובמלא מקומות ברגע שסיימת את העבודה אתה יכול לשבת לנוח
אבל לא ללכת הבית
אז אל תבוא ותגיד לי שיחידות מחשב בצריפין עושות ככה וככה
למה אני אישית מכיר יחידות חזקות אחושרמוטה בצריפין שיוצאות ב 19:00 הבית אפילו אם לא היה עבודה

ונכון יש אנשים שרוצים לשרת בקרבי
אבל יותר גדול המספר של האנשים שלא רוצים לשרת שם אבל הגיעו לשם בלי ברירה
אתה זוכר אולי כמה אנשים מהשיכבה שלי רצו להיות קרביים!?
אולי ככה 20 איש מתוך ה 370

ואני יגיד לך איזה אנשים מעדיפים חמשושים
אנשים שאין להם מה לעשות בבית
אבל וואלה לי יש
אני מגיע הבית הולך לחברה שלי
נח..
הולך למכון
חוזר מנגן קצת
יוצא עם חברים
רואה סרטים
הולך לידידות
למה לי לסגור חמשושים!?

באיזה סרט אני חי תזכיר לי?
אולי בפנטזיה למה לפני הגיוס באמת חלמתי להיות בתפקיד כזה
אני חוזר הבית כי סיימתי תסדר יום שלי בבסיס
כי סיימתי תעבודה שלי וכי מגיע לי
וזה במסגרת התפקיד..

והשירות שלי מועיל אחושרמוטה למה אנחנו מנפקים ציוד לכל החייל
ושמע בתכלס לא מעניינתי אם מועיל או לא
אני בא לצבא עושה 3 שנים והולך
אל תבוא לי עם כל הזיוני מוח האלה למה אצלי כמה שאני חיי יותר טוב ככה זה יותר גאווה

וברור שאני מאושר
וגם אתה ועוד אלף כמוך עם פזם כפול ממה שיש לך לא תצליחו להשיג כאלה תנאים
איך אני איתך?!
תלך לקבן 3924832904839489 פעם ואתה לא תקבל שום דבר ממה שקבלתי
ועד היום אני גאה במה שקבלתי אז על הזין שלי שאומרים שאנלא עושה כלום
אני עושה צבא בכיףףףףףףףףףףףףףף
וזה מה שרציתי
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
אתה בתכלס חי בסרט,
ועוד המקרה שלך בכלל עצוב. חוזר הביתה ב 14 בשביל מה ? בשביל להגיד שחזרת הביתה ? מילא היה לך משפחה לפרנס ועבודה ב 15 שבשבילה הייתה צריך לצאת מוקדם... מילא היה לך לימודי ערב שהיית רוצה להספיק לנוח לפניהם



טוב זה באמת דיבור של צעיר..
מה אין לך מה לעשות בבית ???
אני חייב להסכים עם שחר בקשר לעניין הזה..
אצלי תמיד יש מה לעשות כשאני חוזר הביתה..
ועוד דבר חשוב - כשאתה ג'ובניק אתה יכול לצאת באמצע השבוע חופשי בלי דאגות..אני מקסימום בא לצבא עייף וזה לא משנה כי אם אני לא מתפקד כמו שצריך לא יכולים לפטר אותי (הלוואי והיו יכולים;)).. באזרחות אני לא יוכל לעשות את זה.. תמיד יהיה לי לימודים/עבודה על הראש יום למחרת..
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
טוב זה באמת דיבור של צעיר..
מה אין לך מה לעשות בבית ???
אני חייב להסכים עם שחר בקשר לעניין הזה..
אצלי תמיד יש מה לעשות כשאני חוזר הביתה..
ועוד דבר חשוב - כשאתה ג'ובניק אתה יכול לצאת באמצע השבוע חופשי בלי דאגות..אני מקסימום בא לצבא עייף וזה לא משנה כי אם אני לא מתפקד כמו שצריך לא יכולים לפטר אותי (הלוואי והיו יכולים;)).. באזרחות אני לא יוכל לעשות את זה.. תמיד יהיה לי לימודים/עבודה על הראש יום למחרת..


סוףסוף אחד עם פזם שיודע מה הוא מדבר..
בנוסף למה שאמרת..
אם אתה סוגר חמשושים ויש לך חתונה או משו לסדר באמצע השבוע לא תמיד יתנו לך לצאת..כי מה לעשות "צורכי הצבא מעל הכל" אבל אם אתה יוצא יומיות המפקד שלך תמיד יאשר לך לצאת יותר מוקדם ויום אחר כך לאחר
וזה דבר נורא חשוב שלא תמיד תקבל כשאתה סוגר חמשושים

הא וחן בקשר למפקד
זה באמת נראה כאילו אתה מקנא..
כי תבין דבר אחד
מפקד שלא בא בראש טוב בחיים לא יסתדר עם החיילים
המפקד שלי שומר על משמעת והחיילים עדיין אוהבים אותו ועושים הכל כי הם מכבדים אותו
הוא לא מחפש אותנו..לא מגביל אותנו בשום דבר שהוא לא צריך!
הוא מתעסק בעבודה ולא במה שמסביב
קח כמה דוגמאות
הוא יודע על חיילים שעובדים שחור
כשחייל בא אליו בטענות בקשר למשהו הוא ממליץ לו להוציא פטור
כשחיילים קיבלו ריתוק הוא ניסח להם מכתב למפקד יחידה כדי שימתיק להם
כשיש משטרה צבאית בכניסה הוא בא עם האוטו ואוסף תחיילים כדי שלא יבדקו אותם

נכון הרבה מפקדים היו אומרים להם "על הזין שלי..תסתדרו לבד ואם תידפקו בעיה שלכם" אבל מפקדים כאלה יאכלו זין מהחיילים..חיילים יוציאו גימלים חופשי, יתנו להם יחס חרא ולא משנה כמה תלונות המפקד יתן - החיילים שלו בסוף לא יעבדו

לעומת המפקד שלי
ששומר על משמעת אבל בכל הזדמנות בא לקראתנו גם אם זה לא כמו שכתוב בספר
ותאמין לי שהחיילים אצלנו נותנים 120% מעצמם
והנה בתוך הגף שלנו
אחד הנגדים מנהל מחסן והוא עצמו בנאדם מסריח שכל הזמן מחפש ונותן יחס חרא לחיילים ואפילו נתן תלונה לחבר שלי
אז מה יצא מזה?
המפקד שלי לא היה בעד התלונה
ועזר לחבר שלי להמתיק תעונש
ועכשיו כל החיילים שונאים את אותו מנהל מחסן
והלכו וסיפרו על כל הדברים הגרועים שהוא עשה והוא קיבל צעקות מהמפקד גף
ובנוסף חבר שלי עכשיו פסל מקצוע
אז מה יצא לנגד הזה?
הוא שיחק אותה גבר
הלך נתן תלונה בלי לחשוב
הפסיד חייל והפסיד יחס חם מה 2 חיילים שנשארו לו

תבין
וכבר בתורה היה כתוב את זה
תהיה טוב עם החיילים - הם יהיו טובים אליך
ואנלא מדבר על לרדוף אחרי חיילים ולהתחנן אליהם שיעשו משהו
אני מדבר על לעשות משמעת אבל גם להיות חבר שלהם ולדעת שלפעמים אתה צריך להתעלם ממה שכתוב בספר
מפקד שיתנהג כמו המפקד שלי יהיה לו את החיילים הכי טובים שיש

איפה הפזם שלך אם יש לך דיבור של צעיר מת שרק אתמול היה לו שיעור הרעלה על צבא בכיתה יב?!

יש לך עוד הרבה מה ללמוד..
DjChook
וואו וואו לגמרי פספסת את הנקודה שלי

אני אנסה להסביר, בקשר למפקד, אני מצטער מאד אבל במקום שאני בא

אתה תופס מהמפקד שלך אם הוא יותר מקצועי ממך, או אם הוא

תורם לך משהו. אתה שוכח שאני לא באמת באתי מצבא שאפשר לדפוק אותך או דברים כאלה,
ובסוף השחרור של תוכניתן המכתבי המלצה ואיפה הם שירתו יכולים להיות גורם מכריע.

בקשר לפזמ שלי, אז תסלח לי אבל אם כל הכבוד למה שאתה השגת, אם מסתכלים על הנייר אז אני חייל משוחרר שרשום לו שהוא חייל משוחרר עם פקדון ומענק שחרור. אני אגיד לך שבשלישות כל מה שאנחנו האשכנזים המתנשאים עושים, זה צוחקים על הנגדים והאפסנאים וכל הדפ"רניקים (תסלח לי על הביטוי) שמבזבזים את הזמן שלהם בלשמוע גלגל"צ ולדבר עם בחורות בטלפון. אז אתה נהנה לך בזה.. ואני נהנה לי במשהו אחר.

בקשר ללהגיע מוקדם הביתה אז לדעתי זה גם מיותר, כאילו ברור שזה נחמד שיש את האופציה, אבל אם כ"כ טוב לך בצבא למה לברוח משם ב 14?
אני יודע שהייתי יושב שעות על חשבון הצבא ומדבר עם חברה שלי בטלפון.. זה נראה לי יותר יעיל.

והייתי מגיע הביתה בזמן שהחברים הג'ובניקים האחרים שלי יגיעו.

בקשר לאין מה לעשות בבית, אז אתה יודע מה, גם אני ברוך השם כל השנה הזאת שהייתי בצבא לא השתעממתי, אבל אני מכיר מספיק אנשים שכן.

ומן הסתם שלעשות 11-3 זה הכי גרוע בעולם לג'ובניק. אבל שתדע לך שכבר שמעתי על אנשים, אפילו מהשכבה שלך, שנהנים שיא בתפקידי מודיעין שלהם כשהם עושים 11-3.. שלא נדבר בכלל על אנשים שמנסים להוציא מהצבא הזה נסיון לחיים ואז הם מקבלים עבודה באזרחות.

האנשים החכמים והחנפנים ואיך שלא תקרא להם - בקיצור אשכנזים
מנסים להוציא מהצבא הזה משהו. לא "להעביר" 3 שנים בתנאים הכי קלים שיש.

ואתה יודע מה.. אני אגיד לך עוד משהו, אני חושב שהשגת תנאים טובים כי כנראה מישהו שם באמת מאמין שאתה צריך את זה ויש לך בעיות, אז אח"כ זה לא יוצא כזה גבר לבוא ולהגיד הייתי אצל הקב"ן הייתי אצל המש"קית ת"ש
אולי זה מדליק ת'חברים שלך מהבסיס שכל אחד מתפאר בביקורים שלו אצל המש"קים והקצינים וההתבכינות... זו דעתי

אבל באמת שאין טעם להתווכח, שנינו מסתכלים על זה אחרת
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
וואו וואו לגמרי פספסת את הנקודה שלי

אני אנסה להסביר, בקשר למפקד, אני מצטער מאד אבל במקום שאני בא

אתה תופס מהמפקד שלך אם הוא יותר מקצועי ממך, או אם הוא

תורם לך משהו. אתה שוכח שאני לא באמת באתי מצבא שאפשר לדפוק אותך או דברים כאלה,
ובסוף השחרור של תוכניתן המכתבי המלצה ואיפה הם שירתו יכולים להיות גורם מכריע.

בקשר לפזמ שלי, אז תסלח לי אבל אם כל הכבוד למה שאתה השגת, אם מסתכלים על הנייר אז אני חייל משוחרר שרשום לו שהוא חייל משוחרר עם פקדון ומענק שחרור. אני אגיד לך שבשלישות כל מה שאנחנו האשכנזים המתנשאים עושים, זה צוחקים על הנגדים והאפסנאים וכל הדפ"רניקים (תסלח לי על הביטוי) שמבזבזים את הזמן שלהם בלשמוע גלגל"צ ולדבר עם בחורות בטלפון. אז אתה נהנה לך בזה.. ואני נהנה לי במשהו אחר.

בקשר ללהגיע מוקדם הביתה אז לדעתי זה גם מיותר, כאילו ברור שזה נחמד שיש את האופציה, אבל אם כ"כ טוב לך בצבא למה לברוח משם ב 14?
אני יודע שהייתי יושב שעות על חשבון הצבא ומדבר עם חברה שלי בטלפון.. זה נראה לי יותר יעיל.

והייתי מגיע הביתה בזמן שהחברים הג'ובניקים האחרים שלי יגיעו.

בקשר לאין מה לעשות בבית, אז אתה יודע מה, גם אני ברוך השם כל השנה הזאת שהייתי בצבא לא השתעממתי, אבל אני מכיר מספיק אנשים שכן.

ומן הסתם שלעשות 11-3 זה הכי גרוע בעולם לג'ובניק. אבל שתדע לך שכבר שמעתי על אנשים, אפילו מהשכבה שלך, שנהנים שיא בתפקידי מודיעין שלהם כשהם עושים 11-3.. שלא נדבר בכלל על אנשים שמנסים להוציא מהצבא הזה נסיון לחיים ואז הם מקבלים עבודה באזרחות.

האנשים החכמים והחנפנים ואיך שלא תקרא להם - בקיצור אשכנזים
מנסים להוציא מהצבא הזה משהו. לא "להעביר" 3 שנים בתנאים הכי קלים שיש.

ואתה יודע מה.. אני אגיד לך עוד משהו, אני חושב שהשגת תנאים טובים כי כנראה מישהו שם באמת מאמין שאתה צריך את זה ויש לך בעיות, אז אח"כ זה לא יוצא כזה גבר לבוא ולהגיד הייתי אצל הקב"ן הייתי אצל המש"קית ת"ש
אולי זה מדליק ת'חברים שלך מהבסיס שכל אחד מתפאר בביקורים שלו אצל המש"קים והקצינים וההתבכינות... זו דעתי

אבל באמת שאין טעם להתווכח, שנינו מסתכלים על זה אחרת


לא הבנתי בקשר למפקד
מזה החרטות האלה?
אם יהיה לך מפקד מניאק אתה לא תהנה
לא משנה איזה המלצות הוא יכול לתת

נו אז מה אם יש לך פקדון ומענק שיחרור!?
מה תבא להגיד פה?
הזין שאתה יכול לאכול ב 6 שנים שלך זה אחושרמוטה שונה מהכיף שאני עושה ב 3 שנים שלי

ונכון כיף בצבא
כולם יושבים צוחקים ונהנים
אבל בתכלס כמו שהמפקד שלי רוצה להגיע הבית גם אני רוצה להגיע
גם בביצפר היה כיף רצח עם החברים
אבל עדיין רציתי להגיע הבית לחברה ולתחביבים
מה יעיל בלשבת על חשבון הצבא ולדבר עם חברה שלך?
אני מעדיף ללכת אליה זה נראה לי יותר יעיל

ונכון יש אנשים שמשתעממים בבית מה לעשות? יש אנשים שאין להם חיים
ויש אנשים שיש להם
אצלי הזמן טס שאני חוזר הבית
לא היה יום אחד בשירות שלי שיכלתי להגיד לך ששיעמם לי כשחזרתי הבית

אנלא מחפש מהצבא עבודה לאזרחות
וגם אני שמעתי מאנשים ש"נהנים" אתה מדבר על מורן? זה לא שהם נהנים הם מקבלים את זה ככה כי חשוב להם להיות במודיעין
גם חבר שלי מפקד בגבעתי והוא סוגר 21 חופשי והוא אומר לי זה מה יש..
כי הוא רצה גבעתי
אז הוא נהנה
והוא אמר לי שהוא מודה שלפעמים הוא חושב שבא לו נורא להיות בבית..
אולי לפעמים זה כיף שם
גם לי היה כיף בטירונות
אבל לא שככה זה השירות שלך

חלק מהאנשי קבע מהגף שלי היו בשירות חובה שלהם בתפקידים שסוגרים 11-3 ויותר
וכל אחד מהם אמר "מתרגלים"..אף אחד לא אמר שהוא עשה את זה בכיף

אל תשכח שגם אני רציתי ללכת לממרם
אבל לא הסתדר בגלל המתמטיקה

אבל בכל מקרה לא הייתי הולך לתפקיד שסוגרים בו
לא בשבילי לסגור
ולא יכול לישון בבסיס
וזהו
וכן אני רוצה תפקיד עם התנאים הכי טובים
מה לעשות
אמרתי לך כבר
אם אתה ג'ובניק אז עד הסוף!
כי לעשות טירונות 02 לא הופך אותך לג'ובניק
ואם אתה עושה 02 והולך לתפקיד שטוחנים בו עדיף לך כבר לעבור להיות קרבי

ומה שאמרתי לקבן לא אמיתי
אמא שלי הייתה איתי באחת השיחות ואמרה שהיא לא ידעה שאני משחק כל כך טוב
זה לא קטע של להדליק
ולהפך הרבה אנשים תמיד אמרו לי שאני לא יצליח להשיג את מה שרציתי כי זה דברים קשים מדי
ובסוף השגתי ברוך השם..,
וחברה שלי יודעת שהייתי אצל הקבן ולא מפריע לה
ואני בעצמי המלצתי להרבה אנשים שראיתי שיש להם בעיה בצבא ללכת לקבן
כי מה לעשות בשביל לסיים 3 שנים צריך שמישהו יקל לך בתנאים

אולי אצלכם מי שהולך לקבן דפוק ובלה בלה בלה
אבל אני יגיד לך שמהגף שלי כמעט כל אחד היה אצל הקבן
גם כדי לקבל תתפקיד הזה
וגם כדי לשפר תתנאים
מה לעשות..

ואף אחד לא מתבייש בזה
להפך
כשאתה משיג זה מכובד
DjChook
שחר אני מסכים אם כל מה שאתה אומר,
זה אנשים אחרים פשוט
וצריך לקבל את כולם ולחיות בשלום =]
Sm0keMachine
אני רק רוצה להוסיף משהו קטן (שהרבה מורעלים לא מבינים) :)

להיות בצבא זה בזבוז זמן נטו (כמובן שאני לא מדבר על חיילים שנשארים בקבע וכדומה!)
אז למה בעצם להשאר יותר מאוחר כשאתה יכול להיות בבית ???
אם יש לך חברים טובים בצבא ויש צחוקים ודאחקות אז יופי.. מספיק להיות איתם עד הצהריים.. לא צריך להסחף ולהיות איתם כל היום.. אפילו אם תהיה עם אהבת חייך כל היום מתישהו זה ימאס ותרצה שתניח לך קצת :D
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר אני מסכים אם כל מה שאתה אומר,
זה אנשים אחרים פשוט
וצריך לקבל את כולם ולחיות בשלום =]


אוקי
אבל אתה חייב להבין דבר אחד
למה לי לחפש פתרונות כמו לקחת תמונה של החברה שלי ולדבר איתה בטלפון מהבסיס ולהסתכל בתמונה ולדמיין שהיא לידי
במקום פשוט להיות איתה בבית?!
במקום הפתרונות הדפוקים האלה אתה יכול פשוט לעשות מה שאתה באמת רוצה..ולהיות בבית
ככה שכל הפתרונות האלה של כאילו להרגיש שאתה גם בצבא וגם יכול לעשות כל מה שאתה היית עושה בבית זה שטויות


quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני רק רוצה להוסיף משהו קטן (שהרבה מורעלים לא מבינים) :)

להיות בצבא זה בזבוז זמן נטו (כמובן שאני לא מדבר על חיילים שנשארים בקבע וכדומה!)
אז למה בעצם להשאר יותר מאוחר כשאתה יכול להיות בבית ???
אם יש לך חברים טובים בצבא ויש צחוקים ודאחקות אז יופי.. מספיק להיות איתם עד הצהריים.. לא צריך להסחף ולהיות איתם כל היום.. אפילו אם תהיה עם אהבת חייך כל היום מתישהו זה ימאס ותרצה שתניח לך קצת :D


נכון
ובגלל זה אמרתי
אם כבר ג'ובניק אז עד הסוף
(גם אתה אמרת לי את זה פעם בווקס)

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar

נכון
ובגלל זה אמרתי
אם כבר ג'ובניק אז עד הסוף
(גם אתה אמרת לי את זה פעם בווקס)


זה מוכיח שאני יכול להגיד גם דברים חכמים כשאני שיכור :)
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה מוכיח שאני יכול להגיד גם דברים חכמים כשאני שיכור :)


זה היה כשהיינו בתור :D
אבל מה שכן..ראסמי חבר שלך עזר לי שהוא אמר לי שאם רוצים משו ומשגעים תקבן הוא מביא
למרות שעד היום טפו טפו טפו כל מה שרציתי קבלתי בלי לשגע
תודה לאל..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement